۱۰۲۳۸۲۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازگشت استقلال به مشهد، یادآور شب عجیب تیم شفر

بازگشت آبی پوشان به مشهد ذهن ها را به سمت آخرین دیدار دو تیم در این شهر می برد جائیکه شب عجیبی برای استقلال رقم خورد.

ورزش سه: در هفته بیست و هفتم لیگ قبل بود که شهرخودرو و استقلال در مشهد به مصاف هم رفتند. استقلال که دربی را به پرسپولیس واگذار کرده بود و با توقف بدموقع مقابل سایپا از کورس قهرمانی دور شده بود، با پیروزی های یک بر صفر مقابل ماشین سازی و سپاهان، امیدهایش را برای کسب قهرمانی زنده کرده بود.

در حالیکه شاگردان شفر تا قبل از دیدارهای هفته بیست و هفتم ۵ امتیاز از پرسپولیس صدرنشین عقب بودند و با توجه به توقف سرخپوشان مقابل سپاهان، در صورتی که شاگردان شفر از سد شهرخودرو می گذشتند، اختلاف آنها با صدر فقط به ۳ امتیاز می رسید، اما آنها قدر این فرصت را ندانستند و با شکست مقابل تیم گل محمدی، عملا قهرمانی را از دست دادند.

بازگشت استقلال به مشهد، یادآور شب عجیب تیم شفر

در آن شب، ترکیب عجیبی که وینفرد شفر برای تیمش در نظر گرفته بود، یکی از دلایل شکست استقلال مقابل مشهدی ها بود. بازیکنان در پست های غیرتخصصی به کار گرفته شدند و بعدها شایعاتی مطرح شد که شفر عمدا دست به چیدن همچین ترکیبی زده است. بهنام برزای در دقیقه 8 و روی اشتباه خط دفاعی استقلال دروازه این تیم را گشود ولی آبی پوشان در 82 دقیقه باقیمانده از باز کردن دروازه حریفشان عاجز بودند.

پس از پایان آن دیدار بود که علی خطیر و امیرحسین فتحی دستور به پایان همکاری با شفر دادند تا پیرمرد آلمانی نیمکت تیمش را به فرهاد مجیدی واگذار کند. حالا فرهاد که شروع مربیگریش در استقلال پس از دیدار با شهرخودرو بوده، به شهری که باعث اولین حضورش به عنوان سرمربی استقلال شده، برگشته است.

استقلال در 2 حضور قبلیش در مشهد هیچ گلی نزده و یکبار نیز شکست خورده است. باید دید پس از جم، طلسم مشهد نیز بدست مجیدی شکسته خواهد شد یا آبی ها همچنان در غلبه بر شهرخودرو در مشهد ناکام خواهند بود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج