جاباما
۱۰۲۳۸۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شیخ بی‌حدومرز و رکورد فرهاد مجیدی

کاندیدای نخست آقای گلی لیگ نوزدهم می‌تواند با گلزنی در دیدار مقابل شهر خودرو، هم خود را به کفش طلا نزدیک‌تر کند و هم فاصله خود تا شکستن رکورد فرهاد مجیدی را کاهش دهد.

ورزش سه: یکی از عوامل موفقیت استقلال در هفته‌های اخیر بدون تردید اوج‌گیری دوباره شیخ دیاباته مهاجم مالیایی آبی‌هاست که توانست هفته گذشته با گلزنی خود، برای چهارمین هفته متوالی به درخشش خود ادامه دهد و امیدهایش برای کسب کفش طلا لیگ نوزدهم را دوچندان کند. یکی از رکورد‌هایی که می‌تواند دیاباته در کنار آقای گلی لیگ برای خود به دست آورد، رکورد گلزنی در بازی‌های پیاپی است.شیخ آبی‌ها با گلزنی مقابل سپاهان رکورد خود در گلزنی پیاپی در لیگ را به عدد چهار رساند و می‌تواند در سه هفته پیش‌روی با ادامه روند درخشان خود حدنصابهای جدیدی به ثبت برساند.

در باشگاه استقلال بهترین رکورد گلزنی در بازی‌های پیاپی متعلق به فرهاد مجیدی سرمربی این روزهای آبی‌های پایتخت است؛ او توانسته در ۶ بازی متوالی برای تیمش گلزنی کند.البته رکورد‌داران در تاریخ ادوار لیگ، لوسیانو پریرا (شیمبا) و ساسان انصاری هستند که در ۷ بازی متوالی توانسته دروازه رقبا را فرو بریزند و شیخ دیاباته با گلزنی در سه دیدار آتی استقلال می‌تواند به رکورد انصاری و پریرا رسد.

دیاباته برای رسیدن به این رکورد و تاریخ سازی در لیگ برتر ابتدا باید به مانند بازی رفت دروازه مهدی رحمتی را فروبریزد تا تعداد بازی‌های متوالی که در آن برای استقلال در لیگ توانسته گلزنی کند را به عدد ۵ برساند.از خودش که بپرسید می‎گوید:برای شیخ هیچ حدومرزی وجود ندارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج