جاباما
۱۰۲۳۹۳۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

عروس مشهور انفجار لبنان از جزئیات حادثه گفت

سبلانی، یک پزشک شاغل در ایالات متحده آمریکا است که سه هفته پیش برای برگزاری مراسم عروسی‌اش به بیروت آمده بود.

رویداد ۲۴: سبلانی، یک پزشک شاغل در ایالات متحده آمریکا است که سه هفته پیش برای برگزاری مراسم عروسی‌اش به بیروت آمده بود.

در میانه تصویربرداری کلیپ ازدواج این عروس لبنانی حادثه انفجار بندر بیروت رخ داد. خوشبختانه هیچ یک از افراد حاضر در محل فیلمبرداری مراسم عروسی اسراء در اثر این حادثه آسیبی ندیدند.

به نقل از رویترز «اسراء السبلانی» عروس مشهور لبنانی نمی‌دانست که جلسه فیلمبرداری عروسی‌اش به یک کابوس تبدیل می‌شود، زمانی که صداي انفجار بیروت أرامش محل عروسي او را برهم زد و شادی به غم تبدیل شد.

عروس مشهور انفجار لبنان از جزئیات حادثه گفت

سبلانی 29 ساله، روز سه‌شنبه در حالی که لباس بلند سفید بر تن و حجاب بر سر داشت و در حالی که به دوربین لبخند می‌زد و کلیپ عروسی‌اش را پُر می‌کرد، انفجار مهیبی بندر بیروت را لرزاند که منجر به کشته شدن ده‌ها نفر و زخمی شدن هزاران نفر شد.

سبلانی، یک پزشک شاغل در ایالات متحده آمریکا است که سه هفته پیش برای برگزاری مراسم عروسی‌اش به بیروت آمده بود. خوشبختانه هیچ یک از افراد حاضر در محل فیلمبرداری مراسم عروسی اسراء در اثر این حادثه آسیبی ندیدند.

یک روز پس از این حادثه، سبلانی و همسرش احمد صبیح 34 ساله متوجه اتفاقی که افتاد شدند چرا که در زمان حادثه انفجار به شدت شوکه شده بودند و انتظار نداشتند مراسم شادی‌شان به صحنه یک فاجعه در پایتخت لبنان تبدیل شود.

اسراء در این باره به رویترز می‌گوید: از 2 هفته پیش برای این مراسم در حال آماده شدن بودم و مثل تمامی دختران برای اینکه می‌خواستم ازدواج کنم بسیار شاد بودم. خانواده من نیز از اینکه من قرار بود لباس سفید عروسی را بپوشم خوشحال بودند.

وی افزود: به یک بار انفجار رخ داد. کلمه‌ای وجود ندارد که بتوان با آن شرایط را توصیف کرد، شوکه شدم. این سوال برای من پیش آمد که چه اتفاقی رخ داده است؟ آیا می‌میرم؟ چگونه می‌میرم؟

همسر اسراء نیز درباره آن روز می‌گوید: پس از انفجار در یک مکان امن پناه گرفتیم. شرایط به شدت ناراحت کننده بود. حجم تخریب و قدرت صدای انفجار غیرقابل وصف است. بسیار شوکه شده بودیم. هیچ‌گاه صدای انفجار به این شدت را نشنیده بودم.

اما انفجار لبنان بر روند مراسم ازدواج این دو جوان لبنانی تاثیری نداشت و عروس و داماد مراسم خود را برگزار کردند.

اسراء گفت: همسرم به من گفت باید مراسم را ادامه دهیم. نباید متوقف شویم. اما در واقع در آن لحظه زندگی نمی‌کردم. راه می‌رفتم و صورتم می‌خندید اما از داخل آسیب دیده بودم.

فیلم حادثه انفجار در میانه کلیپ این عروس در لبنان، یکی از فیلم های پربازدید چند روز اخیر بود که واکنش بسیاری داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج