۱۰۲۴۹۵۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

گزارش ظریف به مجلس از وضعیت ارز‌های بلوکه

سخنگوی برنامه و بودجه مجلس گفت: ظریف اعلام کرد، البته ما هم با استفاده از ابزارهای خود و عمق مسایل استراتژیک در منطقه اقتصاد خارجی خود را اداره می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگویی درباره جلسه عصر امروز (۱۹ مردادماه) کمیسیون متبوعش از بررسی موضوع استرداد ارزهای بلوکه شده کشور در بانک‌های کشورهای مختلف با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و غلامرضا انصاری معاون اقتصادی وی خبر داد.

وی تصریح کرد: آقای ظریف در جلسه امروز درباره اقدامات وزارت امور خارجه در حوزه دیپلماسی اقتصادی گزارش به نمایندگان ارائه و تاکید داشت که وزارت خارجه و سفارتخانه‌های ما در شرایط تحریمی باید در حوزه دیپلماسی فعال‌تر عمل کنند، همچنین اقدامات و سیاست‌های ما در این شرایط به نحوی است که بتوانیم اقتصاد کشور بخوبی مدیریت شود.

مفتح اظهار کرد: سوالات و ابهاماتی را که در اذهان مردم نسبت به مسایل سیاست‌ خارجی کشور در حوزه اقتصادی وجود دارد را برای نمایندگان تشریح و در ادامه نمایندگان مجلس سوالات خود را در حوزه سیاسی و اقتصاد کشور در حوزه بین‌الملل مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: عمده پاسخ‌های وزیر امور خارجه حول این موضوع بود که رفتار کشورهای خارجی براساس منطق اقتصادی است، آنها سود و منافع بلند مدت را به عنوان مبنا در تعاملات خود با کشورهای دیگر قرار می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ظریف اعلام کرد، البته ما هم با استفاده از ابزارهای خود و عمق مسایل استراتژیک در منطقه اقتصاد خارجی خود را اداره می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس با این فرمایشات شما که کشورها بر اساس سود و منفعت اقتصادی به تعامل با سایر کشورها میپردازند روسیه و چین هم عاشق چشم و ابروی ما نیستند و تا پول داری رفیقتم قربون بند کیفتم هستند !!!!! فقط در این بین مسئولین ما هستند که مردم رو به مصلحت شخصی خود به باد فنا دادند!!!!

    • بدون نام

      منطق کشورها بر اساس منافع ملی مردمشون هست و منطق کشور ما بر اساس غرور ولجبازی حاکمانمون

    • بدون نام

      ظریف فقط حرف میزنه عملکرد نداره اگه حرفهاش درست از اب در بیاد جای تعجب داره

    • بدون نام

      جناب ظریف تا بحال شاید کسی نپرسیده ولی من میپرسم آیا دلیل این ارزهای بلوکه شده ایران دلیلش سیاستهای غلط واشتباه شما در وزارت خارجه بوده یا نه صدرصد جواب شما اینکه خیر ولی بنده فکر میکنم دلیلش سیاستهای اشتباه شما باعث شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج