۱۰۲۵۱۳۶
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

فروشگاه آنلاین غذای حیوانات

از آنجایی که امروزه فروش آنلاین غذای حیوانات رواج بسیاری پیدا کرده و انواع و اقسام فروشگاه آنلاین غذای حیوانات نیز در این عرصه مشغول فعالیت هستند طبیعی است که اعتماد و انتخاب یک فروشگاه خوب کار ساده‌ای نباشد. به همین دلیل نیز در این مطلب همراه شما هستیم تا به طور کامل به همین موضوع بپردازیم.

برترین‌ها: انتخاب و خرید غذای حیوانات خانگی مسئله بسیار مهمی است. وقتی شما مسئولیت نگهداری از حیوان خانگی را بر عهده می‌گیرید باید تمامی جوانب آن را نیز بسنجید و بابت هر کاری احساس مسئولیت داشته باشید. طبیعی است که فراهم کردن غذای سالم و مناسب برای حیوانات خانگی نیز بخش مهمی از این مسئولیت‌ها را شامل می‌شود. به همین دلیل هم لازم است که در انتخاب غذای حیوانات خانگی خود دقت بالایی به کار بگیرید تا در نهایت بتوانید محصولی مناسب و مفید برای آن‌ها خریداری نمایید.

فروشگاه آنلاین غذای حیوانات

از آنجایی که امروزه فروش آنلاین غذای حیوانات رواج بسیاری پیدا کرده و انواع و اقسام فروشگاه آنلاین غذای حیوانات نیز در این عرصه مشغول فعالیت هستند طبیعی است که اعتماد و انتخاب یک فروشگاه حیوانات خانگی خوب کار ساده‌ای نباشد. به همین دلیل نیز در این مطلب همراه شما هستیم تا به طور کامل به همین موضوع بپردازیم.

همه چیز درباره غذای حیوانات

همان‌طور که می‌دانید حیوانات خانگی انواع متفاوتی دارند و طبیعی است که بسته به نوع این حیوانات، غذایی که مصرف می‌کنند نیز کاملاً متغیر خواهد بود. به همین دلیل هم لازم است که برای خرید هر کدام از غذای حیوانات اطلاعات خوبی به دست آورید.

غذای سگ

غذای سگ‌ها انواع مختلفی دارد و همین موضوع هم می‌تواند دست شما را در انتخاب بسیار باز بگذارد. شما می‌توانید بسته به علایق حیوان خانگی خود و همین‌طور با مشورت دامپزشک، غذای مناسبی را برای سگ خود انتخاب نمایید. در ادامه شما را با انواع غذای سگ آشنا می‌کنیم:

  • غذای خام سگ

این نوع از غذای سگ جزء انتخاب‌های خوب به شمار می‌رود، اما توصیه می‌کنیم که آن را هر چند وقت یکبار و آن هم به صورت ترکیب با غذا‌های خشک به حیوان خانگی خود بدهید. با این حال مشورت و تائید نهایی دامپزشک را نیز فراموش نکنید.

  • غذای خشک سگ

این نوع از غذا‌ها را می‌توان به عنوان بهترین غذای سگ‌ها معرفی کرد. معمولاً بسته‌بندی‌های غذای خشک سگ‌ها مواد مغذی موردنیاز آن‌ها را تأمین می‌کنند. به خاطر داشته باشید که پروتئین‌های موجود در این غذا‌ها برای سگ شما لازم بوده و او را سرحال‌تر نگه خواهد داشت. طبیعی است که شما باید بر اساس نژاد، سن، جثه و همین‌طور سلیقه سگ خود به انتخاب نوع غذای خشک او بپردازید.

فروشگاه آنلاین غذای حیوانات

  • غذای آبکی سگ

این نوع از غذای سگ‌ها سبک هستند و به همین دلیل هم نمی‌توانند به میزان کافی مواد مغذی موردنیاز بدن آن‌ها را تأمین کنند. به همین دلیل هم با خوردن این نوع از غذای سگ امکان رشد بدن و همین‌طور سلامت لثه و دندان‌ها وجود نخواهد داشت. توصیه می‌کنیم که این نوع از غذای سگ را با غذای خشک مخلوط کرده و به حیوان خانگی خود بدهید.

به خاطر داشته باشید که برای خرید غذای سگ باید دقت بالایی را به کار ببرید. توصیه می‌کنیم که بیشترین محتویات غذای سگ شما گوشت باشد و از سبزیجات و غلات کمتری در آن‌ها استفاده شده باشد. علاوه بر این سعی کنید که در زمان خرید به برند مربوطه و همین‌طور تاریخ تولید و انقضای محصول توجه کرده و بعد آن را خریداری کنید. به یاد داشته باشید که دامپزشک سگ شما باید نوع غذایی که مصرف می‌کند را تائید نماید، چراکه انتخاب نوع غذای سگ بر اساس ویژگی‌های مختلفی همچون جثه، سن و... متفاوت خواهد بود.

غذای گربه

گربه‌ها نیز همانند سگ‌ها نیازمند دقت بالایی در انتخاب غذا هستند و به همین دلیل نیز نباید هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه صورت بگیرد. غذا‌های گربه‌ای که امروزه در بازار موجود هستند شامل دو دسته غذای خشک و کنسروی می‌شوند. در ادامه شما را با این غذا‌ها بیشتر آشنا می‌کنیم:

  • غذای خشک گربه

نگهداری این نوع از غذا‌ها راحت‌تر است و می‌تواند ساعت‌ها در ظرف غذای گربه شما باقی بماند. علاوه بر این غذا‌های خشک قیمت مناسبی دارند و می‌توانند در سلامت دهان و دندان گربه‌تان نیز مؤثر واقع شوند. به خاطر داشته باشید که معمولاً مقادیر زیاد کربوهیدرات‌های موجود در این غذا‌ها می‌تواند موجب چاق شدن گربه شما شود، با این حال ویتامین‌ها مواد معدنی این غذا‌ها نیز در حفظ سلامتی آن‌ها مؤثر خواهند بود.

  • غذای کنسروی گربه

این نوع از غذای گربه درصد بالایی پروتئین گوشت دارد و لذیذتر از غذا‌های خشک به نظر می‌رسد. به همین دلیل هم برای گربه‌های بدغذا گزینه مناسبی خواهد بود. به خاطر داشته باشید که غذا‌های کنسروی گربه را نباید بیشتر از دو ساعت در هوای آزاد قرار داد، به همین دلیل هم انتخاب این نوع از غذا‌ها برای زمان‌هایی که در خانه نیستید مناسب نخواهد بود.

فروشگاه آنلاین غذای حیوانات

غذای پرنده

اگر در خانه‌تان از پرنده نگهداری می‌کنید احتمالاً با اهمیت غذای پرنده نیز به طور کامل آشنا هستید. غذای پرندگان خانگی نیز انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • دانه‌ها

معمولاً رژیم غذایی بسیاری از پرندگان خانگی بر روی دانه‌ها بنا شده است. با وجودی که نمی‌توان این غذا‌ها را تمام و کمال در نظر گرفت، اما بسیاری از پرندگان آن‌ها را به سایر غذا‌ها ترجیح می‌دهند. معمولاً مخلوط دانه‌ها به عنوان بهترین نوع این غذا‌ها شناخته می‌شوند.

  • غذا‌های فرموله شده پرندگان

مواد غذایی فرموله شده یا همان پلت‌ها، شامل موادی همچون حبوبات، دانه‌ها، سبزیجات و همین‌طور میوه‌هایی هستند که می‌توانند با کمک ویتامین‌ها و مواد معدنی خود به عنوان یک غذای غنی‌شده شناخته شوند.

  • سبزیجات

معمولاً سبزیجاتی همچون کاهو، کرفس و... در رژیم غذایی پرندگانی همچون طوطی به وفور دیده می‌شوند. این غذا‌ها با وجود فیبر و آب زیادی که دارند چندان مغذی نخواهند بود. با این حال سبزیجاتی همچون هویج، سیب‌زمینی شیرین، سبزیجات برگی همچون شلغم سبز و کلم بروکلی، جعفری، لوبیا سبز و... گزینه‌های خوبی به شمار خواهند رفت.

فروشگاه آنلاین غذای حیوانات

خرید از فروشگاه آنلاین غذای حیوانات

احتمالاً بعد از مطالعه مطالب تا به اینجا از اهمیت انتخاب غذای حیوانات خانگی باخبر شده‌اید. طبیعی است که بخش مهمی از این انتخاب به فروشگاهی باز می‌گردد که تصمیم به خرید از آن را دارید. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی غذای حیوانات گستردگی بسیاری پیدا کرده‌اند و به همین نسبت نیز کار شما را در انتخاب غذای حیوانات به مراتب راحت‌تر ساخته‌اند. اما باید به خاطر داشته باشید که به واسطه غیرحضوری بودن این خرید لازم است که هوشمندانه پیش بروید تا بدون بروز هیچ اشتباهی بتوانید برای حیوان خانگی دوست‌داشتنی خود غذا تهیه کنید.

اولین مسئله انتخاب فروشگاه آنلاین غذای حیوانات قابل‌اعتماد است. از آنجایی که با خرید غذای حیوانات، بخش مهمی از سلامتی حیوان خانگی‌تان در دستان شما قرار خواهد گرفت انتخاب یک فروشگاه آنلاین غذای حیوانات مطمئن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. شما باید مطمئن باشید که غذایی که به دست شما می‌رسد تاریخ گذشته نبوده و سالم باشد.

برای اعتماد به فروشگاه آنلاین غذای حیوانات می‌توانید از تجربه استفاده کنید، آن هم یا تجربه افرادی که تا به حال چنین خریدی را داشته‌اند و حالا از مزایا و معایب آن فروشگاه برایتان می‌گویند یا تجربه شخصی خودتان نسبت به یک فروشگاه آنلاین غذای حیوانات. به همین دلیل هم فرمول ثابتی برای تشخیص کیفیت فروشگاه آنلاین غذای حیوانات در نگاه اول وجود نخواهد داشت.

سعی کنید در زمان خرید از فروشگاه آنلاین غذای حیوانات به سراغ هر برندی نروید. امروزه گستردگی برند‌های غذای حیوانات به حدی است که به سختی می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. به همین دلیل نیز با مشورت پزشک متخصص و دامپزشک حیوان خانگی خود، برند معتبر و قابل‌اعتمادی را برای خرید از فروشگاه آنلاین غذای حیوانات انتخاب نمایید.

سعی کنید که در زمان خرید از فروشگاه آنلاین غذای حیوانات حتماً توضیحات کامل مربوط به محصول را دقیق و باحوصله بخوانید و از نظرات سایر کاربران نیز بهره‌مند شوید. طبیعی است که تجربه خرید سایر افراد از آن وب‌سایت می‌تواند انتخاب شما را به مراتب راحت‌تر سازد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اختلاف طبقاتی در کشور بیداد می کنه. یک عده انقدر پولدارند که فکر تهیه غدای سگ و گربه به صورت انلاین هستند، عده زیادی هم در ابتدایی ترین امور زندگی وامانده اند! این جامعه از هم فرو خواهد پاشید. جامعه ای که اولویت ها در آن رعایت نشود محکوم به فناست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج