۱۰۲۴۴۶۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ماجرای پرسپولیسی نشدن مهرداد محمدی!

مهرداد محمدی در گفتگوی امروزش با برنامه ورزش و مردم، بازهم درباره ماجرای پیوستن نافرجامش به پرسپولیس صحبت کرد.

ورزش سه: مهرداد محمدی در گفتگوی امروزش با برنامه ورزش و مردم، بازهم درباره ماجرای پیوستن نافرجامش به پرسپولیس صحبت کرد.

مهرداد یکی از دو قلوهای محمدی که در ابتدای فصل گذشته پس از حضور سه ساله در سپاهان و در شرایطی که این باشگاه اصفهانی به دنبال تمدید قرارداد وی بود، به پرتغال رفت و به تیم آوس پیوست، امروز در گفتگویی با برنامه ورزش و مردم درباره ماجراهای حضورش در سطح اول فوتبال ایران صحبت کرد.

مهرداد و میلاد که هر دو در باشگاه مقاومت تهران به فوتبال مشغول بودند، با سفارش کی استعدادیاب به حضور در استقلال نزدیک می‌شوند. البته میلاد محمدی راه آهن را انتخاب می‌کند اما مهرداد در تمرین استقلال هم حضور می‌یابد اما اسکوآد پرستاره استقلال و سفر قریب الوقوع این باشگاه برای برگزاری اردو در ترکیه، این بازیکن را از فهرست امیر قلعه نویی سرمربی وقت آبی ها خارج می‌کند. مهرداد هم با سفاذش میلاد به راه آهن می‌رود و از همان اولین تمرین، چشم حمید استیلی را به خود خیره می‌کند. مربی ای که آن سال تیمی را در راه آهن ساخت که ستاره های پرتعدادی از آن به فوتبال ایران معرفی شدند. از امیر عابدزاده و برادران محمدی تا علی علیپور و رامین رضاییان و... .

اما برادران محمدی که از بچه های محله فلاح تهران به حساب می‌آیند، هر دو هوادار تیم فوتبال پرسپولیس بوده‌اند. به خصوص مهرداد که برای تماشای بازی پرسپولیس با بچه محل ها به ورزشگاه می‌رفت. او در مصاحبه های مختلف در این باره صحبت کرده و در عین حال تاکید داشته که باوجود علاقه اش به پرسپولیس از انتخاب تیم فوتبال سپاهان برای حضور در سطح بالاتری از مسابقات کاملا راضی است و هر فوتبالیستی باید بازی در سپاهان را تجربه کند چرا که این باشگاه از شرایط حرفه ای مناسبی بهره می‌برد.

مهرداد که در این فصل در آغوش باوجود بحران های شدید در باشگاهش فصل خوبی را پشت سر گذاشته، پیش از پیوستن به سپاهان در آستانه حضور در پرسپولیس بود و حتی از طریق رفقا به دفتر حسین هدایتی، یکی از اسپانسرهای فصل پرسپولیس رفته و با علی اکبر طاهری نیز گفتگو کرده و قرار بود در یک بعد از ظهر قراردادش با سرخپوشان را نهایی کند اما در شرایطی که همه چیز بر وفق مرادش پیش می‌رفت، ناگهان تصمیم پرسپولیس برای استخدام او تغییر کرد. چرا که برانکو که به دنبال تیمی پرستاره برای سال دوم حضورش در پرسپولیس بود، مطلع شد که می‌تواند کاوه رضایی را به جمع بازیکنان خود اضافه کند.

ماجرای پرسپولیسی نشدن مهرداد محمدی!

کاوه که در ذوب آهن فصل درخشانی را پشت سر گذاشته بود، برای مذاکره با پرسپولیس پا پیش گذاشت و با مدیربرنامه هایش همان مراحلی که که مهرداد محمدی طی کرده بود را پشت سر گذاشت اما یک اختلاف نظر در یک روز آخر هفته در باب دریافت پیش پرداخت قرارداد او را به استقلال کشاند تا کاوه با رقم رکوردشکن با استقبال قرارداد ببندد و منصوریان این بازیکن فوق العاده را از پرسپولیس هایجک کند.

در همین وقفه ۴۸ ساعته و در شرایطی که از باشگاه پرسپولیس کسی پاسخ مهرداد محمدی را نمی‌داد، اتفاقات دیگری هم در پرسپولیس به وقوع پیوست که مهم ترین موضوع بازگشت ناگهانی مهدی طارمی بهترین گلزن فصل گذشته تیم از ترکیه بود. بازیکنی که اگرچه برانکو به دلیل ترک ناگهانی باشگاه از سمت او، قصد نداشت وی را در جمع تیم بپذیرد، دوباره سرخپوش شد تا مهرداد محمدی هم در یک چرخش ۱۸۰ درجه ای سپاهان را انتخاب کند و به جمع زردپوشان بپیوندد.

جالب این که محمدی در یکی از این روزها به مقابل دفتر باشگاه پرسپولیس هم رفته و در آنجا دنبال طاهری و ترکاشوند گشته بود تا شاید قرارداد وی را امضا کنند اما در نهایت شطرنج نقل و انتقالاتی پرسپولیس طوری رقم خورد که این بازیکن جوان و مستعد که او هم می‌توانست یکی از ستارگان فصل اول قهرمانی برانکو در پرسپولیس باشد، به باشگاهی در اصفهان برود و بعد از تجربه سه ساله در سپاهان فوتبالش را در پرتغال ادامه بدهد.

محمدی در حال حاضر در انتظار یک پیشنهاد خارجی برای ادامه ماجراجویی خود در فوتبال اروپاست اما شاید روزی دوباره گذارش به فوتبال ایران بیفتد؛ جایی که به یک تیم علاقه ویژه دارد و احتمالا چند مشتری پروپاقرص دیگر هم خواهد داشت. مثل لیگ شانزدهم و زمانی که در تعلل ۴۸ ساعته پرسپولیسی ها، سپاهان وارد ماجرا شد و مهرداد را زردپوش کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهردادجان، پرسپولیس خانه ی توست، تو از فرزندان پرسپولیسی هروقت خاستی برگردی ایران به خونه ات میا ی

    • آسمان

      چه داستان غم انگیزی.

    • حامی

      چقدر غلط املایی داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج