۱۰۲۵۴۲۳
۶ نظر
۵۱۱۱
۶ نظر
۵۱۱۱
پ

بازی Call of the Wild؛ به دور از وحشی‌بازی

بازی theHunter Call of the Wild به کاربران اجازه می‌دهد که در جهان باز آن به جستجو و شکار بپردازند. همچنین به نقل از سازندگان حیوانات جدیدی همچون آهو و گوزن‌هایی با نژا‌د‌های مختلف برای شکار در این بازی جای گرفته است.

برترین‌ها: بازی theHunter Call of the Wild به کاربران اجازه می‌دهد که در جهان باز آن به جستجو و شکار بپردازند. همچنین به نقل از سازندگان حیوانات جدیدی همچون آهو و گوزن‌هایی با نژا‌د‌های مختلف برای شکار در این بازی جای گرفته است.

بازی Call of the Wild؛ به دور از وحشی‌بازی

همچنین اگر تمایل ندارید که تنهایی این بازی را تجربه کنید، theHunter Call of the Wild به شما اجازه می‌دهد که با تشکیل تیم هشت نفره به رقابت با یکدیگر بپردازید و همینطور در بخش Co-op با همکاری یکدیگر روند این بازی را تجربه کنید.

معرفی بازی thehunter: call of the wild

بعد از نزدیک به نیم ساعت دنبال کردن رد پا‌های غول‌آسایش در میان جنگل آن هم در ظلمات شب، در نهایت پیداش کردم. کنار دریاچه دقایقی آرام گرفته بود تا خودش را سیراب کند.

بازی Call of the Wild؛ به دور از وحشی‌بازی

فرصت را غنیمت شمردم، آرام آرام تا جایی که توانستم نزدیک شدم، سلاح شکاری دوربین‌دارم را از غلافش بیرون آوردم، تلاش کردم تا میزان و جهت وزش باد را حدس بزنم، نفسم را در سینه حبس کردم و بوم. تیرم درست به هدف خورد، اما برای زمین زدن این خرس بزرگ کافی نبود.

خرس با سرعت غیر قابل وصفی پا به فرار گذاشت و خیلی زود در دل سیاهی شب ناپدید شد. حالا مجبور بودم تا بار دیگر رد پا‌های لرزان و خونریزی‌های به جا مانده‌اش را دنبال کنم. شکار کردن حیوانات در theHunter: Call of the Wild واقعا سخت است.

بیشتر از یک دهه می‌شود که شکار حیوانات به یکی از تم‌های جذاب بازی‌های ویدیویی تبدیل شده. از انقلاب داخلی آمریکا در اساسینز کرید ۳ تا همین Red Dead Redemption ۲ یکی دو سال پیش. اما به خاطر ماهیت بسیار سریع بازی‌های ویدیویی امروز، شکار در هیچ کدام از این بازی‌ها آنطور که باید واقع‌گرایانه نیست.

بازی Call of the Wild؛ به دور از وحشی‌بازی

مگر آنکه خود آن بازی شبیه‌ساز شکار باشد، درست مثل theHunter: Call of the Wild. شکار حیوانات دنیایی پیچیده و سخت دارد که یادگیری آن مدت‌ها طول می‌کشد و این بازی هم تصمیم ندارد به شما آسان بگیرد.

اگر به بازی‌های اکشن و پر زد و خورد عادت کرده باشید، چند ساعت اولیه theHunter مثل یک شکنجه دردناک در بستری فوق‌العاده زیباست. هر چقدر که قدم زدن در جنگل‌ها و بوته‌زار‌های بسیار عظیم بازی با آن جلوه‌های بصری و جزییات عالی لذت‌بخش است، اینکه هنوز بعد از گذشت دو سه ساعت نتوانستید حتی یک حیوان هم شکار کنید؛ آزارتان می‌دهد.

بازی Call of the Wild؛ به دور از وحشی‌بازی

اما راستش را بخواهید، این شروع یک اتفاق خوب است. سال‌هاست که همگی با تجربه بازی‌هایی، چون کال آو دیوتی به هجوم آوردن به سمت دشمن آن هم با تمام سرعت عادت کرده‌ایم، اما theHunter: Call of the Wild به عنوان اولین قدم از شما می‌خواهد آرامش‌تان را حفظ کنید. اینجا طبیعت است نه میدان جنگ. باید به قوانین طبیعت احترام بذارید حتی اگر می‌خواهید با شکار حیوانات در روند آن دخالت کنید.

با در نظر داشتن بسته‌های الحاقی، نزدیک به ۳۹ حیوان مختلف در نقشه‌هایی با وسعت ۶۴ کیلومتر مربع زندگی می‌کنند و شکار هیچ کدام از آن‌ها به سادگی فشار دادن یک ماشه نیست. حیوانات به دیدن شما و نزدیک شدنتان واکنش نشان می‌دهند، بعضی با فرار کردن و برخی دیگر با حمله کردن به سمت‌تان. مطمئن باشید هنگام تعقیب هم سرعت شما به هیچ کدامشان نمی‌رسد.

برای شلیک کردن گلوله باید ده‌ها عامل مختلف را در ذهنتان مرور کنید. فاصله چقدر است؟ باد به چه سمتی می‌وزد؟ کدام ارگان را هدف بگیرم احتمال مردن حیوان بدون زجر کشیدن بیشتر باشد؟ اصلا از چه سلاحی استفاده کنم؟

بازی Call of the Wild؛ به دور از وحشی‌بازی

خوشبختانه theHunter: Call of the Wild تمام این موارد را به آرامی یا به شما آموزش می‌دهد یا شرایطش را مهیا می‌کند تا خودتان با تجربه همه آن‌ها را فرا بگیرید. تمام این‌ها باعث می‌شود که شکار یک آهو دست کمی از نصف کردن یکی از باس‌های دارک سولز نداشته باشد. بعد از آن حالا می‌توانید با فروش حیوان، تجهیزات بهتری خریداری کنید و به مناطق جدیدتری سر بزنید.

ترکیب همین سیستم ارتقا و تجهیزات به همراه بخش تقریبا داستانی بازی خودش تا چند روزی شما را سرگرم نگه می‌دارد، اما به نظرم در نهایت theHunter: Call of the Wild یکی از آن بازی‌هایی است که با اجبار هم شده، فرصتی فراهم می‌کند تا کمی از اضطراب و سرعت بالای اتفاقات روز فاصله بگیریم.

بازی Call of the Wild؛ به دور از وحشی‌بازی

در جنگل‌های مجازی، اما زیبای بازی نفسی تازه کنیم، تلفن‌های همراه و شبکه‌های اجتماعی‌مان را کنار بگذاریم و برای مدتی آرامشی را که مدت‌هاست گم کرده‌ایم، پیدا کنیم. احتمالا هم سو شدن با چنین اتمسفری در ابتدا سخت است، اما اگر از عهده‌اش بر بیاید، از این به بعد منطقه امن و جنگلی مخصوص خودتان دارید که برای چند ساعتی شده به آن پناه ببرید.

بازی theHunter: Call of the Wild برای هر سه پلتفرم اصلی ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر‌های شخصی عرضه شده و می‌توانید آن را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید. البته که در مورد پلتفرم کامپیوتر گزینه دانلود نسخه کرک شده بازی یا خرید ارزان‌تر آن روی استیم هم وجود دارد.

تریلر گیم پلی بازی theHunter: Call of the Wild

در ادامه می‌توانید تریلر بازی theHunter: Call of the Wild را تماشا کنید:

بازی Call of the Wild؛ به دور از وحشی‌بازی

منبع: ویجیاتو، گیمفا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      سلام
      این بازیها متاسفانه ولع شکار این تنها باقیمانده های حیات وحش رو در واقعیت به همراه داره و تبلیغ این نوع بازیها با این اوضاع اسفناک حیات وحش در ایران بنظرم ظلم هستش اینکه یه نفر برای شکار کبک سهمیه یه روستا که به خاطر همجواری سهمیه گرفتن رو می خره و تو سه رو صد کبک به صورت قانونی شکار میکنه جوری که پشت ماشینش میشه حموم خون واقعا درست نیست حالا این بجز شکارچی های غیر مجاز هست که فصل زاد و ولد و هیچ چیز دیگه ای حالیشون نیست یه زمانی همین کوه های اطراف تهران پر از حیات وحش زیبا بود اما الان چی

      پاسخ ها

      • علی ارجمند

        دوست عزیز اگر شما فیلم جنایی ببینی قاتل میشی؟عمدتا این طور بازی های و فیلم ها برای تخلیه هیجان و خشم تولید میشن...

      • بدون نام

        اقا محمد بذار خیالت رو راحت کنم
        برای بازی یا باید کنسول ۱۰ ملیونی بخری یا باید سیستم بیست سی ملیونی حداقل ببندی هزینه مانیتور یا تلوزینون جداست
        من معلم هستم با متوسط سه ملیون درامد در ماه
        بهم بگو چطوری باید پس امداز بکنم تا بتونم یه تفریخ ساده و پیش پا افتاده که توی همین عراقه جنگ‌زده و داعش زده طرف با یک سوم حقوقش میتونه براحتی مهیا بکنه رو بدست بیارم؟ پس خیالت راحت ما تو خوابم این دم دستگاه هارو نمیبینیم

      • بدون نام

        کاربر محمد چی میزنی داداش

    • بدون نام

      از این بازیای کمتر دیده شده و متفاوت بیشتر بررسی کنید

    • بی نام

      حق با محمده در پس پرده این بازیا برنامه ریزی برا عادی جلوه دادن خشونت هست،مثل نهنگ آبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج