۱۰۲۴۸۰۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

الهامی: شرایط برای کسب سهمیه مهیا است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در دیدار مقابل شاهین هر دو تیم نیاز به سه امتیاز بازی دارند و جای هیچ اشتباه و ریسکی نیست.

خبرگزاری فارس: ساکت الهامی در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتور پیش از رویارویی با شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط در دیدار مقابل شاهین به گونه‌ای است که هر دو تیم نیاز به سه امتیاز بازی دارند و جای هیچ اشتباه و ریسکی نیست. در بازی فردا هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند و مطمئنم بازی زیبا و هجومی از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود و هر تیمی که تمرکز بالایی داشته باشد، می‌تواند پیروز از زمین مسابقه خارج شود و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

وی افزود: اکنون شرایط جدول به گونه‌ای است که هیچ بازی آسانی وجود ندارد و شاهین در بین تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند، از وضعیت بهتری برخوردار است؛ خوشحالم که مهدی پاشازاده، مربی جوان و کاربلدی که دیر به حقش رسیده، سکاندار این تیم خوب شده و برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با کسب سه امتیاز، شرایط خودمان را در جدول تثبیت کنیم. از روز اولی که کارمان را آغاز کردیم، به دنبال کسب سهمیه آسیایی بودیم و مجموعه باشگاه هم تمام سعی و تلاش خود را در این راستا انجام داده است و شرایط مهیاست تا تراکتور بتواند بعد از مدت‌ها سهمیه آسیایی را کسب کند. امیدوارم که فردا شاهد بازی زیبا از جانب هر دو تیم باشیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم؛ چرا که چاره‌ای جز این نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر چی میگذره حرفه ای تر صحبت میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج