جاباما
۱۰۲۵۲۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حلالی: عبدی در پرسپولیس ستاره می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فروش علیرضا بیرانوند برای باشگاه درآمدزایی خوبی داشت و کار درستی بود، پرسپولیس باید خود به پرورش بازیکن بپردازد.

خبرگزاری میزان: اسماعیل حلالی در ارتباط با شرایط پیش‌روی تیم فوتبال پرسپولیس برای لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس باید برای فصل بعد به معادلات یحیی گل‌محمدی نگاه کند و ببیند او در کدام پست‌ها به کدام بازیکن نیاز دارد و کدام بازیکنان مورد نیاز او نیستند و باشگاه می‌تواند با فروش آن‌ها درآمدزایی کند. نگاه پرسپولیس باید کلان باشد و خود به پرورش بازیکن بپردازد. نمونه آن مهدی عبدی است که در این تیم ستاره خواهد شد. من عبدی را به خوبی می‌شناسم و با او کار کرد، مهدی واقعا فوتبالیست باکیفیتی است و در حد ترکیب اصلی پرسپولیس است.

وی در ادامه در خصوص فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات، تصریح کرد: باشگاه باید نگاه بلندمدت داشته باشد و بر اساس آن بازیکنان جوان را پرورش دهد و چند فصل بعد با فروش آن‌ها درآمدزایی کند. سپس با این درآمد، نیاز‌های سرمربی را تامین کند و بازیکنانی که در خطوط مختلف سرمربی نیاز دارد، خریداری کند. فروش بازیکنانی مثل علی علیپور و علیرضا بیرانوند برای باشگاه درآمدزایی است، اما پرسپولیس باید به فکر پرکردن جای خالی آن‌ها هم باشد. نمی‌شود که دست گل‌محمدی در برخی خطوط خالی باشد آن هم تیمی که برای قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در آسیا می‌جنگد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالاتی این تیم در تابستان جاری، خاطرنشان کرد: هیچکس به خوبی سرمربی نمی‌داند تیمش در چه خطوطی به بازیکن نیاز دارد یا در کدام خطوط دچار ترافیک نفرات است و اوست که باید تعیین کند چه بازیکنانی باید خریداری شوند یا کدام نفرات به فروش برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج