جاباما
۱۰۲۵۱۱۴
۱۳۰ نظر
۵۰۱۰
۱۳۰ نظر
۵۰۱۰
پ

وزارت‌ خارجه: کمک‌ ایران به مردم لبنان ادامه دارد

سخنگوی وزارت خارجه گفت: چه با سفر و چه بی سفر همواره کنار لبنان هستیم و کمک‌های ایران به این کشور ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت خارجه گفت: چه با سفر و چه بی سفر همواره کنار لبنان هستیم و کمک‌های ایران به این کشور ادامه دارد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشست خبری با حضور خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در عرصه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

وزارت‌ خارجه: کمک‌ ایران به مردم لبنان ادامه دارد

سخنگوی دستگاه دیپلماسی به حادثه لبنان اشاره و آن را غم انگیز خواند و اضافه کرد: ابعاد و ریشه‌های آن در دست بررسی است اما جمهوری اسلامی ایران از ساعات اولیه وقوع حادثه در کنار مردم و دولت لبنان بود و وزیر خارجه با همتای خود تماس گرفت و رئیس جمهور دستور تشکیل تیمی را داد تاکنون چند هواپیما ارسال شده و کمک‌های دیگری هم در راه است.

موسوی گفت: آقای ظریف گفت‌وگوی تلفنی با همتای لبنانی و اوکراینی داشت و ویدئو کنفرانس با همتای اماراتی داشت. رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه به ایران آمد و درباره روابط دوجانبه و چشم انداز آینده گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

این دیپلمات ارشد کشورمان در پاسخ به سوالی درباره انفجار بیروت و موج جدید اعتراضات در لبنان و موضع ایران درباره تحولات اخیر لبنان گفت: حادثه بزرگی بود و طبیعی است مردم ناراحت باشند و تبعاتی خواهد داشت اما اگر عده‌ای از افراد و گروه‌ها و کشورهای خارجی این حادثه را دستاویز قرار دهند برای اهداف و اغراض سیاسی غیرقابل قبول است. طبیعی است مردم ناراحت باشند به نظر می‌رسد برخی افراد با تحریکات خارجی دنبال اغراضی هستند. ملت لبنان ملت رنج دیده‌ای است و جا دارد با حفظ آرامش اجازه دهند مسئولان به امور رسیدگی کنند تا به آلام مردمی که در این حادثه ناگوار صدمه دیدند رسیدگی شود.

وی گفت: قدری باید راجع به این حادثه عمیق‌تر نگاه کرد و بعد از آن قضاوت کرد. برخی کشورها با ریاکاری سعی کردند خود را مدافع مردم لبنان نشان دهند و با مردم لبنان همدردی کنند. من گفتم اگر صداقت دارند تحریم‌ها علیه دولت و ملت لبنان را بردارند.

موسوی افزود: ملت لبنان ملت سرد و گرم چشیده‌ای است و با مقاومتی که از این ملت سراغ داریم پشت سر خواهد گذاشت.

سخنگوی وزارت خارجه درباره تغییر برایان هوک و جایگزینی آبرامز به جای او عنوان کرد: درباره جابه جایی افراد برای ما اهمیت ویژه‌ای ندارد طبیعی است وقتی شکست می‌خورند افراد را جابه جا می‌کنند در بازی فوتبال نیز همین است که وقتی تیمی در حال شکست است سعی می‌کند بازیکنان را تغییر دهند. خیلی به این تعویض‌های پی در پی آنها که به دلیل شکست‌هایی پی در پی و گل‌هایی است که از ملت ایران دریافت کردند توجهی نداریم.

سخنگوی وزارت خارجه درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نیز گفت: تحریم تسلیحاتی بیش و پیش از اینکه علیه ملت ایران و تهدیدی علیه ما باشد تهدیدی علیه شورای امنیت سازمان ملل و سازوکار قانونی شورای امنیت است که آمریکایی‌ها با استفاده از ابزار شورای امنیت می‌خواهند این شورا را تضعیف کرده یا به نابودی بکشانند و یا تحت انقیاد خود دربیاورند. در این مقطع حساس هوشیاری است که اعضای دائم و غیردائم شورای امنیت توجه کنند و در دامی که آمریکا پهن کرده نیفتد و امیدواریم این حرکت آمریکا با توجه به هوشیاری کشورهای مستقل و رایزنی ایران با کشورهای مستقل مجددا ناکامی دیگری را برای آمریکا رقم بزند.

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی بیان کرد: وی این از ادعاهای مضحکی است که آمریکایی‌ها اخیر با توجه به چشم انداز تیره و تاری که برای آنها وجود دارد مطرح می‌کنند. ایران خیلی به افراد جنا‌ح‌ها و احزاب در آمریکا توجه ندارد ما به رفتار کردار و منش و نوع تعامل آنها با ایران توجه می‌کنیم. دولت‌های آمریکا را با رویکردهای مختلف آزمودیم و تقریبا همه آنها در این آزمون مردود شدند.

موسوی افزود: برای ایران فرقی ندارد چه حزب و فردی در آمریکا سر کار باشد و اگر این رویکرد را داشته باشیم نه دخالت می‌کنیم و نه برای ما مهم است

وی گفت: اگر چنین احساسی دارند نشان می‌دهد عظمت ایران باعث می‌شود سیاست‌های آنها در قبال ایران شکست بخورد و بازخورد این شکست‌ها را در امور داخلی خود مشاهده و از آن تعبیر به دخالت کنند که چنین چیزی وجود ندارد و ما این را کاملا رد می‌کنیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره پیامک های ارسالی از سوی آمریکا برای برخی شهروندان ایرانی بیان کرد: محتوای این پیامک‌ها بی ارزش است ولی این اقدام اهانت به حقوق مردم ایران است.

موسوی خاطرنشان کرد: سفر یکی از مقامات بلندپایه کشور به لبنان در دستورکار است که ظرف روزهای آینده نهایی شد حتما اعلام می‌شود چه با سفر به لبنان و چه بدون سفر همواره در کنار دولت و ملت لبنان هستیم و کمک‌های ما محدود به سفر کردن نیست و این کمک‌ها را ادامه می‌دهیم.

سخنگوی وزارت خارجه درباره خبر منتشر شده مبنی بر توقیف نفتکش ایرانی در پاکستان هم گفت: تا جایی که بررسی کردیم هنوز رسما چیزی به ایران در این زمینه اعلام نشده و هیچ خبر رسمی مبنی بر توقیف کشتی ایران به ما واصل نشده است ولی از بخش‌های ذیربط در حال پیگیری و دریافت خبر هستیم و بعد از مشخص شدن صحت و سقم آن اطلاع رسانی می‌کنیم. از سوی مقامات پاکستانی چیزی به ما اعلام نشده است.

موسوی در پاسخ به سوالی درباره برگزاری تجمعی در پارک ملت توسط هوادران طالبان گفت: ایران میزبان میلیون‌ها شهروند افغان است که ممکن است آنها گرایشات مختلفی داشته باشند و طرفدار هر یک از احزاب گروه‌ها و افراد در داخل خاک افغانستان باشند. مطمئن نیستم که نهادهای ذیربط باید بررسی کنند ولی فکر می‌کنم تجمع ساده برای ابراز احساسات عده‌ای بوده است.

وی درباره آنچه در افغانستان رخ می‌دهد و توافق بین دولت افغانستان و طالبان عنوان کرد: این مسئله داخلی در افغانستان است. ایران اعلام کرده از هر اقدام و روند و واقعه‌ای که به بازگشت ثبات صلح و امنیت در افغانستان کمک کند و گفت‌وگوهای بین الافغانی با محوریت دولت افغانستان استقبال و در کنار ملت و دولت افغانستان خواهد ایستاد و اگر آن را به نفع ثبات خود تشخیص دهند این گفت‌وگوها و تبادل زندانیان را ایران منع خاصی ندارد و می‌تواند از این روند حمایت کند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره تغییرات و جابه‌جایی سفرا و جانشین خودش نیز بیان کرد: تابستان‌ها فصل جابه جایی ماموران دیپلماتیک ما در خارج از کشور است و الان حدود پنج شش سفیر جابه جا خواهند شد از جمله سفارت ما در جمهوری آذربایجان و به احتمال خیلی قوی بنده به زودی عازم آنجا خواهم شد. جانشین بنده رسما معرفی خواهد شد قدری زمان بدهید که رسما آن را خدمت شما و افکار عمومی اعلام کنیم.

موسوی درباره قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران که قرار است سه‌شنبه در شورای امنیت به رای گذاشته شود گفت: اینها وقتی که با یک ناکامی مواجه می‌شوند آسمان ریسمان می‌کنند و همه چیز را به همه چیز ربط می‌دهند به ویژه رژیم کنونی در آمریکا که استاد ربط دادن چیزهای بی ربط به هم هستند

سخنگوی وزارت خارجه بیان کرد: فارغ از اینکه فردا چه نتیجه‌ای از پیش نویس قطعنامه صادر شود قبل از اینکه علیه ایران باشد علیه یک سازوکار بین‌المللی و علیه چندجانبه‌گرایی و علیه قطعنامه شورای امنیت است و آمریکایی‌ها با استفاده از ابزار شورای امنیت علیه شورای امنیت اقدام می‌کنند که احساس می‌کنیم این هوشیاری در بین اعضای دائم و غیردائم شورای امنیت وجود دارد.

وی گفت: خیلی خوشبین نیستیم که آمریکایی‌ها در کازار جدید موفق بشوند احتمال می‌دهم ناکام بمانند و همینطور کشورهای عضو شورای امنیت مراقب خواهند کرد که آمریکایی‌ها بار دیگر از شورای امنیت سو استفاده نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سالهاست دارین میدین خود حسن نصرالله مگه تو رسانه نگفت تا ایران هست ما مشکلی نداریم حقوق تجهیزات صلاح سالهاست که ار بیت المال مملکت داره میره به بهانه های مختلف البته ملت بیدار شدن

      پاسخ ها

      • سیمین خانم

        به کمیته امدادوبهزیستی کمک کن

      • بدون نام

        اره ملت بیدار شدند
        لابد به خاطر همین بیداریتونه که اجاره داده شدید به چین
        جالبه که حتی در حال نابودی هم دست از گنده گویی برنمیدارید
        چرندترین و مزخرفترین ملت دنیا

      • بدون نام

        عربستان چندین برابر در منطقه خرج میکنه.مشکل ایران این کمکها نیست.سوء مدیریت در داخله

      • بدون نام

        ویزان بشه لبنان

      • بدون نام

        ملت ما همیشه خواب بودن و هستن اگه یکم مثه کشورای دیگه بود ملت و مردممون وضعمون این نبود

      • پوکر میکنیم ومیسوزونیم.

        و همچنین فلسطین. سوریه. یمن. عراق. ومهمتر از همه ونزوئلای دوست وبرادر. و گاهی طالبان

      • بدون نام

        ملت ایران حق ندارن

      • کاظم.

        ..... به خدا حرامه.... حرام

      • بدون نام

        تمام دنیا در این مشکل دارن به لبنان کمک می کنن، حالا یاران بیاد بگن ما کمک نمی کنیم. اون هم به کشوری که به خاطر محکوم نکردن ایران دو همراهی نکردن با کشورهای مزدور عربی، فشار بسیاری از سوی آمریکا و اروپا و عربستان بر او وارد شده

      • بدون نام

        13:52
        بدبختی ملت لبنان هم همینه که دولت شون اونی نیست که میخوان اینام که دارن کمک می کنن اون دولت رو کمک می کنن نه ملت لبنان رو پس فقط از مردم ایران و لبنان مایه نذارن و حرف مردم رو پیش نکشن مردم نه اینا رو میخوان نه اونا رو

      • بدون نام

        کاری کردین که ملت ایرانی هیچکی دلش به حال اونا نسوخت...

    • بدون نام

      آفرین یه وقت کم نیارید ادامه بدید.مردمم به درک مهم لبنانه.والله حتی توی این شرایط وضعشون از ما بهتره.همه دنیا مارو طرد کردن اوناییم که ادعای دوستی دارن بخاطر منافع خودشونه

    • بدون نام

      اقا دیگه جمع کنید جایی تو لبنان ندارید مثل عراق و سوریه از اونجا هم پرتتون کردن بیرون.فقط ببینید لبنان با کمک فرانسه و دولتهای خارجی چه کشوری بشه.مشکل دول خارجی فقط حزب الله بود وگرنه اسراییل هم باهاشون مشکلی نداره.روزهای خوب لبنان هم بزودی فرا میرسه.تنها بدبخت خاورمیانه الان ماییم.عمو حسن هم میاد پیش خودتون یه پستی مقامی براش اماده کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخدا همینه بیچاره ما جرات هم نداریم یک درصدیها خیلی بی رحمن

    • بدون نام

      کمک به لبنان و کشورهای عربی عین اینه که به گربه کوره کمک کنید همیشه هم کمک و میگیرن هم از پشت خنجر میزنن بجای کمک به بیگانگان به مردم ایران و خوزستان کمک کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حساب همینه

    • بدون نام

      کمک کنین
      ولی دستتان خیلی بی نمکه خیللللی

    • خوزستانی

      مردم لبنان و سوریه و عراق و یمن شما را نمیخواهند اما با فشار و زور خودتان را قالب کنید و آن کشورها را ویران تر کنید همانند کشورم که ویران شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمریکا نیرو میفرسته میشه مزدور شما نیرو میفرستین اسمش چیه ؟

    • بدون نام

      حق مردم ما رو بذل و بخشش میکنید
      مردم دارن از گشنگی میمیرن
      بجای حروم کردن پول این مملکت به مردم خودمون کمک کنید

    • بدون نام

      اخهذشما که این همه دام در اهواز مردن چرا کمک میکنین به لبنان خدا ....

    • بدون نام

      آره خوب،،ملت دررفاه کامل بسرمیبرن،، پول و امکانات اضافی هم بدید لبنان،،،

    • بدون نام

      مردم خودما دارن از گرسنگی میمیرن اونوقت به لبنانیها کمک میرسونید

      پاسخ ها

      • ******* shanjani ******

        .... چرا در مواقع رای گیری.. و شمارش آرا .آقایان مسئول .. سخن از حق الناس.. میگویند... اما .. در مواقع کمک از جیب ملت ایران برای کمک به کشورهای دیگر..حق الناس . را فراموش میکنند.؟؟

      • بدون نام

        لطفاً به مردم ایران هم کمک کنید پاک فراموش شدن

      • بدون نام

        بازهم یه مشت بی سواد برید کار کنید دولت پول مفت نداره به کسی بده

    • شیردل

      کمک های مالی اقتصادی به ملت ایران چرا تقویت نمیشود و فقط لبنان مهم است برای شما وقتی ملت خود ایران گرسنه اند به لبنان بدهید دوباره آه مردم میگیرد و این بار لبنان جانتون با خاک یکسان و کن فیکون میشود به امید الله تبارک و تعالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله

    • بدون نام

      وقتی میگم‌مسئولان ایرانی‌نیستن یعنی همین

    • بدون نام

      ازگلو ملت بیچاره میبرید ....

    • بدون نام

      تمام این کمکها اشکال شرعی داره و حرامه.چون اکثریت موافق مردم موافق نیستن

    • یک درصدی غربگدا

      دیگه نمیزارین کامنتها برترینها ترس خوب چیزیه ..

    • بدون نام

      بسیار عالی. فقط سر راه به مردم ایران هم کمی کمک کنید ثواب داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا بخواهیم تابعیت لبنانی بگیریم چه باید بکنیم!!!

    • بدون نام

      پس ملت خود مون چی

    • بدون نام

      مردم ما گرسنه باشن بقیه مساله ای نداره

    • بدون نام

      به کوری چشم ملت ایران این کمکها ادامه خواهد یافت

      پاسخ ها

      • ازمان

        تو هم داری نون ملت رو میخوری که از لبنان حمایت میکنی

      • حسین

        بله.شاه هم خیلی هوای امریکا را داشت ولی موقع رفتن انور سادات به دادش رسید.چون حواسش به ملتش نبود.

      • بدون نام

        مگه تو جز ملت ایران نیستی

      • شیردل

        ملت ایران کور نیستن ولی دل و قلب پاکی دارند باز یک آه میکشند به درگاه خداوند از ظلم و جور زمانه این بار لبنان عزیزت به طور کامل با خاک یکسان میشود چراغ که به خانه رواست به مسجد حرام است حرام و خوردشان نمیشه دیگه حسن نصرالله جان نمیگه ایران هست فولس موجود تمام میشود به امید خدا

    • بدون نام

      کاش به سیل زدگان جنوب بلوچستان هم یه کمک حداقلی میکردید یا اگه کمک نمیکردید حداقل رو کمک های خود مردم نمی ایستادید واسه عکس گرفتن

      پاسخ ها

      • محمود

        توروخدا به من ذلیل ،علیل،گدای بدبخت ،پدر ومادر مرده هم کمک کنین.ابالفظل نگهدارتون.«ملت بدبخت ایران»

      • بدون نام

        خدا‌لعنت‌‌کنه‌تمام‌سران‌کشور‌مارا‌که‌این‌همه‌بیکار‌وفقیر‌داریم‌اون‌وقت‌به‌فکر‌‌کشورهای‌دیگست۰

    • ش.ص

      وزارت خارجه لبنان

    • بدون نام

      ملت ایران خودشان سر درسطل زباله دارند و زجر میکشند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

    • پیمان وطن دوست

      هرچی عشقتونه بازم باهواپیماارسال کنیدولی خاهشاهرروزبه فکرته جیب ملت نباشیدوبه دنبال جبران هزینه ازجیب مردم نباشیدوقوانین روبرای ماسخت ترنکنید

    • بدون نام

      کمک ایران به مردم لبنان یا به حزب الله؟ اونا دیگه کارشون تمومه. لطفا بیشتر از این سرمایه این مملکت رو به باد ندین

    • من

      مردم که نه دولت اونم بدون رضایت ملت

    • کارمند

      همین کمکهایی که از خون جگر مردم به لبنان کردید جمع شد ویکباره همه چیزشان نابود شد بهرحال وقتی این کمکها بزور باشد وحق مردم ایران باشد خیری از آن نخواهند دید

    • بدون نام

      شما مردم خودتونو فراموش کردید وثروت ایرانو حراج کردید ما واسه لقمه نونی زجر میکشیم
      پول منابع ملی وذخایرو .مالیاتو .صداقاتو میدید ب اونا

    • بدون نام

      این کمکها که به دست مردم لبنان نمیرسه به عده خاصی در لبنان کمک میشه !!!

    • دربه در

      برامردم بدبخت چی توایران سیستان بلوچستان سرپل ذهاب کارگربدبخت کشاورزمغازه دارورشکسته والله یامااجنبی هستیم کسی صدامون ونمیشنوه هزاران میلیونهاآدم بیچاره داریم توایران برایه لقمه نان دارن زجرمیکشن اونوقت بفکرلبنان وسوریه ویمن هستین

    • بدون نام

      اگردانی که نان دادن سوابه بده به ملت فقیرایران که بغدادت خرابه

    • بدون نام

      وزارت خارجه ایران‌ بود یا لبنان چون مدافع لبنان بیشتر بود

    • بدون نام

      اگر یک هزارم کمکی که تا الان به سوریه و لبنان شده بود به ایران میشد مردم یجوری مثل کوه پشتتون وایمیسادن که نیازی نبود منت کسیو بکشین

    • بدون نام

      چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

      پاسخ ها

      • ملانصرالدین

        در روزنامه خراسان سالهای پیش مقاله ای خواندم که به مسجد حرام نیست عزیزم اینها مثل گربه می مانندهرطور پرتشان کنی بادست وپازمین می خورند

    • بدون نام

      بیچاره ملت ما چه مظلوم واقع شده تو این ۴۰سال همش وعده و وعید

    • بدون نام

      خالی کردن جیب ملت ایران هم ادامه دارد.جهت اطلاع دولت لبنان

    • بدون نام

      اینا فقط میخوان نمک رو زخم مردم بپاشن

      والا بخدا مردم لبنان حتی آدم حساب تون نمی کنن چرا نمیفهمید

    • بدون نام

      برای هزارمین بار جیب مردم بیچاره ایران رو خالی تر کنید بدید به شکم گنده ها

    • ملانصرالدین

      اشتباه بزرگی مرتکب شده اید وبراناصرار داریدشمااگرمردم خودتان راراضی نگه ندارید درنهایت شکست خواهیدخورد فریب ونیرنگ همیشه کارسازنیست

    • 777

      لطفا به ایران هم کمک کنید.

    • بهنام

      خوشحالم که آقایون به فکر همه هستند الا خودمون.
      تا حالا فکر کردید نیرو های نظامی با کدوم بودجه اینقدر ادوات و تسحیلات جنگی می سازند؟ پول این کمک ها از کجا میاد ؟
      چراغی که به خونه رواست به مسجد حرومه. این آقایون به ظاهر مسلمان دست هزاران هزار کافر و بی دین رو از پشت بستند.
      واقعا که جای تأسف داره!

    • ملانصرالدین

      چرابه افکارعمومی کشور اهمیت نمی دهید نوددرصدمردم مخالف دخالت درکشورهای دیگرهستندشما نماینده کی هستید اخرت راکه قبول ندارید دنیاراهم به خواست یکی دونفر خودخواه پیش می برید

    • بدون نام

      خدا رو شکر
      سوزش اونجای کسانی که برای رای دادن به شماها ساعتها پای صندوقها صف میکشند هم کماکان ادامه داره
      خدا رو شکر
      بسوزید که هرچی سرتون میاد کمتونه
      بسوزید که دارید خوب میسوزید

    • بدون نام

      چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است ،خدا لعنتتون کنه

    • بدون نام

      تورو خدا به مردم ایران هم کمک کنید

    • بدون نام

      از اون زن و مرد پیر و جون و بچه های کوچیک که تا کمر خم میشن توی سطلهای زباله برای یه تکه نون خجالت بکشید و هزارها بدتر ازین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا لعنتشون کنه ان شاءالله. تو اون دنیا باید جواب این بدبختا رو بدن ک حق اینا رو ندن ب لبنان

    • بدون نام

      پول بشکه های نفت را هم بدید بره شما از همه لحاظ مختارید فقط در تاریخ لبنان ثبت کنید این دوشنبه را نه در تاریخ ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت بکشید مردم خودمون این همه مشگل دارن اونوقت به کشورهای دیگه کمک میفرستی

    • طاهررحمتی

      این رو که می دونیم
      بگید کی قطع میکنین و به ملت می رسین

    • ع،ر

      حاتم‌بخشی‌از‌جیب‌ملت‌‌خجالت‌اوره‌که‌از‌شکم
      مردم‌می‌گیرید‌و ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرومشون باشه انشاالله به حق حسین

    • بدون نام

      یعنی کرمان و کرمانشاه و بلوچستان جزئ ایران نیستند؟

    • بدون نام

      وقتی مردمش میگن ایران برو بیرون دیگه کمک شما برای چی اگه راست میگین به مردم ایران کمک کنیدکه از هر چیز واجب تر

    • بدون نام

      چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

    • بدون نام

      ترا به خدا اگر دارید ملت مستحق ایران کمک کنید ای مردم لبنان این اموال ملت ایران است بزور به شما میدهد ما راضی نیستم حرام حرام

    • بدون نام

      ای خدا ملت های نیجریه ونزولا لبنان سوریه یمن عراق رانابود کن تا دولت حق مارا به خودمان بدهد

    • بدون نام

      مردم ایران هم کشک

    • بدون نام

      ملت ایران هم کشک

    • مجید حیدری

      اگه فقط به اندازه اگرم از این کمکها از سهم من و خانواده ام باشه که به اونها میدن من راضی نیستم و حرامشون باشه

    • بی نام

      گند زدین به مملکت

    • ح ق

      آره دستتان درد نکنه واجبه کمک کنید...ایرانی صبور است حرفی نمیزند!!!لبنان فلسطین یمن عراق افغانستان سوریه..‌‌کمک کمک کمک......به دادمان برسید دنیا....

    • علی

      کمک به دیگر کشورها که میشود کمک دولت ایران و مردم هیچکاره ولی منابع ایران که در خارج بلوکه شده میخواهند به هر کلکی بگیرند میشود پول مردم ایران

    • ممممم

      چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه
      تمام

    • بدون نام

      اره پولا رو بديد بره ما هم خدايي داريم

    • بدون نام

      ننگ بر دولت

    • بدون نام

      خدالعنتتون کنه انشاالله که حق مردم ایران و دارید میدید به لبنان و یمن و فلسطین سوریه

    • بدون نام

      ما که راضی نیستیم

    • بدون نام

      انشالله یه موشک هسته ای بزنن این
      یمن و لبنان و سوریه و عراق نابود بشه ..
      شاید اونموقعه یادشون اومد که ملت ایران هم وجود خارجی دارن

    • بدون نام

      حرامه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حلال وحروم رو فقط ما ملت باور داریم اینا میدونن این حرفها داستانسرایی بوده برا ملت خوب میدونن هرچی بدزدن بردن بقیش قصه هست وداستانک

    • مراد

      اره حق ما رو بدین نوش جان کنن .خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      کسی نیست کمک مردم خودمون بکنه

    • ممننننکتواکککک

      اگه که اینقدر به فکر کشورها هستین به فکر مردم ایران بودین الان وضع ما فقیرها و بدبختا اینجوری نبود اخه لبنان به ما چه ...عراق و فلسطین به ما چه به خدا از اونا بدبخت تر تو همین مردم خودمون پیدا میشه

    • بدون نام

      چهل ساله که از سفره ملت ایران به اعراب هدیه میشه

    • بدون نام

      ملت کشک کمکها برای لبننان دیگر کشورهای عربی

    • بدون نام

      حرام هست حرام

    • بدون نام

      لبنانی ها دیگه به چه زبونی بگن از ایران متنفرند شما ول کن نبستید

    • بدون نام

      کمک کردیم میکنیم و خواهیم کرد اینجوری بگو پول بیت المال باید عربهای لبنانی بخورند مردم ما خیلی جاها تو ایران با تانکر براشون اب میبرند خدا ازتون نگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم لبنان خودشون هم میدونن چه خبره
        و ایران رو نمیخوان بابا اینو دارن داد میزنن

    • armin

      پس کی به مردم ایران کمک میکنه .؟
      چرا مسئولین دوست ندارن بفهمن .
      بابا بخدا وضعیت مردم خودمون بدتره

    • حیران

      اینجا بیشتر منافقین حضور دارند تا ایرانی

    • بدون نام

      مردم لبنان ؟؟؟خخخخخ
      مردم لبنان دست به دامن فرانسه شدن تا از دست شما نجات شون بده

    • بدون نام

      چراکمک برادرایرانی ؟
      به کی ؟
      چرامردم اینقدر توی رنج وسختی وگرانی اند ؟
      مطمین باشین وضع اونا ازمردم سختی وزجرکشیده مابهتره وکمک دنیا رودارن

      پاسخ ها

      • محمود

        راستی.ماشینای مردم فقیربیروت رو دیدید.همش ماشینای شاسی بلند مدل بالا.یدونه پراید توشون نبود.با ماشیناشون میتونن ملت مارو روزی هزار بار بخرن وبفروشن.راستی وضع حجابشونو دیدید.؟بازم بگم؟

    • رصا نوروزی

      بدید بخورن خونشون رنگنتر از ما

    • ali

      خوبه؟؟؟

    • x

      خدا نگذره از کسی که از مردم خودش دریغ میکنه و میده به بچه های خودش و کشورای دیگه.....

    • #هالو

      حرومشون باشه .هنوز مشکل سیستان و کرمانشاه و غیزرانیه و ....حل نشده و شما اونوقت به لبنان کمک میکنید!!شرم بر شما که لکه ننگ تاریخ معاصر ایرانید....

    • بدون نام

      اینقدر بدین تا جونتون در بیاد

      پاسخ ها

      • حسن‌قلی‌

        اینقدر‌اینها‌ناراحت‌هشتند‌وشما‌دشت‌دل‌باز‌..‌‌‌.........یک‌کار‌برای‌مردم‌بکنید‌شما‌پول‌ایران‌به‌کشورها....بدهید‌درعوض‌نانخوردها‌را‌ضا‌رعات‌پلاستیک‌....کارتن‌پا‌ره‌و....ازانها‌بگیر‌ید‌کمیته‌امداد‌بفرشد‌......بین‌فقرا‌تقسیم‌بکند‌نه‌شیخ‌بشوزد‌نه‌کباب‌لاعقل.....اینطوری‌حداقل‌فقرا‌میتوانند‌کشنه‌نخوابند..........با‌تشکر

    • بدون نام

      معلوم نیست خودتونوتاکی به کروکوربودن میزنید.. درحالی که الان شعارلبنانیا اینه ایران بروبیرون

    • بدون نام

      وازرت خارجه کمک به ایران ادامه دارد

    • بدون نام

      اونها هم چقدر رسا وشفاف دارن تشکر میکنن

    • بدون نام

      از پول و کال خودتون میتونید هرچه بخواهید به لبنان کمک کنید. ولی حق ندارید از بیت المال ملت یک ریال به کشورهای دیگه کمک کنید. این جز دزدی از بیت المال مردم ایران نیست.

    • شیردل

      هنوز هم وطنام تو کانکس و چادر هستن آب آشامیدنی برای خودشان ندارند اسم شهر هاشون یک شهر عزیز و با عزت خودم کرمانشاه دوم شهر مردمان خوش قلب و با غیرت سیستان و بلوچستان سوم مردمان خونگرم و مهمانواز و ولک خودمان خوزستان خدا تبارک و تعالی نگذرد از هر شخصی که باشد و از گلوی هم وطنای من غصب کند و به لبنانی ها بدهد امیدوارم خانواده اش به گدایی بیافتند و نان سواره بشود و شما پیاده باشید

    • بدون نام

      بهترین کمک شما نه فقط به لبنان بلکه به تمام کشورها عدم مداخلات شماست.

    • بدون نام

      یعنی من موندم حتی تو رسانه خودتونم دیگه هیچکی طرفدار این کاراتون نیست ی بارم شده این نظراتو بخونید عمق فاجعه ای ک سر ملت اوردینو ببینید

    • بدون نام

      به آن ملت سر و کاری ندارد
      که دهقانش برای دیگران کشت

    • رضا ز

      تمام کشورهای عربی که ایران بهشون کمک میکنه فقط یجورای داره نابودشون میکنه وگرنه کمک چه نگاه به کشورها کنید بد اینقدر کمک به رخ بکشید

    • بدون نام

      به ملت ایران کپک گن ۰۰۰؟ چراغی که به خانه رواست ۰ به مسجد حرام است ۰۰۰۰ اقا ماشا‌الله

    • بدون نام

      تومیتونی ادامه بده

    • بدون نام

      فکر کنم مسئولین ما چشاشون دوربینه اگه نزدیک بین بود مردم کشور خودمون میدیدن پول نون ساده هم ندارن

    • بدون نام

      چرا به مردم خودمون کمک نمیشه. بخدا یه روزی همین مردم حقتون کف دستتون میزارن. از کیسه خلیفه میبخشن

    • بدون نام

      با سند اعلام میکنم ...بیشتر این نامسولین که به لبنان مسافرت کردن در اونجا ازدواج کردن ....اگه لازم باشه نام میبرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج