۱۰۲۵۴۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جهانبخش: می‌خواهم در انگلیس بمانم

علیرضا جهانبخش در آلکمار و لیگ هلند، توانایی‌های خود را نشان داد و ثابت کرد اگر به او اعتماد شود می‌تواند در بالاترین سطح ممکن بازی کند.

فرهیختگان: علیرضا جهانبخش در آلکمار و لیگ هلند، توانایی‌های خود را نشان داد و ثابت کرد اگر به او اعتماد شود می‌تواند در بالاترین سطح ممکن بازی کند. اما، قصه جهانبخش و برایتون در فضایی با بی‌اعتمادی همراه بود. علیرضا در بدو ورود به برایتون نیمکت‌نشین شد و همین سبب گردید هیچ‌گاه فرصت زیادی برای بازی در لیگ‌برتر انگلیس به‌دست نیاورد. بی‌شک بازیکنی مثل جهانبخش که از لیگ هلند به انگلیس کوچ کرده، به حمایت و اعتماد به نفس نیاز دارد تا بتواند خودی نشان دهد؛ اما این شرایط برای او به وجود نیامد.

جهانبخش در دوره کوتاهی که شانس بازی به دست آورد دو هفته و دو گل متوالی مقابل چلسی و بورنموث زد. این یعنی او توانایی زیادی دارد؛ توانایی‌هایی که در لیگ‌برتر انگلیس کشف نشد. سرمربی برایتون هر بار برای بازی ندادن به علیرضا بهانه‌ای داشت. در لیگ تمام شده انگلیس، جهانبخش زیاد فرصت بازی نیافت ولی در حداقل فرصتی که داشت، توانست یکی از زیباترین گل‌های فصل را به چلسی بزند. حالا برای همه این سوال پیش آمده که علیرضا چه خواهد کرد؟ آیا شایعات درباره آینده او صحت دارد؟ آیا جهانبخش و برایتون بعد از دو سال به همکاری خود پایان می‌دهند؟

واکنش جهانبخش

علیرضا روز جمعه به انگلیس بازگشت.‌هاشمی‌مقدم، مدیر برنامه‌های او هم راهی این کشور شده تا مذاکرات برای فصل جدید آغاز شود. جهانبخش دوست دارد در لیگ‌برتر بماند. آرزوی بزرگ او رسیدن به فوتبال جزیره بود و حالا دوست ندارد به سادگی آن را از دست بدهد. جهانبخش فقط یک حرف دارد: «اگر به من فرصت برسد، قطعا شرایط برایم بهتر می‌شود ولی در این دو فصل مگر فرصت خاصی داشتم؟» به گفته سرمربی برایتون همیشه در تمرینات جزو آماده‌ترین نفرات بوده، ولی بازی نکرده است. جهانبخش می‌خواهد بماند، بجنگد و جایگاهش را واقعا تصاحب کند.

همین مساله شک و تردیدهایی به وجود آورده. علیرضا از سویی دوست دارد مبارزه کند چون به قول خودش این را از «پدرش» یاد گرفته است. جهانبخش از کودکی برای رسیدن به جایگاهی که حالا در آن هست، جنگیده. وقتی سن و سال کمی داشت حتی توانست در جام‌جهانی برزیل بازی کند. از سوی دیگر خوب می‌داند نیمکت‌نشینی محض در برایتون می‌تواند به جایگاهش در تیم‌ملی در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ ضربه بزند. آخرین حرف‌های علیرضا هم گواه از یک شک و تردید دارد.

در آخرین مصاحبه گفتی می‌مانی و می‌جنگی، ولی اگر نیمکت‌نشین شوی شاید در تیم‌ملی ضرر کنی. درست است؟

فعلا هیچ چیز مشخص نیست. به انگلیس برگشته‌ام. الان نمی‌توانم درباره آینده‌ام صحبت کنم. باید با مسؤولان برایتون صحبت کنیم و ببینیم در ادامه خدا چه می‌خواهد و وضعیتم چطور می‌شود.

درست است که پیشنهادهای خوبی وجود دارد؟

من خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. با باشگاه برایتون قرارداد دارم و بازیکن آنها هستم.

به این دلیل پرسیدیم که شایعات زیادی درباره حضور شما در آژاکس هلند شنیده می‌شود.

آژاکس باشگاهی است که قبلا هم به من پیشنهاد داده بود ولی الان نمی‌دانم این پیشنهاد همچنان پابرجاست یا نه. ولی همان‌طور که گفتم من بازیکن برایتون هستم.

چرا به تو در برایتون فرصت داده نشد تا توانایی خود را نشان دهی؟

می‌دانید که شرایط لیگ‌برتر انگلیس با لیگ‌های دیگر در فشار بازی‌ها، تمرینات، توقعات و هر آنچه فکر کنید، متفاوت است. اینجا بهترین بازیکنان حضور دارند. من در فرصت کوتاهی که داشتم سعی کردم خودم را نشان بدهم، ولی بعد از آن به من دوباره فرصت نرسید.

همین باعث شد نتوانی توانایی‌هایت را نشان دهی؟

طبیعتا بازیکنی که فرصت بازی ندارد، نمی‌تواند توانایی خود را نشان دهد. فصل گذشته هم متاسفانه مصدومیتی داشتم که من را عقب انداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج