جاباما
۱۰۲۴۳۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سندرز: ترامپ به دنبال کاهش مشارکت است

سناتور ایالت ورمونت آمریکا علت اظهارات دونالد ترامپ علیه رای گیری پستی در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور را تلاش برای کم کردن مشارکت در انتخابات عنوان کرد.

خبرگزاری مهر: سناتور ایالت ورمونت آمریکا به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه رای گیری پستی در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور واکنش نشان داد.

«برنی سندرز» در خصوص دلایل اظهارات ترامپ علیه رای گیری پستی، در صفحه توئیتر خود نوشت: اینکه ترامپ قصد دارد در کار سرویس پست آمریکا کارشکنی کند، علت دارد. مردم در بحبوحه یک بیماری مسری به رأی‌گیری پستی نیاز دارند.

وی افزود: اگر آنطور که ترامپ می‌خواهد، رأی‌گیری پستی با تأخیر روبرو شود، افراد کمتری در انتخابات شرکت خواهند کرد. اگر مشارکت مردم کمتر شود، ترامپ پیروز خواهد شد.

سندرز ادامه داد: از اداره پست حمایت کنید، از دموکراسی حمایت کنید.

این درحالی است که ترامپ پیشتر ادعا کرده بود که انتخابات آتی ممکن است به دلیل طرح رأی دهی پستی قربانی شیوه‌های فریبکارانه شود.

وی پیشتر مدعی شده بود که به دلیل ماهیت رأی گیری به شیوه پستی، انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا «غیردقیق ترین و فریب آمیزترین انتخابات در تاریخ این کشور خواهد بود».

در همین حال، « مارک میدوز» ( Mark Meadows) رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید امروز یکشنبه در مصاحبه ای اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ مقرر یعنی سوم ماه نوامبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اِس در این خصوص گفت: ما قصد داریم انتخابات را روز سوم نوامبر برگزار کنیم و رئیس جمهور نیز پیروز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج