جاباما
۱۰۲۴۶۸۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

گتوسو: پیرلو خودش را بیچاره کرد!

سرمربی تیم فوتبال ناپولی از نتیجه بازی برگشت شاگردانش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا ابراز نارضایتی کرد و باخت آنها را را حاصل اشتباهات فردی‌شان دانست.

خبرگزاری تسنیم: جنارو گتوسو در واکنش به باخت ۳ بر یک ناپولی در خانه بارسلونا که حذف نماینده ایتالیا با قبول شکست ۴ بر ۲ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در پی داشت به شبکه اسکای اسپورت گفت: با کلی حسرت این رقابت‌ها را ترک می‌کنیم چون ما نزدیک به نیم ساعت بازی را رها کردیم، سه گل مسخره خوردیم و کلی اشتباهات فردی مرتکب شدیم.

من تیمی را دیدم که امشب بارسلونا را زیر کلی فشار قرار داده بود. ما باید دو گل زودهنگام می‌زدیم اما در عوض گل خوردیم. گل خوردن از ضربات شروع مجدد واقعاً مرا عصبانی و دیوانه می‌کند. همیشه گفته‌ام که تیم ما بازیکنان قوی و بااستعدادی دارد اما آنها باید از نظر ذهنی هم خودشان را تقویت کنند چون به اندازه کافی در این زمینه قوی نیستند.

گتوسو افزود: اگر آمارهای بازی را نگاه کنید، می‌بینید که ناپولی بر بازی مسلط بود. ما دو برابر بارسا شوت به سمت دروازه داشتیم، تملک توپ‌مان بیشتر بود و خیلی آسان به دفاع حریف نفوذ می‌کردیم. در نیمه دوم خیلی راحت می‌شد دید که بارسلونا به دردسر افتاده است. به نظرم این واقعیت که آنها ۱۹ روز فرصت استراحت داشتند، خیلی تأثیرگذار بود. شنیده بودم که بارسلونا می‌خواهد با تیم ذخیره‌هایش به میدان بیاید اما من امروز چنین چیزی ندیدم. برعکس تیمی با کیفیت دیدم که ارزش بازیکنانش چند صد میلیون یورو است.

ما کار تیمی‌مان را خوب انجام دادیم و بزرگترین حسرتم این است که در آن نیم ساعت به خواب غفلت رفتیم و به بارسلونا پیروزی را هدیه دادیم. فکر می‌کنم هفت یا هشت سالی می‌شد که بارسلونا در نوکمپ تملک توپ ۴۳ درصدی مقابل تملک توپ ۵۷ درصدی حریف را تجربه نکرده و ندیده بود که حریفش دو برابر این تیم شوت بزند. با تمام این‌ها ما نتوانستیم از برتری‌مان استفاده کنیم.

گتوسو در پایان در پاسخ به سؤالی درباره انتخاب شدن هم‌تیمی سابقش آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس در اولین تجربه مربیگری‌ او گفت: خب او از همین الان خودش را بیچاره کرد. مربیگری واقعاً همین است. پیرلو خوش‌شانس است که کارش را در یوونتوس شروع می‌کند اما مربیگری حرفه‌ای است که در آن تنها داشتن سابقه خوب در دوران بازیگری کفایت نمی‌کند.

شما به عنوان یک مربی باید مطالعه و سخت تلاش کنید و دیگر فرصت زیادی برای داشتن یک خواب راحت پیدا نمی‌کنید. بازی کردن و مربیگری دو دنیای کاملاً متفاوت دارند. مربیگری را هم نمی‌توان فقط با خواندن کتاب آموخت. باید در دل کار باشی و سخت تلاش کنی، چون دنیای آن کاملاً متفاوت از دنیای بازیگری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گتوسو خودش يكي از نخود مغز ترين بازيكن هاي فوتبال بود فقط با استقامت بدني بازي ميكرد ولي پيرلو هوش خوبي داره مثل گوارديولا ميشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج