۱۰۲۵۴۶۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

وقتی حتی اجاره مغازه طلافروش هم در نمی‌آید

رئیس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: وضعیت بازار طلا در چند ماه اخیر اصلا خوب نیست و نوسانات نرخ ارز و اونس جهانی در کنار کرونا شرایط فعالیت طلافروشان را بسیار دشوار کرده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: وضعیت بازار طلا در چند ماه اخیر اصلا خوب نیست و نوسانات نرخ ارز و اونس جهانی در کنار کرونا شرایط فعالیت طلافروشان را بسیار دشوار کرده است.

عبدالرحمان ذهبی در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا اظهار کرد: بازار طلا ماه‌ها است که نوسان دارد و طلافروشان هم نمی‌دانند که قرار است وضعیت بازار به چه شکلی شود و سردرگم هستند.

وی افزود: اونس جهانی نوسان دارد و نرخ ارز نیز مدام در حال افزایش و یا گاهی کاهش است و این مسائل باعث شده که طلافروشان با مشکلات عمده‌ای در خرید و فروش طلا مواجه شوند و واقعا نمی‌دانند در شرایط فعلی بازار باید چه کاری انجام دهند.

رئیس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: تا زمانی که وضعیت نرخ ارز و همچنین اونس جهانی به همین شکل در حال نوسان باشد، وضعیت طلافروشان نیز نامشخص است زیرا در این اوضاع اقتصادی هر تصمیمی ممکن است به زیان و یا حتی ورشکستگی منجر شود.

ذهبی بیان کرد: طلافروش در وضعیت کنونی گاهی طلا را با قیمت بالایی خریداری می‌کند و ناگهان قیمت طلا در بازار کاهش می‌یابد و این مساله باعث ضرر و زیان می‌شود. گاهی نیز طلافروش طلا را با قیمتی به مشتری می‌فروشد و سپس قیمت‌ها افزایش می‌یابند و فروشنده برای خرید مجبور است قیمت بالایی را پرداخت کند.

وی افزود: وضعیت بازار طلا در چند ماه اخیر اصلا خوب نیست و نوسانات نرخ ارز و اونس جهانی در کنار کرونا شرایط فعالیت طلافروشان را بسیار دشوار کرده است.

رئیس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: بسیاری از فروشندگان طلا، به ویژه آن‌هایی که در مغازه‌ها اجاره‌نشین هستند بدهی بالا آورده‌اند و واقعا نمی‌دانند باید در این شرایط چه کاری انجام دهند زیرا حتی اجاره بهای مغازه خود را نیز نمی‌توانند از راه فروش طلا تامین کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا ما هرچی طلا فروش دیدیم مغازه واس خودشون بوده... بعد با این وضع حسین قلی خانی مملکت دو دوتاشون شده 50 تا...

    • درخشان

      آخی طفلی ها گناه دارن .... می خواهید یارانه ی کمک معیشتی ،چیزی بهشون بدیم....آخه لعنتی اجاره مغازه توی اهواز که ماهستیم فوق اش پول ۲ گرم طلا باشه ،طلا فروش های اهواز هرکدوم ۵۰۰کیلو طلا کمتر توی ویترین ندارن بعد دلمون برای اجاره مغازشون باید بسوزه

    • سیبو

      مردم نون ندارن بخورن چطور طلا بخرن وقتی طلا نخرن طلا فروش هم بدبخت میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج