۱۰۲۴۶۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سایه تخریب بر سر ورزشگاه ناشنوایان

ورزشگاه ناشنوایان بیش از از ۴۵ سال است افتتاح شده اما در طی این سال‌ها به دلیل بی توجهی مسوولان برای بازسازی آن در حال تخریب است و شرایط مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی ندارد.

خبرگزاری ایسنا: ورزشگاه ناشنوایان بیش از از ۴۵ سال است افتتاح شده اما در طی این سال‌ها به دلیل بی توجهی مسوولان برای بازسازی آن در حال تخریب است و شرایط مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی ندارد.

با توجه به قدمت حدودا ۴۵ ساله مجموعه ورزشی ناشنوایان و فرسوده شدن مجموعه، در سال ۹۷ طی نشستی که رئیس فدراسیون ناشنوایان با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشت مقرر شده بود برای بازسازی و بهسازی این مجموع و جلوگیری از تخریب و ریزش آن بازسازی این مجموعه جزو ردیف بودجه قرار بگیرد و هر ساله مبلغ ۳ میلیارد تومان جدا از بودجه‌ای که وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون به عنوان اعتبار سالانه می دهد، به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واریز شود تا شرکت نسبت به بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان اقدامات لازم را انجام دهد.

بعد از تصویب این ردیف بودجه در سازمان مدیریت قرار بر این بود ابتدا بازسازی استخر مجموعه ورزشی ناشنوایان و همچنین تعمیرات و بازسازی زمین چمن مصنوعی که بیش از ۱۰ سال از ترمیم آن می‌گذرد در دستور کار قرار بگیرد و سپس کار تعمیرات سالن آمفی تئاتر، خوابگاه، ساختمان اداری و سالن غذاخوری مجموعه نیز انجام شود.

بدون شک اگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی به تعهدات خود عمل می‌کرد و هر ساله مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واریز می‌کرد بازسازی کل مجموعه ورزشی تا پایان سال ۹۸ به اتمام می‌رسید.

پس از بازدیدی که وزیر ورزش و جوانان و حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از این مجموعه قبل از اعزام تیم به بازی‌های آسیایی هنگ کنگ داشتند، قول اختصاص ۳ میلیارد اعتبار برای بازسازی چمن مصنوعی، سالن آمفی تئاتر و بخشی از خوابگاه داده شد اما تا امروز هیچ خبری از بودجه اختصاص داده شده از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیست.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در این باره گفت: وضعیت زمین چمن مصنوعی این مجموعه به شکلی است که به آسفالت تبدیل شده و دیگر مکان مناسبی برای انجام تمرینات تیم ملی فوتبال نیست. سایر بخش‌های این مجموعه نیز در حال ریزش و تخریب هستند و امکان برگزاری اردوهای تیم ملی در آنها وجود ندارد.

رئیس فدراسیون ناشنوایان اظهار کرد: من نگران آن هستم که در صورت عدم بازسازی به موقع این مجموعه قضیه آزادی در مجموعه ورزشی ناشنوایان هم تکرار شود.

وی در پایان افزود: تنها کاری که سال گذشته در مجموعه ورزشی ناشنوایان صورت گرفت بازسازی استخر بود که در سال ۹۶ با تزریق ۷۰۰ میلیون بودجه کار بازسازی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام شد و از آن سال تا الان همچنان منتظر هستیم تا کار بازسازی بخش‌های مختلف این مجموعه که شرایط نامناسبی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی دارد، سریع تر انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج