جاباما
۱۰۲۴۹۴۳
۱۴۹ نظر
۵۰۲۸
۱۴۹ نظر
۵۰۲۸
پ

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد در مسیر شفافیت، بورس و محرومیت زدایی، پایداریم و در سال ۹۸، همه اهداف و برنامه‌ها محقق شده است.

صدا و سیما: پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در استودیو نگاه یک شبکه اول سیما در خصوص بازپس گیری و مستغلات تحت تملک افراد خاص گفت: در روز معارفه بنده در این سمت گفته بودم که برای بازپس گیری این املاک و مستغلات اقدام خواهم کرد و به طرق قانونی، در این باره قبل از آنکه ما وارد مراحل قانونی شویم برخی مانند خبرگزاری ایرنا و دانشکده خبر خودجوش اقدام به واگذاری املاک نمودند، اما برخی هم از راه و روند همکاری فاصله گرفته اند.

فتاح در خصوص باز پس گیری کاخ مرمر بیان کرد:​ این بنا سال‌ها در تملک آقای هاشمی رفسنجانی و سپس در دست تشخیص مصلحت بود و زمانی که دولت قصد بهره برداری دیگری از این ملک را داشت با همکاری آقای روحانی کاخ مرمر باز پس گرفته و با همکاری سازمان میراث فرهنگی قرار شد این بنا تبدیل به موزه گردد.

بازسازی‌های لازم انجام شد، اما هنوز هم آثار دردناکی در این کاخ خود نمایی می‌کند، زیرا در این کاخ آسانسور نصب کرده اند، حمام و جکوزی برقرار کرده اند و ...، حال سوال اینجاست زمانی که این اتفاق می‌افتاده چرا خبری از میراث فرهنگی نبوده و اقدامی صورت نپذیرفته است؟

رئیس بنیاد مستضعفان به بازپس گیری مدرسه آقای حداد عادل اشاره کرد و افزود: ایشان برای احداث مدرسه فرهنگ در خیابان فرشته بنایی را اجاره نمودند و این اجاره چندین نوبت تمدید شد البته این اجاره بها با ملاحظات بوده و مشمول نرخ روز نمی‌شد، در حال حاضر موعد اجاره به سر رسیده است و باید تخلیه شود یا اجاره بها به نرخ روز تنظیم گردد که البته با توجه به گرانی آن منطقه احتمالاً تمدید اجاره بانرخ روز برای ایشان به صرفه نخواهد بود.

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

او با بیان اینکه ارزش ریالی ملک مدرسه فرهنگ در حال حاضر ۲۰۰ میلیارد تومان برآورده می‌شود، افزود: قطعاً پس از باز پس گیری این ملک به فروش می‌رسد و پول حاصله، صرف محرومیت زدایی خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: آقای حداد عادل علاوه بر مدرسه فرهنگ، زمین دیگری برای ساخت مدرسه دریافت کرده بود که البته موفق به دریافت مجوز نشد، زیرا این زمین به متراژ ۸ هزار متر و منطقه هروی و بر روی گسل قرار دارد به همین دلیل آقای حداد عادل این ملک ۴۰۰ میلیارد تومانی را به ما تحویل داد و بدون شک هزینه این ملک هم پس از فروخته شدن، صرف محرومان و محرومیت زدایی خواهد شد.

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان صرف خدمت رسانی و ارائه تسهیلات کرونایی به محرومان شده است و این روند ادامه دارد.

پرویز فتاح در ادامه برنامه «نگاه یک» افزود: ​ساختمان مرکز مطالعات و تحقیقات زنان سال‌ها و با مجوز در اختیار عده‌ای از بانوان از جمله خانم ابتکار، مولاوردی و بقیه بود که پیش از تصدی مسئولیت بنده در بنیاد، آن را تخلیه کردند و مدعی بودند که همچنان باید این ساختمان در اختیار آن‌ها باشد، اما از نظر حقوقی، بنیاد مستضعفان توانست آن‌ها را قانع و ساختمان را تخلیه کند.

وی ادامه داد: آن‌ها بابت تخلیه با توافق بنیاد در همان زمان، پنج میلیارد تومان می‌گیرند و پس از بررسی‌ها مشخص بود خلاف بود و کسی که ملک بنیاد مستضعفان در اختیار او بوده است باید اجرت المثل هم بپردازد و امیدواریم این مبلغ برگردد و مشکل حقوقی و قضایی پیدا نکند.

فتاح افزود: ملکی هم در اختیار رئیس جمهور اسبق برای موسسه باران بوده است که پیش از تصدی مسئولیت بنده در بنیاد، تخلیه شده بود و در ایام کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آن جا را به محل قرنطینه بیماران تبدیل کردیم و اکنون هم در اختیار آن هاست، اما پس از این مرحله، آن جا را می‌فروشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در کشور ما ضابطه‌ای وجود ندارد که رئیس جمهور‌ها پس از پایان کار خود، کجا مستقر شوند و باید چاره‌ای برای این منظور اندیشیده شود، زیرا اکنون همین مسئله را با آقای احمدی نژاد رئیس جمهور سابق داریم و با مجوز در ملک مربوط به بنیاد مستضعفان با مساحت حدود هزار و ۸۰۰ متر مربع در منطقه ولنجک برای چند سال مستقر است.

وی گفت: البته پیامی داده که آماده است به مرکز شهر منتقل شود، اما ملکی را با آن شرایط نداشتیم که تحویل دهیم، اما این موضوع هم باید مدت دار و محدود به زمان باشد.

فتاح افزود: از روحیه مردمی آقای احمدی نژاد انتظار داریم تا این مال بیت المال به بنیاد برگردد و آن را بفروشیم که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: یکی از ملک‌های بسیار خوب و ارزشمند ما در ضلع جنوبی کاخ نیاوران است که در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام و زمین آن متعلق به بنیاد بوده است و ۱۲ طبقه در آن ساخته شد و مجمع آن را تخلیه کرد و اکنون مرکز پژوهش‌های مجلس در آن جا مستقر است.

وی افزود: حتما سراغ آقای زاکانی رئیس جدید این مرکز می‌رویم و باید اجاره بپردازد. با توجه به شخصیت ارزشی و بسیجی آقای زاکانی انتظار داریم که نخستین کار انقلابی او، تخلیه این مکان باشد تا آن جا را بفروشیم و خرج محرومان و مستضعفان کنیم.

فتاح اضافه کرد​: در کنار آن زمین دیگری متعلق به بنیاد مستضعفان بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرکز تحقیقات استراتژیک را در آن جا در ۹ طبقه ساخته است. آن جا را تحویل گرفتیم، اما ساختمان آن، مجوز، پایان کار و پروانه ساخت از شهرداری ندارد و حتی حریم یک مالک خصوصی هم تصرف و اشغال شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آن جا را تحویل گرفتیم و به کسی اجازه نمی‌دهیم آن جا برود و نسبت به آن ادعا داریم و اگر لازم شد مرجع قضایی باید درباره آن حکم صادر کند.

وی با بیان اینکه​ ده‌ها پرونده تشکیل دادیم که در قوه قضاییه در حال رسیدگی است، افزود: اگر با این روش‌ها به نتیجه نرسیم، کوتاه نخواهیم آمد مگر بنده از بنیاد مستضعفان بروم، زیرا این اموال متعلق به مستضعفان است.

فتاح اضافه کرد: یکی از جا‌هایی که حریف او نمی‌شویم نیرو‌های مسلح هستند، زیرا قانوناً نمی‌توانیم علیه آن‌ها شکایت کنیم اکنون یک جای خوب بنیاد در کوهک در اختیار نیروی دریای ارتش است و مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا هم فرموده است، آقای سرلشکر باقری فرمانده ارتش هم امضا کرده است، اما نمی‌روند و پیگیری‌های ما به در بسته خورده است.

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه این مکان‌ها مال مردم است و باید به مستضعفان برگردد، افزود: حتی یکی از املاک خوب ما در منطقه جماران در دست سپاهِ ولی‌امر است، اما آن را به بنیاد پس نمی‌دهند و بنده را در این ملک راه ندادند. ارزش این ملک بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است و از آن استفاده هم نمی‌شود، اما به کجا شکایت ببریم؟

وی با بیان اینکه بنده در بنیاد، حافظ منافع مستضعفان هستم و کوتاه نخواهم آمد، اضافه کرد: برخی‌ها مرا متهم به اقدامات پوپولیستی برای انتخابات ۱۴۰۰ می‌کنند. این‌ها را بگویند، اما ملک ما را محترمانه تخلیه کنند و پس بدهند.

فتاح با اشاره به اینکه علیه این بنیاد فضا سازی می‌کنند از مردم و رسانه‌ها خواست، حمایت کنند.

این اظهارات فتاح واکنش نهادهای مختلف که وی از آنها نام برد را در پی داشت:

روابط عمومی مجمع با صدور توضیحاتی به اظهارات رییس بنیاد مستضعفان پیرامون ساختمان برگزاری جلسات مجمع و همچنین رییس شورای شهر تهران پاسخ داد.

پاسخ مجمع به اظهارات فتاح درباره کاخ مرمر

این اظهارات پاسخ دفتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور نهم و دهم را هم در پی داشت:

دفتر احمدی‌نژاد به فتاح: زیر بار دِینِ کسی نمی‌رویم

در پی اظهارات رییس بنیاد مستضعفان مبنی بر استفاده سید محمد خاتمی از یکی از املاک بنیاد مستضعفان به عنوان دفتر کار ، رییس بنیاد باران ضمن رد این اظهارات مالک ملک مذکور که مدت زمانی ست تخلیه شده را موسسه تنظیم و نشر آثار امام و نه بنیاد مستضعفان خواند.

رییس بنیاد باران هم اظهارات فتاح را رد کرد

این اظهارات در فضای مجازی هم بازتاب فراوانی داشت. برخی واکنش‌های سیاسیون و فعالان توئیتری را هم مرور می‌کنیم.

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

تمام واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی پرویز فتاح

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا همه به این بنده خدا حمله کردن یکی هم که میخواد درست کار کنه اینجوری خرابش میکنن

      پاسخ ها

      • mahsa

        کسی انتخابات 1400 رای بده غیرت نداره

      • بدون نام

        احسنت .درست فرمودید.کسانیکه به فتاح تاختند همان حامیان این افراد هستند برای همین به ایشان حمله میکنند.

      • بدون نام

        این دروغی میگویی درست است؟

      • بدون نام

        دوست عزیز از این بنده خدا بپرسید که چرا میخواهد این املاک را بعد از باز پس گیری به جای درآمدسازی قصد فروش آنها را دارد؟ اگر این بنده خدا رییس جمهور بشه کل کشور را میفروشند. از طرف دیگر ساز و کار ایشان در فروش این ساختمان ها چگونه است و پول حاصل از این کار را صرف کارهای تبلیغات ریاست جمهوری چه کسی می شود. آقای فتاح از آه و نفرین مستضعفان بترسید.

      • مهران

        این مملکت گندش در اونده و با احمدی نژاد دوم هم نمیشه مردم رو پای صندوق کشوند.بجای حیله و نیرنگ مشکلات مردم رو حل کنید.

      • ناشناس

        به امید ابوالفضل ۱۴۰۰ رأی بی رأی

      • بدون نام

        اولویت درستکاری تخلیه اون برجهای میدان آرژانتین و فروش ملک 19 هکتاری و انتقال به مناطق محروم باید باشه.فهمیدن چرایی این رفتارها خیلی سخت نیست.بفهم.

      • بدون نام

        مهسا،اونایی که عملکرد چهارساله دولت تبخیر امید رو دیدن و بدو بدو دوباره بهش رای دادن غیرت ندارن.

      • بدون نام

        کاربر 22:36
        مردم آزادند در هر انتخاباتی شرکت بکنند یا شرکت نکنند .
        بی غیرت خطاب کردن مردمی که در انتخاب شرکت بکنند دور از ادب هست .

      • بدون نام

        البته کسانی که رای نمیدن بی غیرت تر هست

      • بدون نام

        مهسا خانم رای ها رو به دکتر حسن روحانی داده الان داره بحث غیرت میکنه
        کسانی که به روحانی رای دادن غیرت ندارن و تا اخر عمر ممنوع رای باید بشن
        من به رییسی رای دادم از رای خودم راضیم چون عملکرد خوب رییسی رو تو قوه قضایی میبینم

      • بدون نام

        ناشناس جون خودت رای نده
        یک بار رای دادی به روحانی بسه دیگه
        هر کی رای نده خوب کاری میکنه
        ما رای میدیم

      • کارن

        این خودش رئیس قافله س که براحتی همه روخراب میکنه بگه من.این تازه داره تومال مردم میوفته والا این قیمتایب که این داده بیش از ایناس.همه روبده مستضعفان.دروغه هرچی کمیته امدادبه مددجویان داد اینم میده.برترینها اگربرتری سانسور هیچوقت نکن.همه حرفاشون وخوب وبد میزنند پس سربسر نذار

      • سعید

        درود بر مرد صادق و انقلابی فتاح.

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخ۸ کم اورده افتاده بجون خودیها....

      • بدون نام

        خخخخخخخخهه ترکش‌های تحریم‌های ترامپ تا کجا رسیده. .پول کم اورده میخواد هدیه اهدایی به خودیها را پس بگیره. خخخخخخخخخ

      • بدون نام

        خوب دارن پته همو میزنن. جکوزی توی محل کار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • مصطفی زارع

        کسی که به هر بهونه ای رای نده بیغیرته.

      • بابک ب.

        تا حالا کی درست کار کرده که این بخواد
        بکنه؟
        مثل گذشته برای مردم یک هوادار و ناجی
        درست میکنند کسی که میتواند حق مردم
        را برگرداند .وقتی به منظور خود رسیدن
        دوباره برمیگردن به مسیر قبلی .
        اگر قرار بود این املاک برگردانده شود تا حالا
        شده بود.این اخبار قبل از رسانه ای شدن باید به مرحله عمل رسیده باشد

      • وجدان بیدار

        از اونایی که از رییس جمهور شدن ایشون میترسن دو تا سوال دارم. اول بالاخره ایشون گزینه بعدی ریاست جمهوری یا اقای قالیباف یا اقای رییسی یا اقای ضرغامی یا غیره.چند نفر مگه میتونن در ان واحد رییس جمهور بشن که هر کی بر ضد فساد حرف میزنه میگید میخواد رییس جمهور بشه؟
        سوال دوم این عزیزی که الان رییس جمهور هست و شما طرفدارش ، چه گلی به سر مملکت زده؟ این ابر تورم رو نمیبینید؟ برجام و معاهده پاریس رو که امضا کردیم کجاست منافعش؟

      • علی ن

        غیرت معنی مختلفی از نظر دیگران داره شاید حرفت درست باشه ولی قطعاً بی غیرتی اصلی جایی بود که وقتی برجام امضا شد با پرچم آمریکا به خوشحالی پرداختند و ضعف و احتیاج خودمون به اجنبی گفتیم بی غیرتی یعنی این یعنی آی لاو آمریکا،اونروز گفتیم نکنید انگ دلواپس و امل زدید

      • بدون نام

        این مردک برای خودش کار میکن نه برای
        ملت

      • آرش ایرانی

        یک نفر هم که میخواد کار درست انجام بده جلوش موضع میگیرند

      • مبینا

        مهسا جان کسی که با دیدن ۴ سال اول دوباره به روحانی رای داد بی غیرته

        ضمنا رای دادن یک حق هستش که هرکس دوست داشت رای میده و به کسی هم ربطی نداره

      • بدون نام

        آقا من بودم اصلا...

    • بدون نام

      دیگه تو مرده متحرک را کم داشتیم برای ریاست جمهوری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

      • کاظم.

        همه به کنار این امیرحسین ثابتی رو کجای دلمون جا بدیم.... آخه تو چی هستی که اظهار نظرت باشه..‌ سکوت کن....‌‌

      • بدون نام

        مثل چی !! میریم پای صندق رأی میدیم

      • بدون نام

        چقدر ما مردمان بدبخت وساده ای هستیم که هر کس وناکس بخاطر پست ومقام از هر ترفندی برای فریب ملت استفاده میکند اقای فلاح شما هم میخواهید کاندید ریاست جمهوری بشی مترسک

    • ناشناس

      آقای فتاح مرد توانمندیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرشک

      • کردستان

        جان مادرت یه ۱۰۰ تومن از این پولارو بده ما یه پراید بگیریم بابا مردیم از بی ماشینی

      • بدون نام

        خیلی!!!!!!!!!

    • منصور

      پاسخ ابتکار خیلی جالب است می گوید امام سال هفتاد ان را به ما داده در دهه هفتاد امام کجا بوده شاید روح ایشان به شما بخشیده اند

      پاسخ ها

      • ایرانی

        بنده خدا منظورشون دهه هفتم قرن حاضره. بنده خدا دیگه اینقدی سواد دارن!

      • عدالت

        واقعا دروغ گفتن مسئولین تو این‌مملکت شده جوک

      • بدون نام

        روح خدا همیشه زنده است و سال هفتاد این ملک را بخشیده. این حکم روح خدا است. شما کی هستی و چه نظری داری در برابر حکم روح خدا

      • وجدان بیدار

        دروغگو فراموش کار میشه.

    • بدون نام

      درود بر شرف جناب فتاح،فتاح دقیقا زد به هدف ، و هر کسی در هر جایگاهی هست اگر خلافی کرده و ملکی به ناحق گرفته،باید جوابگو باشد.

      پاسخ ها

      • امیر

        از پلاسکو چه خبر؟

      • بدون نام

        درحال حاضر حدود ۷۰ در صد مردم واقعن جز مستضعفان محسوب میشن اگر رفتار فتاح پوپولیستی برای کاندید ۱۴۰۰ نباشد اول که فروش املاک که متعلق به همه مردمه که باید در اختیار دولت باشد نه بنیاد مستضعفان اکثر انهای که تحت پوشش این گونه نهادها هستن واقعن یا با پارتی و با دادن اطلاعات نادرست خود از این حمایت ها بهره میبرن دوم بهتره به جای فروش سرمایه کشور وحیف ومیل کردن ایجاد اشتغال برا ی نیاز مندان فقر کم کنن سوم با توجه به اینکه فعلادر مملکت ۲ قشر پیشتر نیست یه قشر میلیارد یه قشر فقیر بی نوا قشر متوسط ارز جامعه ما سقوط کرده به فقرا اضافه شده با فروش همه املاک بنیاد بی ادبی نشود به قول قدیمیا بزی را برگی نمی رسه حتما گروه های مقاومت هم از این فروش سهم خواهی دارن

      • کارن

        توچقدر ساده ای این ازروزی که به سمت کمیته امدادومستضعفان رسیده کاری نکرده یک دفعه پیداش شد چراقبلا کاری نکرده یک دفعه شددایه دلسوزتراز مادر.این باخودشم قهره.چه برسه بامردم

      • بدون نام

        ایشون تازه بیدار شدن؟؟؟

    • بدون نام

      درود بر شرف جناب فتاح،فتاح دقیقا زد به هدف ، و هر کسی در هر جایگاهی هست اگر خلافی کرده و ملکی به ناحق گرفته،باید جوابگو باشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه با شنیدن این مسائل دل هر دردمند مسلمانی بدرد میاد که مردم مردانه و شرافتمندانه پای انقلابشان با همه مشکلات ایستاده اند و خدا ،خدا میکنند اما مسئولینی که شاید فکرش را هم نمیکنی پول ومقام میکنند اللهم عجل لولیک

    • بدون نام

      چه بخور بخوری دارند مسیولین ما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و البته خوش سليقه!! تمام املاك و زمين ها در اطراف كاخ نياوران و ولنجك و كاخ سعد آبادو... و همه هم در مقياس چند صد متر تا چندهزار متر! محض رضاي خدا حتي يه زمين 50 متري تو مركز و جنوب شهر توجهشون رو جلب نكرده!

    • بدون نام

      بنطرم تندروی کردی مملکتی که قانون دارددچرا یکطرفه دررسانه ملی دیگران را تخریب و خودراموجه جلوه میدهی حق دفاع را ضایع بلکه طرف مقابل محترم است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مملکت قانون داره؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        سر و ته یک کرباس یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        قانون وغیره رفته ونتیجه نداده!

      • بدون نام

        !!!!!!خخخخ مملکت قانون داره

    • محمد

      هدف فتاح انتخابات ریاست جمهوری است وبس.تا حالا خواب بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امثال شماها همینید تا یکی میاد یه کار خیر بکنه و دلش برای مملکت بسوزه با زدن حرفهای حاشیه ای و بی ربط ، طرف و میکوبید و برچسب انتخاباتی و..میزنید

      • بدون نام

        ایشون تازه رئیس بنیاد شدن قبلا در کمیته ی امداد بودن

    • فاطمه

      آیا وقتی این املاک را در اختیار این افراد قرار میدادید مستضعفی وجود نداشت که در اولویت باشد؟؟!!حالا که میخواهید پس بگیرید پای مستضعف میاد وسط و بعد دوباره فراموش میشود؟؟!!!!!!

      پاسخ ها

      • منتظر

        احسنت

      • روزگار تنهایی

        ایول داری

      • بدون نام

        تاالاآن کجابودی شمافکرمیکنیدمستعضف فقط کمیته امام ویا بهزیستی هست،نه آقای محترم 96%مردم زیراقتصادبیمار لهه شدندومستعضفن،،،آیامیتوانی فقرراریشه کن کنی بسم الله اگرنمی توانی الیکی شلوقش نکن،خخخخخ

    • امین

      حالا اگه فتاح طرفدار این باند و جناحی بود که رسواشون کرد، چه به به و چه چه ی براش میزدن و میشد قهرمان و نماد این جریان ولی حالا که افشاشون کرده ،همه صداشون درومده!

    • ناشناس

      کلید ریاست جمهوری اشتباهی دست کس دیگه هست

    • احمد امین زاده

      آقای فتاح چرا خود شما نمیگوئید اینهمه مردم کمک میکنن پولش کجا میره اگه به مردم بیچاره وفقیر داده میشه پس نباید دیگه در ایران فقیر فقرا باشد چرا تا حالا این حرفهارو نزدی نکنه فکر ریاست جمهوری داری

    • ناشناس

      یکی خانم ابتکار رو بیدار کنه

    • پری مهر

      واقعا باید گریست .... چرا ... اینقدر فساد مالی داره .... آخه چرا
      کاش یه روزی برسه که مسئولین پاک دست در راس امور باشن

    • حسن

      به‌جای اینکه آینده نگری کنید از آقای فتاح یاد بگیرید

    • بدون نام

      فردا پس فردا حتما تو هم عوض می شوی

    • پرسپولیسم ارزوست

      فتاح بد یا خوب این ملک های که گفت باید برگردند

    • بدون نام

      حمام و جکوزی و آسانسور اون هم توی محوطه ای که جزو میراث فرهنگی مردمه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حمام وجکوزی تو همچین جایی برا عشق وحال وآب تنی بدنیست

    • عاشق ایران و ایرانی

      سوال اصلی که همگان فراموش کردن اینکه اصلا چرا باید این اموال در اختیار بنیاد باشه . این اموالی که بنیاد مصادره کرده متعلق به اشخاص حقیقی بوده و باید همون اول انقلاب به اشخاص حقیقی واگذار میشد و با پولش سرمایه گذاری میکردن

    • بدون نام

      اصلا کل مملکتو دزد گرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتمآ اموال را میفروشید و صرف غذای نذری میکنید برای مستعضفان بعد جار میزنید 1000میلیارد تا حالا هزینه فقرا شده

    • بدون نام

      حرف حق زده وکسی توهین نکند!اموال گرفته شده،پس داده شودوهرکس میخواد!باشه،بیت الماله!

    • عاشق ایران و ایرانی

      بنیاد با اینهمه ثروت و سرمایه و کارخونه ها و املاک و مستغلات و باغها و زمینهای کشاورزی و هتلها و فروشگاهها و گاوداریها وووووو چرا باید هر سال از بیت المالبودجه بگیره

    • عاشق ایران و ایرانی

      کارخانه آبسال قبل از انقلاب یکی از بهترین تولیدکنندگان خصوصی لوازم خانگی بود اما بعد از انقلاب توسط بنیاد مصادره شد و بخاطر عدم مدیریت به مرز ورشکستگی رسید

      پاسخ ها

      • امیر

        جناب اقای فتاح با اعلام اینکه اموال بنیاد در دست نهادها و اشخاص بوده وهست مهم نیست‌ اما همه دستگاه ها ردیف بودجه دولتی دارند میتوانند هزینه تجاره یا خرید کنند اما ...
        شهامت بیان بیت المال برای برگرداندن همان شرطی بود که جدم علی "ع" قبل از قبول حکومتش به مردم اعلام فرمودند که اگر من حاکم شوم اگر بیت المال، کابین زنانتان باشد (به ضرب شمشیر هم شده ) پس خواهم کرفت

    • بدون نام

      کارندارم سیاست چیه اما اگرواقعادست مردم گرفته شودخدایارشون درغیر اینصورت خداباعث داغشون بشه

    • عاشق ایران و ایرانی

      تمام کارخانه های تولیدی خصوصی قبل

    • لولو

      تبارک اله .....ادامه بده پشتتیم جناب فتاح

    • رضوان معصومی

      نیت خوانی نکنید،انگ نزنید،ببینیند آقای فتاح در میدان عمل چه میکند.پسندیده نیست باتوجه به یافته های ذهنی وخیالی حکم صادر کنید.درغیراینصورت غرض ومرضی درکاراست.

    • بدون نام

      چقدر راحت میشه با یه سناریوی تکراری و از یه سوراخ این ملت رو بارها گزید

    • .......

      دلم خنک میشه که همه عشق وحالشونو کردن پیرشدن کم کم میرسن محضر خداوند ببینیم اونجا هم دروغ وکلک ومال ملتخوری وضعیف کشی واختلاس ودوست وفامیل بازی ورانت ودزدی از بیت المال واعدام بی گناه وبازی با جان ومال ملت راه درو داره یا نه....مثل میوه رسیده یکی یکی از درخت می افتن ................

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر اینکه دلت رو به همین قصه ها خوش کنی

    • بدون نام

      مملکت بی صاحب نگاه کنید،یک نفر حرف حق زده همه دارند بهش حمله میکنند. اقا این بنده خدا فقط گفت اموال پس بدهید این اقا اگر انجا نماز می خواند نمازش در ان مکان صحیح نیست و مشکل دارد.مکان عصبی را بپرسید حکمش چه هست.

    • بدون نام

      خانم ابتکار جان آقازاده ملک را تخلیه کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فتاح کارش خیلی درست بود درود به شرف فتاح اگر هم بخواهد برای ریاست جمهوری هم ثبت نام کند این افشاگریها را ربط به انتخابات ندهیداگر شخص دیگری این ملکها را تصرف کرده بود ببینید چطور سریع اقدام می کردند و تیتر اول روزنامه ها بود ملکی از اموال مردم وبیت المال است هر کس در هر جایگاهی هم باشد باید پس دهد چرا شهرداری آن زمان جلوگیری از این املاک نکرده اند چه کسی پاسخگوی مردم است

    • بدون نام

      #خانم ابتکار_ تخلیه ملک

    • بدون نام

      فقط حاجی فتاح

    • و ر

      این آقا چندین سال که در پستهای مهم بوده واقعا جای سوال دارد و مسئول دلسوز کم پیداست

    • بدون نام

      اینم یه عوام فریبی برای انتخابات آینده دیگه حال آدم از این بازیهابه هم میخوره

    • بدون نام

      خانم ابتکار امام در سال 70درقیدحیات نبود ند دروغ نگو واقای فتاح پول را خرج ملت ایران کن نه کشور های دیگر تا ببینیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در قید حیات بودند
        شما خبر نداری

    • ی ایرانی

      ب جای بنیاد ب مستضعفان زندگی بدید . چ جمله طلایی بود ک شنیدم .
      اقا این حرفا و حقه ها دیگه اعتباری در نزد مردم ندارم . عاقلان دانند.

    • م

      دوستان تا حالا کسی از خودش پرسیده چرا آقای فتاح قبل تر این حرف ها رو نمی‌زد؟چرا این قدر دیر؟

    • بدون نام

      خانم ابتکار ایاامام اجازه داد موقع تخلیه ۵میلیارد پول بیت المال رابگیرین

      پاسخ ها

      • یحیی

        ایا این ملکی که در اختیار اقی حداد عادل ودیگران بوده با این ارزش تکلیف اجاره انها در این سالها چه میشود ایا این تمام اموال بنیاد است

    • بدون نام

      کسی حمله نکرد اولا اگه ایشان اینقدر بفکر اموال بنیاد بود چرا قبلا این اقدامو نکرد دوم نه جونم جناب فتاح مردم خوب خوب همه شما نمیدونم اصلاح طلب اصولگرا راشناختیم اگر با این بازی میخواهی برای ریاست جمهوری پیش بیای نیا چون این مردم پای صندوقها نمی آیند دیگه تمام شد

    • بدون نام

      سوال اساسی اینه این املاک متعلق به چه افرادی بوده که بنیاد خود را مالک انها قرار داد مال یک عهده ادم مالکی بوده که صرفا به خاطر مسایل سیاسی فراری شون دادند واملاک انها را تصاحب کردند

    • جواد

      ای انسان های منصف چرا کسی که می خواهد عدالت را اجرا کند با بهانه های مختلف مثل کاندیدا شدن یا مطرح کردن یا... او را تخطئه می کنید ؟! شما چرا به سوءاستفاده کنندگان حمله نمی کنید؟!!!

    • بدون نام

      بنیاد مستضعفان به همه خونه داده بغیر از مستضعفان

    • درویشی

      رییس جمهور آینده باید از جنس فتاح یا خوده فتاح باشد.شفاف همه را بیان کند.احسنت فتاح.در مورد نیروهای مسلح نمی تونی کار بکنی این یک فاجعه است

    • بدون نام

      اصلا این اموال برای بنیاد نیست چرا شما ها باید تو این مکانهای خوش اب و هوا زندگی کنید

    • بدون نام

      دیگه دیواری نمونده که این ابتکار ازش بالا نرفته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتی آقازاده رو هم داد اونطرف دیوار

      • بدون نام

        دیوار راست و میرن بالا

      • بدون نام

        سر آقازاده سربلند ما که بیکاری و بی پولی پارتی هم نداریم.

      • بدون نام

        سال ۷۰ از امام ره هدیه گرفته اند.

      • بدون نام

        بنده خدا یا تاریخش ضعیفه یا ریاضیش

    • قرمز

      اه 60 میلیون بدرقه راهتان

    • مجتبی

      همش میفروشه می زنه به جیب نه به فقرا

    • ججججج

      احسنت به امیر حسین ثابتی

    • بدون نام

      اولا شاید مهندس فتاح نیتش خیر باشه و واقعا بخواد کار انجام بدهد
      ولی هر ایرانی آگاه که بخواد ۱۴۰۰ رای ریاست جمهوری بدهد واقعا بی غیرت است

    • بدون نام

      شیر مادرت حلالت باشه اقای فتاح خوب امدی

    • فقط خدا

      ایشالله که حرامتون بشه مس چرابرامسئولین این همه امکانات وپول هس ولی برامردم نه .بازموقع انتخابات شدمسئولین ب تب وتاب افتادن خدامرگتون بده

    • بدون نام

      زنده باد اقای فتاح
      یک مرد پیدا شده به بعضیا بگه سالها از این اموال استفاده کردین ( گیرم هم قانونی و درست !) بالاخره وقتش رسیده پس بدین .ارث پدری تون نبوده که حالا اینقدر زورتون میاد

      پاسخ ها

      • کریستیانو

        اقای فتاح اذری زبان هستن و یه زمانی اداره اب
        برق ارومیه بودن،ان زمان ادم درستی وباخدایی
        بودن، اما الانش نمیشه نظر داد،خداکنه که عوض
        نشده باشن،چون چشم چیزبدی هست،همون که
        پول ثروت مقام دید دل شیر میخواد که طاقت
        بیاره.

    • ایرانی وطن پرس

      حرف حق را سیاسی نکنید کاربران باید از حق دفاع کنن و نیت خوانی نکنن

    • مجید آدینه بروجرد

      بنیاد مستضعفان این همه ثروت داره اگه بنیاد اغنیابود چی میشد

    • بدون نام

      سیاه بازیه قشنگی بود. واقعا فکر کردید بدون هماهنگی میشه اینجوری به همه تاخت

    • بدون نام

      مملکت عجیبیست نازنین

    • ناشناس

      میگم با این تفاسیر دیگه مستضعفی نمیمونه خداروشکر !!

    • م....ن

      فعلاکه همه بخوربخورهادست دولت ومسولینه واقعانم که خوب میزارندومیرندیعنی برای نوه ونتیجه وچندنسل بعدی شون که به دنیابیایندمیزارندبعضی ازمسولین دزد

    • بدون نام

      اگر ایشان بر حسب وظیفه ورضایت خداوند این کار را انجام می دهندچرا در رسانه ملی برای عوام فریبی این کونه به مردم ساده دل القا میشود

    • پسری که با کنکور امید نداره توانیهاش ثابت بشه

      در زمان های قدیم خزانه پادشاه برای کمک به کشور زلزله زده خالی شد(بیروت) و همینطور قسمتی از کشورش فروخت (چین)دید مردم عصبانی و ناراضی اند پس با وزیراش گفت بیا یکم زیراب خودمونو بزنیم تا مردم از اصل ماجرا دور شوند خلاصه مردم با یه بشکن به جای فکر رقصیدند

    • بهنام

      اقای فتاح سلطنت طلب یا برای ادعاهایت مدرک ارایه بده یا برو....

    • saeed

      همه رو پس بگیره اما چرا بجای درآمدزایی همیشگی و استفاده بهتر برا همون مستضعفان، میخواد بفروشه و حیف و میل و حرومشون کنه؟؟بفروشه سر چندماه مصرف میشه و اونم معلوم نمیشه کجاها خرج شده و تمام.یه کاری هم میکنن دیدشون کوتاهه و تا جلو پاشون هسش

    • بدون نام

      انتخابات 1400کسی رای نمیده.

    • حمید از خرم آباد

      حضرت عباسی آیا کسی هم پیدا میشه ۱۴۰۰ رای بده

    • رضا

      تمام این کسانی که دارند جناب فتاح رو تخریب می کنند انگار از وضعیت کنونی کشور راضی هستند پس نوش جونتون 1400که سهل تا 1500برای شما

    • خودم

      یک رئیس جمهور بعد پایان مسئولیتش چرا باید هنوز دفتر و محافظ و.....داشته باشه،در کشورهای دیگه رئیس جمهور سابق برمیگرده سرکار قبلیش و یه شهروندعادی میشه

    • بدون نام

      بچاپ بچاپ

      پاسخ ها

      • امیرعباس

        مهسا خانم لطفا به جای همه تصمیم نگیر

    • شاهرخ

      آهای شمایلی که نظرات صد من یک غاز میدهید.چه دردی از مردم دوا کرده اید
      از خدا میخواهم که سنگ گداخته راه حلقوم شما را مسدود کند تا مسیر تنفستان از زیر گردد.
      ای مردم آگاه باشید جناب آقای فتاح که خدا وند طول عمر با عزت در خدمت به خلق به او عطا فرماید انشاءالله
      دارای رزومه ای وزین وبه حق قابل دفاع ومردی عمل گرا و ثابت قدم در خدمت به ملت است
      خدایا این شهید زنده را حافظ باش و از گزند بدخواهان وگمراهان وحرافان مصون بدار
      الهی آمین.
      وقتی خداوند اراده کرده مسیر خدمت و عزت را همزمان برای شخصی باز کند
      دیگر مشتی خس وخاشاک،...

    • حسین یزدان پناه

      سلام برشما فرزند خلف درود بر شما شیر پاک خورده من جای شما بودم حتی اگر در این راه کشته میشدم غمی نداشتم من یک رزمنده سالهای 60 و61 .؟... هستم

    • بدون نام

      کجای قانون اساسی نوشته رئیس جمهور مثل خاتمی و،،، املاک در اختیار را بعد از اتمام دوره تخلیه نکنند

    • بدون نام

      نه آقاجون این هم مثل طبری فکر جیب خودش است فکر مردم نبست خواهید دید وقتی کی اموال بیتالمال را کلا فروخت وچیزی باقی نماند یکمرتبه متوجه میشکید که آقای فتاح سر از کانادا نزد آقای خاوری درآورده گربه برای رضای خدا هیچ وقت موش نخواهد گرفت جوجه رو آخر پائیز میشمرند

    • آرش

      واقعا تاسف باره ارتش و سپاه با جون و دل به مردم و کشور خدمت کرده اند نباید نمک نشناس بود....

    • بدون نام

      روش و حرفهای تکراری

    • بدون نام

      سلام چرا بنیاد به اصطلاح مستضعفان از عملکرد چهل ساله گزارش نمی دهد.به قول خودشان در امد سالیانه سی هزار میلیارد تومان کجا خرج شده .چهل سال

    • عبدالرحمن

      رئیس جمهور فتاح مبارک مردم ناآگاه باشه!

    • بدون نام

      چرا اینقدر دیر مطرح شد؟مسعول و یا مسعولانی که در کاخ زندگی کنند مشکلات مردم براشون اهمیت نداره دوربینها همیشه روی مردمه اونو برگردونید احتمالا موردهای زیادی هنوز با خیال راحت ادامه میدهند ما بین بد و بدتر نباید قرار بگیریم جون فهمیدم هر کس بیاد تا پایان دورش باید بمونه چه بد باشه چه بدتر و فهمیدیم مجلس هم تشریفاتیه پس هیچکدام بهتره

    • ناشناس

      دیگه. از این حرفا گذشته. هیچ کس پای صندوق رای. ریییس جمهور. نخاهد آمد! !!!!

    • بدون نام

      ناراحتی جمع کن از ایران برو آقای فتاح...ما روحیه سلحشوری میخوایم(زینب جون خوب گفتم؟!)

    • بدون نام

      کلا آدم جالبی است ، قبلا هم کاخ کمیته امداد رو فروخت آمد نزدیک میدان آزادی دفتر گرفت

    • بدون نام

      جناب فتاح بهر نیتی چوب درلانه زنبور کرده اند

    • شهرون

      جوری باقاطعیت میگه املاکمان که انگار ارث پدرش هستن.

    • ر

      حسن پیکامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج