جاباما
۱۰۲۵۰۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برچسب ۱۰میلیونی روی طارمی

مهدی طارمی روزهای متفاوتی را سپری می‌کند. پیشنهادهای بسیاری به دست او رسیده اما هنوز این مهاجم ۲۸ساله تصمیمی برای آینده خود نگرفته. باشگاه‌هایی از پرتغال و سایر کشورهای اروپایی برای جذب طارمی ابراز علاقه کرده‌اند اما واقعیت این است که طارمی هم‌چنان در حال بررسی پیشنهادها است تا بتواند بهترین را از میان آن‌ها انتخاب کند و یک فصل درخشان دیگر را رقم بزند.

خبرورزشی: به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد فوق‌العاده مهدی طارمی در لیگ پرتغال و گل‌زنی‌های پیاپی او در ترکیب ریوآوه، جدایی این بازیکن از این باشگاه قطعی باشد و در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های فراوانی در مورد مقصد احتمالی مهدی طارمی منتشر شده است.

ابتدا از بنفیکا به عنوان مقصد احتمالی مهاجم تیم ملی نام برده شد اما با توجه به تمدید قرارداد پیزی و وینیسیوس که هر دو با طارمی توانستند کفش طلا را تصاحب کنند، ماجرای انتقال ستاره ایرانی به تیم قرمزپوش لیسبون منتفی شد.

طارمی در گفت‌وگویی که حدود یک هفته قبل انجام شد، تأکید کرد که آستون ویلا در لیگ برتر به دنبال جذب او است و پالس‌های مثبتی هم برای این مهاجم فرستاده. باشگاهی که این فصل با تلاش فراوان توانست در لیگ برتر بماند، فصل بعد با هدف حضور در نیمه بالایی جدول وارد مسابقات می‌شود و به همین دلیل دنبال تقویت در خط حمله است. تقویتی که شاید با جذب طارمی عملی شود.

نشریه پرتغالی ابولا در گزارشی مدعی شد یک باشگاه لیگ برتری که احتمالاً نامش آستون ویلا است برای بررسی شرایط انتقال احتمالی مهدی طارمی وارد عمل شده و نام مهاجم ایرانی باشگاه ریوآوه در لیست خرید سه نفره این باشگاه برای تقویت خط حمله قرار گرفته است. گویا یکی از رقبای طارمی برای حضور در تیم انگلیسی، آبراهام، مهاجم چلسی است که این فصل گل‌های فراوانی به ثمر رساند اما بخش زیادی از فصل را پشت خط اولیویه ژیرو ماند.

البته اخباری در مورد برچسب ده میلیون یورویی برای فروش مهدی طارمی منتشر شده و به نظر می‌رسد تیم‌هایی از پرتغال مانند پورتو و براگا نیز هنوز از تلاش برای جذب این بازیکن دست نکشیده‌اند. سرجیو کونسسائو و پینتو داکاستا پیش از این با آنتونیو سیلوا کامپوس، مدیر ریوآوه برای انتقال مهدی طارمی به پورتو وارد مذاکره شده و به مراحل خوبی هم رسیده‌اند. تا جایی که حتی برخی رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند طارمی با پورتو به توافق رسیده و احتمالاً فصل بعد پیراهن این تیم را خواهد پوشید.

همچنین نشریه ابولا در ادامه مدعی شد آنتونیو سالوادور، مدیر براگا نیز همین روند را طی کرده و مذاکرات این باشگاه نیز برای خرید مهدی طارمی آغاز شده است. البته پورتو برای جذب بازیکن جدید نیاز به فروش بازیکن دارد و در این میان مدیران ریوآوه نیز تلاش می‌کنند مهدی طارمی را با بهترین قیمت ممکن به فروش برسانند.

کارلوس کارواخال که هدایت تیم براگا را به عهده گرفته در مصاحبه‌ای با «تریبونا اکسپرسو» از علاقه‌اش برای حضور مهدی طارمی در تیمش گفته است. او در بخشی از این گفت‌وگو اذعان می‌کند که از آنتونیو سالوادور خواسته است که مهدی طارمی مهاجم فصل پیش ریوآوه و آقای گل رقابت‌های لیگ پرتغال را به خدمت بگیرد. براگا فصل آینده در رقابت‌های یورولیگ شرکت خواهد کرد و حضور طارمی در این تیم می‌تواند به معنای بازی مهاجم تیم ملی ایران در یک سطح بالاتر از فوتبال اروپا باشد اما آن‌طور که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر شنیده شده طارمی پیشنهاداتی از تیم‌های مطرح‌تری در پرتغال و دیگر کشورهای اروپایی دارد. هرچند خودش در آخرین گفت‌و‌گویی که در پرتغال انجام داده بود در پاسخ به این سؤال که آیا همراه کارواخال به براگا خواهد رفت، گفته بود: «چرا که نه. » او به نوعی از این موضوع استقبال کرده بود اما حالا باید ببینیم آیا طارمی از پیشنهادهای بزرگ‌تر می‌گذرد تا به براگا برود و یا تصمیم دیگری می‌گیرد! هر چه هست این‌که طارمی ظرف روزهای آینده باید تیم جدید خود را انتخاب کند تا ریوآوه هم به پول مورد نظر خود برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج