جاباما
۱۰۲۵۳۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نکونام: سایپا وقت تلف می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی که باید با حداقل سه چهار گل اختلاف می بردیم متاسفانه صفر-صفر تمام شد.

خبرگزاری فارس: جواد نکونام پس از تساوی بدون گل مقابل سایپا در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم. می دانستیم حریف به چه شکل بازی می کند. تیمی که بیشترین پاس بلند و مستقیم را در لیگ داشته است. می دانستیم عبور از لایه های دفاعی آن ها سخت است. بازی که باید با حداقل سه چهار گل اختلاف می بردیم متاسفانه صفر-صفر تمام شد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و زحمت کشید. با توجه به اینکه بازی پرفشاری را مقابل نفت مسجدسلیمان پشت سر گذاشته بودیم، امروز بچه ها شاداب بازی کردند. خیلی با برنامه بازی کردیم. پنالتی داشتیم، به تیرک زدیم، موقعیت خیلی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: حریف بازی را می خواباند، وقت تلف می‌کردند. به هرحال شگردی است که اتخاذ کردند، به آن احترام می گذاریم به خاطر اینکه شرایطشان در جدول سخت است و نمی‌توانند فوتبال ایده‌آل بازی کنند. این موضوع را درک می‌کنم و به این کار احترام می‌گذارم.

نکونام تصریح کرد: به بازیکنانمان خسته نباشید می گویم. واقعا زحمت کشیدند. اصلا برای من مهم نیست و نباید سرشان را پایین بگیرند. تا الان جانانه جنگیدند و مبارزه کردند در تمام بازی ها بهترین عملکرد را داشتند. باید به خودشان افتخار کنند. به این تیم باید افتخار کنیم. ریکاوری می‌کنیم و برای بازی بعد با پارس جنوبی آماده می‌شویم. شرایط دست خودمان است و هیچ مشکلی نیست. بازه م تکرار می کنم تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین نتایج را برای فولاد و هوادارانمان بگیریم تا آن‌ها خوشحال شوند.

وی افزود: خوشحالی آن ها یعنی موفقیت ما، وقتی از ما راضی باشند یعنی کارمان را درست انجام دادیم. از این موضوع خوشحالم که هوادارانمان مقابل هتل آمدند و ما را تشویق و حمایت کردند. از ان ها ممنونم و تشکر می کنم. دست تک تک آن ها را می فشارم.

نکونام تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در بازی های بعد با تمام وجودمان خوب بازی کنیم، نتیجه بگیریم تا ان شا الله خوشحال شوند. تمام اهداف ما خوزستان، مردم این استان و هواداران فولاد و تیممان است. امیدوارم در نهایت لیگ را با نتیجه خوب تمام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج