جاباما
۱۰۲۴۲۶۹
۱۹ نظر
۵۰۱۱
۱۹ نظر
۵۰۱۱
پ

آخرین جزئیات کشف جسد «سُها رضانژاد»

رئیس پلیس آگاهی گلستان قاطعانه جنایی بودن پرونده «سها رضانژاد» را رد کرد و گفت: از همان ابتدا مستندات و تحقیقات ما نشان می‌داد پرونده جنایی نیست و فرد مفقودی از ارتفاعات به پایین پرت شده است

خبرگزاری فارس: مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان در خصوص آخرین جزئیات پرونده مفقودی «سها رضانژاد» بانوی ۲۷ ساله اهل کرج که در تاریخ ۲۰ تیرماه سال جاری در منطقه «جهان نما» کردکوی مفقود شد و ارتباط احتمالی این پرونده با کشف جسد صبح امروز در این منطقه گفت: من اطمینان دارم این جسد مربوط به همین فرد مفقودی است چون لباس‌های جسد با مشخصات این فرد مفقود شده مطابقت کامل دارد.

وی با انتقاد از فضاسازی‌های انجام شده توسط افراد مختلف در فضای مجازی و اظهارات سطحی ناشی از کم‌تجربگی وکیل پرونده خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد اصرار بر این داشتند که پرونده آدم‌ربایی یا جنایی است و تلاش شد تا مسیر پرونده به سمت بازداشت افرادی بی‌گناه پیش برود که پلیس و دستگاه قضایی به هیچ عنوان اجازه چنین اتفاقی را نداد.

مروتی گفت: پلیس و دستگاه قضایی به هیچ عنوان تحت فشارها و نظرات نسنجیده و فضاسازی‌ها مسیر تحقیقات و اقدامات تخصصی و قانونی خود را تغییر نمی‌دهد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان در پاسخ به سوال‌های خبرنگار خبرگزاری فارس درباره تحقیقات انجام شده در پرونده و جزئیات اتفاقات صبح حادثه بیان کرد: این خانم همراه گروه گردشگری از تهران به سمت کردکوی حرکت کرده و با کمک خودروهای آفرود خود را به منطقه رساندند.

آخرین جزئیات کشف جسد «سُها رضانژاد»

*مصرف قرص خواب توسط «سها» در صبح روز حادثه

مروتی گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد این فرد تا ساعات بامدادی صبح روز حادثه بیدار بوده و برای استراحت قرص خواب مصرف کرده و چند ساعت بعد به اظهار همراهانش برای قضای حاجت و مسواک زدن از چادر خارج شده است.

وی متذکر شد: با توجه به خستگی ناشی از طی کردن مسیر، استفاده از قرص خواب، استراحت کم و تحقیقات و مستندات موجود از همان ساعات ابتدایی ما فرضیه جنایی بودن اعم از قتل و تجاوز را رد کرده و هم ‌اکنون نیز تمام این فرضیه‌ها را رد می‌کنیم.‌

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: منطقه جهان‌نما یکی از مناطق تفریحی و توریستی در استان گلستان است که از امنیت بالایی برخوردار است و تاکنون پرونده جنایی با این وسعتی که در فضای مجازی فضاسازی شد رخ نداده است.

مروتی بیان کرد: از همان روزهای ابتدایی اعلام کردم منطقه قابلیت جست‌وجوی کامل ندارد و متاسفانه برخی اصرار بر این داشتند که این فرد در منطقه نیست و تلاش کردند پرونده را به سمت جنایی پیش ببرند.

وی با تشکر از دادستان عمومی و انقلاب کردکوی که تلاش مستمر و هماهنگی بالایی با پلیس داشته است، گفت: جسد در حال انتقال به نقطه مناسب برای تحویل به پزشکی قانونی است.

آخرین جزئیات کشف جسد «سُها رضانژاد»

*کشف جسد توسط گروه‌های کوهنوردی

رئیس پلیس آگاهی گلستان در پاسخ به این سوال که محل کشف جسد در چه فاصله‌ای از مفقودی «سها رضانژاد» بوده متذکر شد: جسد هزار متر به پایین پرت شده و در ارتفاعات پایین دست محل کمپ گروه کوهنوردی بوده است.

مروتی بیان کرد: هزاران ساعت اقدام اطلاعاتی و پلیسی در این پرونده انجام دادیم و مطمئن بودیم پرونده جنایی نیست و امروز هم گروه‌های کوهنوردی و گردشگری در منطقه پس از استشمام بوی تعفن جسد به سمت منشاء بو پیش رفته و در نهایت با جسد یک زن روبرو شده و به هلال احمر و پلیس گزارش دادند.

وی بیان کرد: متاسفانه جسد از چند نقطه در سر و گردن دچار شکستگی و ضربه ناشی از برخورد با جسم سخت شده که نشان‌دهنده پرت شدن جسد از ارتفاع است.

مروتی گفت: جسد دچار فساد ناشی از گذشت زمان شده و ظواهر نشان می‌دهد که جسد مدت زمان بسیار طولانی در فضای باز بوده که به ما اطمینان بیشتر می‌دهد جسد مربوط به «سها رضانژاد» است.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی هلال احمر، آتش‌نشانی گرگان، هیات کوهنوردی استان گلستان و نیروهای مردمی گفت: تحقیقات بیشتر در حال انجام است و به زودی جزئیات بیشتری را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه گروه تجسس خوب و کاملی نداریم پهپاد نیروی هوایی اگر خیلی سریع اقدام میکردن شاید امیدی بود

    • بدون نام

      بی عرضه ها هزار متر مربع رو نتونستید جستجو کنید همش ادعا همش ادعا

    • بدون نام

      اخی نه اون نماینده مجلس رو گرفتین حالا یکی دیگه بی گناه را میگیرین

    • بدون نام

      پلیس ایران کارش درست البته باید همیشه حق مردم رو درهر وضعیتی در نظر داشته باشه نباید به مردم آسیب بزنه منظورم اعتراضات

    • بدون نام

      وقتی که نیروهای امدادی اعلام کردند که سانتیمتر به سانتیمتر منطقه را گشته اند و تمامی ارتفاعات و حتی تا شعاع چند کیلومتری را جستجو کرده اند چطور در ان مدت زمان پیکر مرحومه پیدا نشد فکر میکنم اگر بوی تعفن و متلاشی شدن جسد در منطقه فراگیر نبود حالا حالاها جسد پیدا نمیشد تسلیت به خانواده این دوستدارطبیعت که کم تجربگی باعث فوتش شد

    • بدون نام

      قرص خوردقشنگ خوابیداخه قرص هم کار

    • مجید رجبی

      کانال خوب ولی حوادث خیلی کم دارد

    • بدون نام

      اگر از کوه پرت میشد با توجه به وجود درختان و شکل منطقه و موانع دیگه امکان نداره که یک کیلومتر پایین بره.مگر با سرعت جهش کنه و خودشو پرت کنه که باز هم نمیشه

    • بدون نام

      خیلی ناراحت کنندست

    • یک ایرانی ( کاربر قدیمی )

      طفلک خدا بیامرزه حتما پاش لیز خورده ‌

    • سیبو

      مرده شور قرص خواب رو ببره آدمو گیج میکنه من هم یه شب خوردم صبح که رفتم برم نون بخرم اینقدر گیج بودم با ماشین رفتم خوردم پشت یه نیسان که ایستاده بود ماشین خودمو داغون کردم رفت واسه یه قرص خواب

    • بدون نام

      از کجا معلوم همراهی هاش نکشتنش
      بعد هم نبردنش اونجا
      که بعد یه ماه معلوم نشه چطور کشته شده
      هزار متر انطرف تر رفته مسواک بزنه
      الله اکبر

    • کارمند

      چه کشیده اند خانواده

    • مهدی اقا

      خدارحمتش کنه وبه خانوادش صبر بده

    • مهدی اقا

      خدا رحمتش کنه و به خانواده اش صبر بده

    • بدون نام

      خدا رحمت کند

    • سعید

      قتل

    • بی نام

      هربلایی سرش اومده توگروه بوده

    • مجید آدینه بروجرد

      خدا رحمتش کنه بالاخره خیال خانواده از فکر جناحی و آدم ربایی خارج شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج