۱۰۲۵۱۹۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

گفتگوی جنجالی فتاح از آرشیو تلویزیون حذف شد

پس‌لرزه‌های حضور پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان در برنامه «نگاه یک» شبکه یک و سخنان جنجالی او درباره ملک‌های در اختیار افراد و نهاد‌ها دامن تلویزیون را هم گرفت و این برنامه از بایگانی سایت تلوبیون حذف شد.

همشهری آنلاین: پس‌لرزه‌های حضور پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان در برنامه «نگاه یک» شبکه یک و سخنان جنجالی او درباره ملک‌های در اختیار افراد و نهاد‌ها دامن تلویزیون را هم گرفت و این برنامه از بایگانی سایت تلوبیون حذف شد.

گفتگوی جنجالی فتاح از آرشیو تلویزیون حذف شد

دو روز پس از افشاگری‌های عجیب فتاح در شامگاه روز شنبه و نخستین دقایق بامداد یکشنبه در برنامه نگاه یک و در شرایطی که واکنش‌ها به سخنان او همچنان ادامه دارد، تلاش برای یافتن این برنامه در سایت تلوبیون دست‌کم تا ظهر روز دوشنبه ۲۰ مردادماه به نتیجه نمی‌رسد. هر چند در آرشیو سایت دو قسمت نگاه یک وجود دارد، اما با کلیک کردن روی هر قسمت، پاسخی که کاربران دریافت می‌کنند «این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست» البته به زبان انگلیسی است.

از آنجا که تلوبیون مهم‌ترین مرجع (غیررسمی) تلویزیون برای دسترسی به آرشیو برنامه‌های تمام شبکه‌هاست، طبعا بسیاری از مخاطبان که موفق نشده‌اند جریان کامل سخنان جنجالی رئیس بنیاد مستضعفان را ببینند و بشنوند، برای دیدن و شنیدن آن سراغ تلوبیون و آرشیو برنامه‌های شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ می‌روند. این در حالی است که مسئولان سایت به دلایلی که فعلا آشکار نیست، این گفتگوی تقریبا ۷۵ دقیقه‌ای را برداشته‌اند تا شاید به این شیوه از جنجالی‌تر شدن ماجرای حضور فتاح در شبکه یک بکاهند.

نکته عجیب اینکه همین الان می‌توان به متن کامل گفتگوی فتاح در نگاه یک در سایت یوتیوب دسترسی داشت و البته نشان سایت تلوبیون را گوشه بالای سمت راست تصویر دید. این یعنی گفتگو در تلوبیون بارگذاری و بعد به دلایل نامعلوم (موقت یا دائم) حذف شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس معلومه که حرف های ایشان هم دروغ نبود ، اگر اگر دروغ گفته از ایشان حساب بکشید پس پرا صورت مسئله را پاک میکنید

    • بدون نام

      مردم همه بیدارن اگر شما میخواهین خواب باشن فریب خوردین

    • بینام

      چوب رو برداری گربه دزده پا بفرار میزاره. حکایت امروز ماست

      پاسخ ها

      • اکبر

        خب مگه آقای فتاح یکی از مسئولان کشور نیست واگر مطالبی را که واقعیت دارد مطرح کرده است چرا تلویزیون از سایتش حذف کرده است همین پنهان کاریهاست که مردم را به نظام بی اعتماد میکند نکنید این کارها را

      • کارن

        مثلا ماهم نشستیم فقط کرکری خوندیم فکر کردین مسئولین بیکارن میشین برترینهارو میخونن اینقدرمال ومنلل دارن درحال حساب کتابن به اخبار برترینها که ملت چی میگن کاری ندارن مگه بیکارن

    • بدون نام

      حداد عادل خط قرمز حکومته فتاح از خط قرمز عبور کرد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        تو این مملکت حرف حق خریدار ندارد

    • علی

      احتمالا آقای فتاح کاندید ریاست جمهوریه و با این روش میخاد میش مردم محبوب بشه آخر ایشان وزیر آقای احمدی نژاد و از نزدیکان رییس جمهور وقت بود حالا چقد ادای آدم خوبها رو درمیاره

      پاسخ ها

      • احمد امین زاده

        آقای فتاح مردم دیگه گول این حرفها رو نمیخورن اگه راست میگی چرا تاحالا نگفتی بعد چهاشکالی داره مگه آخرش بخور بخور نیست اگه میخواد یکی دیگه بخوره خوب بذار همی اینا بخورن زحمت بخودت نده

    • بدون نام

      حداد عادل و قلیباف خط قرمز هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج