۱۰۲۵۵۸۶
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

نعمتی: دیگر هیچ تیمی نمی‌تواند پوکر کند

هافبک تکنیکی سرخپوشان گفت: ما سه سال پشت سر هم قهرمان شده بودیم و شاید خوشبین‌ترین هواداران هم تصورش را نمی‌کردند برای بار چهارم این عنوان را کسب کنیم، اما این اتفاق افتاد.

خبرورزشی: ذوب‌آهن اصفهان موفق شد در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را از پیش رو بردارد، تیمی که از دو هفته قبل قهرمان لیگ نوزدهم شده بود. تیمی که ۴ هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم چهارمین قهرمانی متوالی خود را جشن گرفت. یکی از بازیکنان کلیدی این تیم سیامک نعمتی بود، هافبک تکنیکی سرخپوشان که در جشن قهرمانی تیمش هم یکی از فعال‌ترین‌ها بود! دیروز با سیامک گپ زدیم، حرف‌هایش را بخوانید.

در آینده عظمت کار ما مشخص می‌شود

ما در فصل جاری با تمام وجود کار کردیم و نتیجه اش را هم گرفتیم. من فکر می‌کنم الان به قول معروف گرم هستیم و شاید متوجه نشویم. تازه در سال‌های آینده معلوم می‌شود چه کار عظیمی انجام دادیم. یک تیم زمانی قهرمان می‌شود که واقعاً یک مجموعه خوب و یکپارچه داشته باشد. ما در کل مسابقات این دوره نشان دادیم تیمی متحد و قهرمان هستیم و ۴ هفته هم زودتر قهرمان شدیم.

هیچ تیمی دیگر نمی‌تواند پوکر کند

ما سه سال پشت سر هم قهرمان شده بودیم و شاید خوشبین‌ترین هواداران هم تصورش را نمی‌کردند برای بار چهارم این عنوان را کسب کنیم، اما این اتفاق افتاد. هر چند برای دستیابی به این جام خیلی سختی کشیدیم ولی خوشحالم این موفقیت حاصل شد. پوکر قهرمانی اصلاً آسان نیست و قاطعانه به شما می‌گویم دیگر هیچ تیمی در لیگ برتر ایران نخواهد توانست چهار مرتبه متوالی و پشت سر هم قهرمان لیگ شود. این افتخار به نظرم تا ابد برای ما بازیکنان پرسپولیس خواهد ماند.

خیلی‌ها می‌گویند بهترین پرسپولیس تاریخ هستید

خیلی‌ها با دیدن ما می‌گویند شما بهترین پرسپولیس تاریخ هستید، اما پرسپولیس به نظرم همیشه بزرگ بوده است. قبول دارم کاری که پرسپولیس در ۴ سال گذشته انجام داده بی‌نظیر بوده است. بهترین بازیکنان را در ترکیب خود داشتیم و بهترین کار گروهی را به نمایش گذاشتیم.

هر چه گذشت بهتر شدیم

شاید ما خیلی فصل را خوب شروع نکردیم، اما هر چه از مسابقات گذشت و جلوتر آمدیم بهتر و بهتر شدیم و از حریفان فاصله گرفتیم. دیدید وقتی فاصله زیاد شد اجازه ندادیم رقیبان به ما نزدیک شوند و تا رسیدن به عنوان قهرمانی دست از تلاش برنداشتیم.

احساس فوق العاده‌ای دارم

در حال حاضر احساس فوق العاده‌ای دارم. نمی‌دانم چگونه احساس خودم را بیان کنم. واقعاً باورنکردنی است که رؤیای ما تبدیل به حقیقت شد. از اول فصل هم‌قسم شدیم که پوکر کنیم و من واقعاً به همبازیانم و این تیم افتخار می‌کنم. خیلی خوشحالم از آنچه در این فصل رخ داد و ما واقعاً شایسته قهرمانی بودیم.

شادی من و شجاع و بچه‌ها طبیعی بود

من و شجاع خلیل زاده یا مهدی شیری و سایر بچه‌ها واقعاً خوشحال بودیم و نمی‌دانستیم چگونه این خوشحالی را بروز دهیم. یک حس فوق العاده و طبیعی که پس از چهارمین قهرمانی در ما به وجود آمد. ما غرق شادی بودیم و هر کدام به شکلی آن را بروز دادیم. شجاع هم که دیدید چه‌کار کرد که به نظر من یکی خیلی جالب بود.

حالا نوبت جام حذفی است

شادی ما و هواداران در پرسپولیس فصل جاری با قهرمانی در جام حذفی تکمیل می‌شود. رسیدن به قهرمانی جام حذفی یک هدف بزرگ است و با کیفیتی که داریم می‌توانیم به آن برسیم. ما با آقایحیی به دنبال اهداف بزرگ و فتح همه جام‌ها هستیم و به راحتی اجازه نمی‌دهیم جام حذفی به تیم دیگری برسد.

جای هواداران را هم در جشن قهرمانی پُر کردیم!

جمعه شب گذشته به راستی جای هواداران پرسپولیس و تماشاگران در استادیوم آزادی خالی بود. به همین خاطر هم ما بازیکنان سعی کردیم جای خالی هواداران پرسپولیس را هم در این جشن خالی کنیم. اینکه یک مقدار بیشتر شادی کردیم به این دلیل بود و امیدوارم به دل طرفداران دوست‌داشتنی پرسپولیس هم چسبیده باشد. همه هدف ما بازیکنان و مربیان پرسپولیس شاد کردن هواداران است و امیدوارم توانسته باشیم این کار را انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا مسعود داره میرررررره

      پاسخ ها

      • victor

        خودشون هم میدونن با چه ترفندی جام گرفتن

      • تاج

        از بابا مسعود تشکر ویژه کردی جیگررررر؟!

    • رضا مشائی

      پمادسوختگی فراوونه که چراسوزششوتحمل میکنین. اذیت می شینا!!!

      پاسخ ها

      • پیام

        بی زحمت از نمونه ای که برای دندون درد استفاده می کنید بدهید!

    • مسلم پیمان

      اره چون داورفقط برای لنگ هست

    • بابامسعود+چرک پولیس

      خوب اینوهمه میدونن پوکرفقط کاربابامسعوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج