جاباما
۱۰۲۴۱۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رشیدی: حسینی دروازه‌بان شش‌دانگی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در تیم‌های امروزی همه رقیب هستند و کسی دیگر با کسی رفاقت نمی‌کند و این بدترین کار است.

خبرگزاری میزان: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در تیم‌های امروزی همه رقیب هستند و کسی دیگر با کسی رفاقت نمی‌کند و این بدترین کار است.

منصور رشیدی در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال مقابل شهرخودرو، اظهار داشت: استقلال در این دیدار نسبت به بازی‌های قبلی بهتر کار کرد، اما بازی در زمین حریف بود و کار سخت شد.

وی افزود: شهرخودرو تیم قابل احترامی است. از زمانی که سهراب بختیاری‌زاده هدایت این تیم را برعهده گرفته، شهرخودرو هجومی‌تر از قبل هم شده است. در مجموع استقلال بازی خوبی انجام داد، اما به نظرم در ۲۰ دقیقه اول بازی عالی کار کرد. اگر تیم مجیدی روند ابتدایی خود در بازی را تا انتها ادامه می‌داد، مطمئنا پیروز می‌شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد سیدحسین حسینی درون دروازه این تیم، تصریح کرد: حسینی نه خیلی خوب است و نه خیلی بد. البته باید قبول کنیم که او دروازه‌بان شش‌دانگی نیست. زمانی که ما این بازیکن را به همراه چند دروازه‌بان دیگر به تیم امید دعوت کرده بودیم، به همه آنها یاد دادیم که چطور باید خود را برای هر شرایط و موقعیتی در بازی آماده کنند، اما گویا حسینی آن تمرینات و آن حرف‌ها را از یاد برده است.

رشیدی در مورد اینکه آیا حسینی نباید یک رقیب قوی داشته باشد تا عملکردش بهتر شود، گفت: بله قطعا همین‌طور است اما موضوع حضور دو دروازه‌بان هم‌سطح بستگی به عوامل دیگر هم دارد. یک زمانی من در استقلال رقیبی به نام ناصر حجازی داشتم. خداوند او را رحمت کند؛ ما هم رقیب بودیم و رفیق. متاسفانه در تیم‌های امروزی همه رقیب هستند و کسی دیگر با هم‌پستی خود رفاقت نمی‌کند و این بدترین کار است. البته این جزو وظایف مربی است که در تیم حس رفاقت هم علاوه بر رقابت ایجاد کند.

وی در پایان با اشاره به عملکرد مهدی رحمتی مقابل استقلال، خاطرنشان کرد: رحمتی عالی کار کرد. او خیلی آماده است و نشان می‌دهد تمرینات خوبی دارد. درست است سن او بالاست، اما اگر تمرینات منظم و زندگی سالمی داشته باشد می‌تواند تا سال‌ها از دروازه تیمش محافظت و باشگاهش هم به او افتخار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج