جاباما
۱۰۲۴۱۶۵
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

حاشیه دیدار شهرخودرو - استقلال خبرساز شد

در حالی شب گذشته دیدار تیم‌های شهرخودرو و استقلال از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر برگزار شد که حواشی داوری در این دیدار خبرساز شده است.

برترین‌ها: در حالی شب گذشته دیدار تیم‌های شهرخودرو و استقلال از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر برگزار شد که حواشی داوری در این دیدار خبرساز شده است.

دیدار دیدنی والبته پر برخورد و پرفشار دو تیم استقلال و شهر خودرو در خاتمه با نتیجه تساوی دو بر دو به اتمام رسید تا با توجه به شکست خانگی سپاهان در دیدار همزمان مقابل نساجی، این نتیجه بیشتر به سود استقلال تمام شود.

حاشیه دیدار شهرخودرو - استقلال خبرساز شد

در نیمه دوم این مسابقه سهراب بختیاری‌زاده و اعضای کادر فنی تیمش بارها نسبت به عملکرد وحید کاظمی، داور مسابقه اعتراض کردند. در صحنه‌ای که داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد اعتراض نیمکت شهرخودرو شدیدتر شد. آنها اعتقاد داشتند که داور اشتباه کرده و قبل از این صحنه باید خطای بازیکن استقلال را اعلام می‌کرد. پنالتی استقلال را شیخ‌ دیاباته وارد دروازه شهرخودرو کرد تا تعداد گل‌های خود را به عدد 13 برساند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.

در پایان این بازی در حالی که خبرنگاران اصرار به حضور سهراب بختیاری زاده سرمربی شهر خودرو در نشست خبری داشتند تا وی درخصوص اشتباهات داوری که بیشتر بر ضرر شهرخودرو بود حرف بزند، وی با امتناع از حضورش در کنفرانس خبری از خبرنگاران درخواست کرد که نزد داوود سید عباسی کمک اول او بروند تا وی در فرصت بهتری صحبت هایش را مطرح کند. بختیاری زاده در حالی که به سمت رختکن تیم می‌رفت گفت: «باور کنید سرم در حال منفجرشدن است لطفا نزد داوود سید عباسی بروید تا او در مورد همه چیز صحبت کند و من هم هر وقت آرامشم را به دست آوردم حرف خواهم زد.»

اعتراض بختیاری زاده به داوری بازی استقلال

حاشیه دیدار شهرخودرو - استقلال خبرساز شد

به هر حال آنچه که مسلم بود به علت حساسیت بازی هر دو مربی فشار بیش از حدی را تحمل کردند، تا آنجا که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم پس از به صدا درآمدن سوت داور بازی کنار خط زانو زد و دقایقی بهت زده افسوس موقعیت از دست رفته را خورد.

حاشیه دیدار شهرخودرو - استقلال خبرساز شد

کریمی: داور پنالتی صدرصد استقلال را ندید

هافبک استقلال بعد از تساوی 2 بر 2 مقابل شهر خودرو مشهد:

* وحید کاظمی خیلی سوت‌های اشتباهی به ضرر ما زد. یک پنالتی صدرصد برای ما در نیمه اول نگرفت آن صحنه‌ای هم که ایستگاهی شد اصلا صحنه را ندید و با صدا خطا گرفت و متاسفانه بازی 2 بر2 شد. آخر بازی هم یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که متاسفانه گل نشد.

اعتراض باشگاه شهرخودرو به داور دیدار با استقلال

مدیر رسانه ای باشگاه شهر خودرو به تصمیمات وحید کاظمی در بازی مقابل استقلال اعتراض کرد و گفت:

* ما قبل از بازی اعتراض کردیم و اعلام کردیم چطور داور بازی ما 2 روز قبل از بازی ما عوض شود؟ آیا سازمان لیگ می‌گوید چه دلیلی دارد که داور را باید عوض کند؟ ما که قبل از بازی اعلام کردیم که به این موضوع اعتراض داریم؟

* به راحتی 3 امتیاز از ما گرفتند و ظاهرا آقای کاظمی در زمین با شهرخودرو دشمنی داشت! مگر می‌شود این همه تذکر به تیم ما و آن همه کارت زرد داده شود؟ خطای واضح روی قاضی گرفته نشد و بلافاصله پنالتی به سود حریف گرفته می‌شود. ما تیم میزبان بودیم ولی میهمان بودیم!

* چند هفته است همه داوری‌ها به ضرر ما است و هفته آتی هم با سپاهان بازی داریم. آقایان اگر نمی‌خواهند با تلاش و کوشش در بخش خصوصی تیم شهرخودرو سهمیه بگیرد راحت بگویند, همه داوران اشتباه می‌کنند ولی نه اینقدر.

حاشیه دیدار شهرخودرو - استقلال خبرساز شد

مظفری زاده : دو اشتباه تاثیر گذار داور به سود استقلال تمام شد

* سعید مظفری زاده داور اسبق لیگ برتر: بازی شهر خودرو و استقلال بازی پر سرعت و پر برخوردی بود که در ابتدا باید عرض کنم وحید کاظمی به همراه کمک هایش روز بسیارسختی را پشت سر گذاشتند.

* در مجموع می‌توانم بگویم که دو اشتباه تأثیرگذار در این مسابقه وجود داشت، علی‌رغم تلاشی که وحید کاظمی انجام داد و دوندگی بسیار زیادی داشت، اما متاسفانه در بعضی از صحنه‌ها به دلیل جاگیری نامناسب و یا دور بودن از صحنه نتوانست تصمیم درستی بگیرد و همچنین باید بگویم کمک‌داور مسابقه نیز در یکی ، دو مورد دچار اشتباه شد و در نهایت به سود استقلال تمام شد.

نوید مظفری: پنالتی درست بود چون پای قائدی را زدند

داور بازنشسته فوتبال ایران:

* داور قضاوت خوبی داشت و در همه صحنه‌ها حاضر بود و تصمیم‌های درستی گرفت.

* در خصوص پنالتی گرفته شده برای استقلال باید بگویم که بازیکن شهرخودرو پای قایدی را زد و داور به درستی پنالتی گرفت. خطای منجر به گل شهرخودرو هم درست بود، اما در خصوص گل اول استقلال با این زاویه دوربین نمی‌توان نظر داد. تمام کارت زرد‌های داده شده درست بود و داور به خوبی با خاطیان بازی برخورد کرد.

واکنش برخی هوداران سرخابی ها به حواشی دیدار شهرخودرو و استقلال:

حاشیه دیدار شهرخودرو - استقلال خبرساز شد

هواداران پرسپولیس:

* می‌گویند چون قهرمانی پرسپولیس قطعی شده داوران به نفع ما سوت می‌زنند تا مجیدی بماند و تیمشون ضربه بخورد و فلان!

* بعد از سپاهان و شهرخودرو بازی بعدی استقلال تو لیگ برتر با پیکان هست و قراره هدیه سوم داوری به سوگولی آبی‌ها داده شود!

* بارها گوشزد کردیم که سهمیه آسیایی و قهرمانی جام حذفی برای استقلال تهران کنار گذاشته شده تا بعد از پوکر قهرمانی ما سکوت کنند!

هواداران استقلال:

* شهرخودرو جای شکایت از داور باید سپاسگذار هم باشد.

* سر صحنه ی گل شهرخودرو داور اصلا حواسش نبود ولی دید بازیکن شهرخودرو افتاده رو زمین الکی سوت میزنه! بعد کادرفنی و عوامل شهرخودرو می‌گویند که داور به ضرر ما سوت زد!

* هر ۲ تا گل شهر خودرو مشکوک بود، گل اول مشکوک به خطا روی زکی پور، گل دوم هم که اصلا خطایی پشت محوطه جریمه رخ نداد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      به زور میخوان سهمیه بدن به اس دق لال....
      الان طرفداراشون زبون ندارن راجبه داوری حرف بزنن؟
      الان وزیر اس دق لالی نیست؟
      الان همه دست به دست هم ندادن به طور سهمیه بگیره این تیم؟
      #مردم_بی_منطق_کشورم

      پاسخ ها

      • فرهاد

        چرت نگو

    • بدون نام

      حالا این وزارتی کی هست ؟

      کیسه که داور پشتش هست برای سهمیه و وزارت که همه بدهی ها را میدهد

      پاسخ ها

      • حسن

        طرفداران استقلال در مورد پرسپولیس لال شده اند چون کاری از شان بر نمی آید باوجود اینکه هر بازی از داور هدیه می گیرند بازهم از وزیر طلبکاران بابا بازیکنانشان بجای تلاش به داور اعتراض میکنند شما با تلاش حتی اگر داور به شما هدیه ندهد وبه تیم مقابل هدیه دهد با تلاش بیشتر جبران کنید شما بازیکنی غول بازیکنی جوجه قاتل دارید چه غم دارید

      • بدون نام

        # کیسه-سهمیه -فساد

    • محمدمهدی محمدی

      الان بایدامیرحسین صادقی بیادبرتامه لذت ورزش عذرخواهی بکنه واعتراف بکنه وبگه وزیراستقلالی بوده چهارپنالتی گرفته ۳تای دیگه تکسه بازی لیگ وحذفی حتمابرای کیسه پفکی میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج