۱۰۲۵۴۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قلی‌زاده: انگیزه بالایی برای تیم‌ملی دارم

وینگر ایرانی شارلروا در اولین بازی تیمش در سال جدید فوتبال بلژیک برابر قهرمان فصل گذشته نمایش خوبی داشت و توانست در برد با ارزش تیمش نقش کلیدی ایفا کند.

ورزش سه: علی قلی زاده مهاجم ۲۴ ساله تیم ملی ایران در این فصل هم با لباس شارلروا در رقابت های ژوپیرلیگ بلژیک حضور پیدا می کند. او یکی از سه ایرانی حاضر در این تیم است و البته تنها بازیکن ایرانی است که در اولین بازی لیگ بلژیک در فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. او ۸۹ دقیقه در این بازی سنگین و نزدیک در ترکیب شارلروا بازی کرد و در نهایت این تیم در یکی از مهمترین بازی های فصلش به سه امتیاز بازی رسید:" بازی اول همیشه سخت ترین بازی است. بخصوص این که ما با قهرمان فصل گذشته بازی می کردیم."

شارلروا فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت نتوانست مقابل بروژ پیروزی را به دست بیاورد اما این بار در اولین بازی آن ها توانستند قهرمان دوره قبل و به احتمال زیاد یکی از مدعیان این فصل را شکست بدهند:" خیلی انگیزه داشتیم و با تمام وجود بازی کردیم و سه امتیازی که خیلی مهم بود را گرفتیم. به نظرم این برد برای ادامه مسابقات خیلی برد مهمی بود."

این بازی می تواند انگیزه لازم را به قلی زاده و تیمش بدهد تا بتوانند در این فصل به مقام قهرمانی یا سهمیه لیگ قهرمانان برسند. آن ها فصل گذشته با یک امتیاز اختلاف نسبت به خنت که میلاد محمدی دیگر بازیکن ایرانی را در اختیار داشت در رده سوم قرار گرفتند و نتوانستند راهی به لیگ قهرمانان پیدا کنند با اینحال این بهترین رتبه این تیم در تاریخ حضورش در ژوپیرلیگ بوده است. علی قلی زاده درباره شانس و انگیزه تیمش در این فصل گفت:"واقعا خیلی زود است که بخواهیم راجع به قهرمانی و یا حضور در لیگ قهرمانان حرف بزنیم. باید پله پله و بازی به بازی پیش برویم اما هدف و انگیزه مان کسب بهترین نتایج در تمام بازی ها است."

شماره ۸ ایرانی شارلروا در این فصل از رقابت های لیگ باشگاهی این کشور انگیزه بالایی دارد. او فصل گذشته با وجود هفته های ابتدایی را از دست داد اما در ۲۲ بازی ۳ گل زد و ۷ پاس گل هم به همتیمی هایش داد و یکی از موثرترین مهره های تیمش در راه کسب مقام سوم رقابت های لیگ بلژیک بود. او درباره اولین بازی اش در این فصل گفت:" با وجود سختی های اولین بازی معتقدم از نظر بدنی خوب بودم. این سه امتیاز خیلی برایمان مهم بود و خوشحالم که توانستیم به آن دست پیدا کنیم. مطمئن هستم که هم خودم و هم تیم هر بازی بهتر می شویم و فکر می کنم اتفاقات خوبی در این فصل برایمان بیفتد."

او افزود:" اولین هدف این است که تیم موفق باشد و در نهات ما هم از موفقیت تیم سود ببریم. هدف و انگیزه ام این است که نسبت به پارسال روی گل های بیشتری تاثیر داشته باشم؛ هم پاس گل بیشتر بدهم و هم گل های بیشتری برای تیم بزنم."

اما یکی از اخبار خوب برای قلی زاده و شارلروا می تواند بازگشت کاوه رضایی به تیم باشد. او در اولین بازی به خاطر اینکه از بروژ به شارلروا آمده بود فرصت بازی پیدا نکرد اما در طول فصل ، حضور قلی زاده و کاوه رضایی در خط حمله ایرانی می تواند یک ترکیب ایرانی و خطرناک را برای این تیم به وجود بیاورد:" خب کاوه بازیکنی است که هر تیمی دلش می خواهد او را داشته باشد. یک فوتبالیست خوب که نیازی به تعریف من ندارد. خیلی خوشحالم که برگشت و فکر می کنم خیلی می تواند به موفقیت های تیم کمک کند."

با این وجود به نظر می رسد یکی از مهمترین علی قلی زاده رسیدن به پیراهن تیم ملی برای ۴ بازی مهم باقیمانده رقابت های مقدماتی جام جهانی باشد. جایی که تیم ملی ایران با دو شکست برابر بحرین و عراق شرایط خوبی در جدول ندارد:" برای تیم ملی فوق العاده انگیزه زیادی دارم. تمام هدفم این است که یکی از مهره های تیم ملی باشم و با این انگیزه است که تلاش می کنم. با تمام وجود برای باشگاهم بازی می کنم تا بتوانم به تیم ملی برسم و اگر برای تیم ملی به زمین برویم بهترین بازی هایم را انجام خواهم داد.

تیم ملی شرایط خاصی امروز دارد؛ امتیازات مهمی از دست داده ایم و باید در بازی های آینده تمام امتیازات را بگیریم اما بازیکنان تیم ملی در حال حاضر خیلی سرحال هستند و این می تواند وضعیت خوبی را برای تیم ملی به وجود بیاورد. آرزویم این است که بتوانیم صعود کنیم."

علی قلی زاده با وجود اینکه هنوز یک بازیکن جوان و با آینده به حساب می آید اما در سال های اخیر چند بدشانسی باعث شد تا او مسابقات بزرگی را از دست بدهد. قلی زاده در حالی جام جهانی و جام ملت ها را از دست داد که بازی هایش با لباس تیم ملی به گونه ای بود که همه مطمئن بودند او یکی از مهره های جوان و موثر تیم خواهد بود. این فصل اما می تواند پایان این بدشانسی ها برای این وینگر تکنیکی و سرعتی و باهوش فوتبال ایران باشد. بازیکنی که سبک بازی اش بسیار مورد توجه هواداران است و حضور مداومش در تیم ملی می تواند از او یک چهره محبوب ملی بسازد. خود او انگیزه زیادی دارد تا بعد از چند مصدومیت به اهداف بزرگش دست پیدا کند:

" مصدومیت های پیاپی باعث شد تا بازی های بزرگ و مهمی در زندگی ام را از دست بدهم. اما هیچوقت نا امید نمی شوم. تمام تلاشم را می کنم که در بازی های پیش رو و مراحل بعدی به تیم ملی برسم و بهترین بازی هایم را انجام بدهم. مصدومیت چیزی است که ممکن است برای هر بازیکن فوتبالی رخ می دهد هرچند آرزو می کنم اینجور مصدومیت ها نصیب هیچ بازیکنی نشود. خداراشکر الان سالم و آماده هستم و انگیزه خیلی بالایی دارم، قول می دهم دیگر مصدوم نشوم تا بتوانم به تیم ملی کمک کنم. منتظر آینده می مانم تا ببینم چه اتفاقی می افتد. امیدوارم همه چیز این بار به خوبی و خوشی چه برای تیم ملی و چه برای خودم پیش برود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج