جاباما
۱۰۲۳۷۸۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بررسی قضاوت‌های بنیادی‌فر برای استقلال

استقلال در حالی امشب به مصاف شهرخودرو می رود که این بازی را موعود بنیادی فر قضاوت خواهد کرد.

خبرورزشی: کمیته داوران برای قضاوت دیدار هفته بیست‌وهشتم استقلال در خانه شهرخودرو (پنج‌شنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۲۰:۰۰) موعود بنیادی‌فر را انتخاب کرد. داوری اهل استان چهارمحال و بختیاری که ۳۵ سال سن دارد. داوری که البته استقلالی‌ها در دربی رفت فصل جاری خاطره تلخی با او داشتند گرچه با سوت همین داور بیشتر از هر چیز خاطره پیروزی دارند. استقلال با این داور در ۱۱ بازی ۴ برد، ۴ تساوی و ۳ باخت داشته است. ۱۴ گل زده و ۱۲ گل خورده و تفاضل ۲+ را دارد و از ۳۳ امتیاز موجود در این ۱۱ بازی تنها ۱۶ امتیازش را کسب کرده است.

اولین قضاوت؛ لیگ پانزدهم

استقلال اولین بار در لیگ پانزدهم تجربه بازی با داوری بنیادی‌فر را داشت. هفته نوزدهم در تهران میزبان استقلال اهواز بود. دیداری که با تساوی یک- یک به پایان رسید. تک‌گل استقلال را امید ابراهیمی به ثمر رساند.

دومین قضاوت؛ اولین شکست

بنیادی‌فر در تاریخ یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ در هفته دوم لیگ شانزدهم سوت قضاوت بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران را به صدا درآورد. دیدار خانگی قهرمان فصل پانزدهم در اهواز که با برد ۲- یک تیم میزبان به پایان رسید. کاوه رضایی در آن روز تنها گل استقلال را زد.

سومین قضاوت؛ نخستین پیروزی

در هفته نهم همان لیگ شانزدهم بار دیگر بنیادی‌فر دیدار استقلال را سوت زد. بازی در آزادی برگزار می‌شد و این تیم با سایپا بازی داشت. جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ که استقلال ۲- صفر با گل‌های محسن کریمی و جابر انصاری برنده شد.

چهارمین قضاوت؛ دومین برد

شاگردان اوج گرفته علیرضا منصوریان در هفته نوزدهم نیم‌فصل دوم با پیکان دیدار می‌کردند. تیمی که در هفته چهاردهم باید میزبان استقلال باشد. بازی جمعه ۸ بهمن در استادیوم آزادی برگزار شد و استقلال ۲-۳ مهمانش را درهم کوبید. امید ابراهیمی، امید نورافکن و علی قربانی گل‌های استقلال را زدند. نکته جالب توجه اخراج مستقیم سیاوش یزدانی مدافع این فصل استقلال در آن دیدار بود که با پیراهن پیکان روبه‌روی استقلال بازی می‌کرد.

پنجمین قضاوت؛ هت‌تریک در برد

استقلال که دو بازی قبلی با سوت بنیادی‌فر را با برد پشت سر گذاشته بود در مصاف با ذوب‌آهن هم برنده زمین را ترک کرد. هفته بیست‌ودوم لیگ شانزدهم. پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ در فولادشهر اصفهان این تیم ۲- صفر با گل‌های فرشید اسماعیلی و بهنام برزای برنده شد.

ششمین قضاوت؛ شروع لیگ با شکست

بنیادی‌فر در اولین هفته لیگ هفدهم در آبادان داور بازی استقلال- صنعت نفت بود که منصوریان و تیمش یک- صفر بازنده شدند. گل آن دیدار را کرار جاسم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این دیدار جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ انجام شد.

هفتمین قضاوت؛ دومین تساوی

تیم استقلال در هفته نوزدهم لیگ هفدهم با مربیگری شفر در تهران باز هم با سایپا دیدار کرد. بازی در آزادی انجام شد و در پایان دو تیم تن به تساوی یک- یک دادند. بازی‌ای که در تاریخ جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ برگزار شد. تک‌گل استقلال در آن دیدار را داریوش شجاعیان در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند.

هشتمین قضاوت؛ باز هم پیکان

موعود بنیادی‌فر در تاریخ جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ باز هم در هفته اول، اما این بار لیگ هجدهم داور استقلال بود. بازی با پیکان در آزادی که صفر- صفر به پایان رسید تا آخرین تساوی استقلال با بنیادی‌فر رقم بخورد.

نهمین قضاوت؛ گلزنی به ذخیره حسینی

استقلال در تاریخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ هجدهم و در تهران استقلال خوزستان را با نتیجه ۲-۴ شکست داد. دیداری که حسین پورحمیدی دروازه‌بان دوم استقلال ۹۰ دقیقه درون دروازه بود و ۴ گل از گونسالوس، رضا کریمی، مرتضی تبریزی و علی کریمی خورد.

دهمین قضاوت؛ شکست تلخ دربی

یک‌شنبه ۳۱ شهریور سال پیش استقلال میزبان پرسپولیس بود و دربی تهران را با سوت همین داور باخت. گل به خودی حسینی و باقی اتفاقات. خاطره‌ای تلخ برای آبی‌دوستان که شاید این بار در دیدار با پیکان اتفاقی متفاوت برای آن‌ها رقم بخورد. در همان دربی علی کریمی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۹ از بازی اخراج شد.

یازدهمین قضاوت؛ هت‌تریک با پیکان

استقلال برای سومین بار با سوت یک داور تکراری روبه‌روی پیکان به میدان رفت. در دو بازی قبلی یک برد و یک تساوی نصیب آبی‌پوشان شده بود ولی دیدار سوم هم با نتیجه ۲-۲ در تاریخ ۱۸ آذر ۹۸ به پایان رسید. دیداری که استراماچونی صبح همان روز از ایران رفت.

دوازدهمین قضاوت؛ سوت مشهد

بنیادی‌فر در حالی برای قضاوت امشب انتخاب شد که ابتدا برای سوت زدن در دیدار جام‌حذفی استقلال روبه‌روی سپاهان انتخاب شده بود ولی بنا به دلایلی که نزد روزنامه خبرورزشی محفوظ است جای او را با وحید کاظمی داوری که ابتدا قرار بود این دیدار (با شهرخودرو) را سوت بزند عوض کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقد کیسه عزیز و نورچشمیه که برا هر بازی داوری که قبلا براش داوری کرده رو اتالیز میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج