جاباما
۱۰۲۳۸۴۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

باقری: جدایی از استقلال برایم سخت بود

مهاجم نساجی بی‌تعارف به این موضوع اشاره می‌کند که بعد از جدایی از استقلال روز‌های سختی را سپری کرده است.

خبرورزشی: روح‌الله باقری مهاجم شناخته‌شده‌ای برای اهالی فوتبال است. مهاجمی که پیراهن استقلال را بر تن کرد، اما نتوانست در این تیم روز‌های ایده‌آلی برای خود رقم بزند؛ او در هفته‌ای که سپری شد با پیراهن نساجی دروازه پرسپولیس را باز کرد. با یک ضربه دیدنی. با این گل به نظر می‌رسد روح الله باقری ورود تازه‌ای به فوتبال کشور داشت.

مهاجم نساجی بی‌تعارف به این موضوع اشاره می‌کند که بعد از جدایی از استقلال روز‌های سختی را سپری کرده است. او در این باره می‌گوید: «من این فصل به دلیل پارگی همسترینگ هفته‌های زیادی را از دست دادم و در برگشت و در تیم شهرخودرو تلاش کردم دوباره تبدیل به مهره ثابت تیم شوم که این اتفاق رخ نداد. این مصدومیت در نساجی هم همراه من بود تا اینکه در هفته‌های اخیر شرایط بازی پیدا کردم.

ابتدا به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمدم و در بازی با پرسپولیس آقای فکری تصمیم گرفت از ابتدا به من بازی دهد. از ایشان و کمک‌هایش تشکر می‌کنم که برای این بازی به من روحیه دادند. این را هم بگویم بازیکن وقتی از استقلال و پرسپولیس جدا می‌شود برای بازی در تیم جدید خود با یک‌سری مشکلات روحی و روانی روبه‌رو می‌شود. برای من این جدایی سخت بود و زمان برد تا با واقعیت کنار بیایم. نمی‌شود به گذشته برگشت و قضاوت کرد. گلزنی از یادم نرفته و تلاش خواهم کرد در سه هفته باقی‌مانده ارائه‌گر بازی‌های خوبی برای نساجی باشم و در بازی با سپاهان هم گلزنی کنم.»

صحبت‌های باقری در مورد اسکوچیچ هم می‌تواند در نوع خود جالب باشد. به این دلیل که او در تیم خونه به خونه بازیکن سرمربی فعلی تیم ملی بود: «ایشان در تیم خونه به خونه مربی من بودند. از دیدن او خوشحال شدم. احوالپرسی کردیم و از شرایط من پرسید؛ اینکه چرا بازی نمی‌کنم که من هم به او توضیح دادم که مصدوم شدم. همچنین انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی را به او تبریک گفتم از صمیم قلب برای موفقیت او در تیم ملی دعا خواهم کرد.

در خصوص اینکه حضور او در تیم ملی با انتقاداتی همراه بود! باید بگویم همه دیدگاه‌ها قابل احترام است، اما من به عنوان کسی که با او کار کردم به وی احترام می‌گذارم و برایش در تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. همه ما به عنوان یک ایرانی باید از سرمربی تیم ملی دفاع کنیم و برای صعود تیم ملی به جام جهانی همراه او باشیم. من شاگرد اسکوچیچ بودم. او مربی خوبی است و به آینده تیم ملی با او خوشبین هستم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقط الله

      یک گل شانسی زدی خخخخ

      پاسخ ها

      • ناشناس

        گل شانسی هم عجب گلی بود

    • بدون نام

      دمش گرم عجب گلی زد.روح لنگیها را شاد کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج