۱۰۲۳۸۲۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

غایبان نام‌آشنا در جشن قهرمانی پرسپولیس

جشن قهرمانی پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که غیبت چند بازیکن جالب توجه خواهد بود.

ورزش سه: فردا پرسپولیسی ها برای چهارمین سال متوالی جشن قهرمانی در لیگ برتر ایران را برگزار می‌کنند. باتوجه به بسته بودن مرزهای هوایی، انتظار می‌رفت که کریستین اوساگوآنا یکی از غایبان مهم این جشن باشد اما او خوش شانس بود که پیش از بازی با ذوب آهن توانست به تهران برگردد تا روی سکو برود. اما با این حال غایبان جشن سرخ ها همچنان و تعداد و نام آشنا هستند.

علیرضا بیرانوند بی گمان مهم ترین غایب جشن قهرمانی محسوب می‌شود. کسی که در طول فصل نمایش های خوبی را در ترکیب پرسپولیس ارائه کرد اما در نهایت شیوع ویروس کرونا و تاخیر چهار ماهه در ازسرگیری لیگ ایران سبب شد تا او مجبور به ترک ایران و حضور در رویال آنتورپ شود. در سال های اخیر بیرانوند یکی از بازیکنانی بود که جشن پرسپولیسی ها را گرم می‌کرد و حالا در غیبتش این وظیفه برعهده دیگر بازیکنان خواهد بود.

آنتونی استوکس دیگر ستاره ای است که در جشن قهرمانی حضور نخواهد داشت و احتمالا باوجود عضویت در تیم، به مدال طلا هم دست نخواهد یافت. او در زمستان گذشته با سروصدای زیادی به پرسپولیس پیوست اما خیلی زود بدعهدی هایش را آغاز کرد و در نهایت راهش از تیم یحیی گل‌محمدی جدا شد و حالا تنها یک بدهی سنگین به هواداری که به انصاری فرد برای خرید او کمک کرد، باقی مانده است.

در این بین از ستارگانی که در زمستان و تابستان جدا شدند هم نمیتوان به سادگی گذشت و هر کدام از آن ها ماجراهای خاص خود را دارند. حسین ماهینی کاپیتان قرمزها بود که با امید کسب چهارمین قهرمانی متوالی فصل را استارت زد اما در آخرین روز نقل و انتقالات در فهرست مازاد قرار گرفت و از جمع سرخ ها جدا شد؛ ماجرایی برای خرید پرسروصدای این تیم یعنی فرشاد احمدزاده هم پیش آمد.

در تابستان جدایی شایان مصلح و سروش رفیعی پرسروصدا بود. این دو فرصت هت‌تریک قهرمانی را داشتند اما بعد از ترک پرسپولیس راهی سپاهان شدند و در کورس قهرمانی از تیم سابق خود جا ماندند. این دو مهره های مازاد گابریل کالدرون به شمار می‌روند.

اما جدایی یک بازیکن جوان هم در این بین جالب توجه بود. ابوالفضل درویش وند که به عنوان گلر سوم پرسپولیسی ها در تمام قهرمانی ها حضور داشت، می‌توانست این فصل مثل سعید حسین پور به چهارمین قهرمانی متوالی اش دست یابد ولی جدا شد و به شاهین بوشهر پیوست.

اگرچه این ستاره ها غایبان جشن قهرمانی روی استیج خواهند بود اما بی گمان جای خالی اصلی روی سکوهای ورزشگاه آزادی خواهد بود؛ جایی که اگر ویروس کرونا وجود نداشت، ۸۰ هزار پرسپولیسی برای حمایت از تیم خود روی آن ها مستقر می‌شدند اما حالا باید شاهد نخستین جشن بدون تماشاگر تاریخ لیگ برتر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدمهدی محمدی

      جای آدام همتی وهوادارماعصب وصدآتیشه محمدمهدی محمدی خیلی خالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج