جاباما
۱۰۲۴۴۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ترامپ: روسیه و چین با من مخالف هستند

دونالد ترامپ با رد گزارش های مبنی بر تلاش روسیه برای ضربه زدن به بایدن گفت هیچکس به اندازه او به مسکو سختگیری نکرده است. به گفته ترامپ، او آخرین شخصی است که روسیه و چین مایل هستند تا به عنوان رئیس جمهوری آمریکا ببینند.

ایسنا نوشت: دونالد ترامپ با رد گزارش های مبنی بر تلاش روسیه برای ضربه زدن به بایدن گفت هیچکس به اندازه او به مسکو سختگیری نکرده است. به گفته ترامپ، او آخرین شخصی است که روسیه و چین مایل هستند تا به عنوان رئیس جمهوری آمریکا ببینند.

به نقل از خبرگزاری تاس، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا جمعه به خبرنگاران در بدمینستر نیوجرسی گفت: آخرین شخصی که روسیه مایل است در ریاست جمهوری آمریکا ببیند، دونالد ترامپ است، چون هیچکس به اندازه من به روسیه سختگیری نکرده است. چین و ایران هم موضع مشابهی دارند.

این اظهارات در واکنش به گزارش ویلیام اوانینا، مدیر مرکز ملی ضد اطلاعات و امنیت آمریکا مطرح شد. به گفته این مقام اطلاعاتی آمریکا، روسیه برای "ضربه زدن" به جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ تلاش می کند. این مقام همچنین گفت، چین و ایران هم تمایلی به پیروزی دوباره ترامپ در انتخابات نوامبر ندارند.

ترامپ در پاسخ به گزارش هایی مبنی بر مداخله خارجی ادعایی در انتخابات آمریکا گفت: ما اینها را با دقت بررسی می کنیم.

با این حال ترامپ در پاسخ به پرسش های مداوم خبرنگاران درباره تلاش روسیه برای ضربه زدن به بایدن گفت: برایم اهمیتی ندارد که چه کسی چه می گوید.

رئیس جمهوری آمریکا با دفاع از موضع خودش درباره روسیه گفت، او بودجه ارتش آمریکا را افزایش داده و متحدان آمریکا را بابت تعهداتشان به ناتو تحت فشار گذاشت.

ترامپ گفت: چین دوست دارد که ما انتخاباتی داشته باشیم که در آن دونالد ترامپ به جو بایدن خوابالو ببازد. آنها این رویا را می بینند که کشور ما را صاحب شوند. اگر جو بایدن رئیس جمهور بود، چین کشور ما را صاحب شده بود. همچنین هیچکس با عقل سلیم موافقت نخواهد کرد که روسیه بخواهد من دوباره انتخاب شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج