۱۰۲۵۸۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

فرهاد مجیدی، فعلا بدون آلترناتیو

فرهاد مجیدی که از نیم‌فصل هدایت استقلال را بر عهده گرفته، با وجود فشار زیادی که در هفته‌های اخیر تحمل می‌کرد، توانسته فعلا از آزمون‌های مهمی که پیش رویش بوده سربلند بیرون بیاید.

روزنامه شهروند: فرهاد مجیدی که از نیم‌فصل هدایت استقلال را بر عهده گرفته، با وجود فشار زیادی که در هفته‌های اخیر تحمل می‌کرد، توانسته فعلا از آزمون‌های مهمی که پیش رویش بوده سربلند بیرون بیاید. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که استقلال با فاصله ٢ گل و بدون دادن موقعیت خاص گلزنی به سپاهان، آن هم در روزی که سه بازیکن کلیدی خود را در خط حمله در اختیار نداشت، بتواند سپاهان را با تمام ستاره‌هایش و البته حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت شکست دهد.

فرهاد بدون اپل واچ هم برد

با اینکه مربی سپاهان قبل از بازی دوشنبه شب به استفاده فرهاد مجیدی از اپل واچ و مشاوره‌گرفتن او از فردی خارج از استادیوم اشاره کرده بود، در این دیدار دیگر خبری از این ساعت روی دست سرمربی استقلال نبود. با اینکه مجیدی در طول بازی فقط از کادر فنی خود مشورت می‌گرفت اما غیبت سه بازیکن کلیدی این تیم یعنی دیاباته، مطهری و اسماعیلی کار را برای او سخت کرده بود. مجیدی با هوشمندی توانست تاکتیک تیمش را در این دیدار نسبت به بازی قبلی مقابل سپاهان تغییر دهد و خیلی خوب بازی را برای استقلال پیش ببرد. فرهاد که در ابتدای بازی با قلعه‌نویی خیلی گرم خوش و بش کرد، در پایان این دیدار بار دیگر هیس نشان داد! حالا او این احساس را دارد که رقیب اصلی خود برای سرمربیگری در استقلال در لیگ بیستم را شکست داده و از بازی خارج کرده است.

با اینکه برخی موفقیت‌های اخیر استقلال را به بحث‌های داوری مرتبط می‌دانند و حتی معتقدند پنالتی آبی‌ها برابر سپاهان اشتباه بوده، اما مجیدی و دستیارانش به هیچ وجه زیر بار این موضوع نمی‌روند. ضمن اینکه برخی از کارشناسان داوری هم پنالتی استقلال را برابر سپاهان تأیید کردند و حتی اعتقاد دارند روی یک صحنه کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی سپاهان، باید از زمین اخراج می‌شد.

مجیدی جایگاهش را تثبیت کرد؟

هنوز فرهاد با استقلال به هیچ جامی نرسیده و حتی کسب سهمیه آسیایی‌اش را هم قطعی نکرده، اما روند هفته‌های اخیر آبی‌پوشان حسابی هواداران این تیم را راضی کرده است. مجیدی که بعد از توقف چند ماهه لیگ با شروع دوباره مسابقات جایگاه خود را به خاطر چند تساوی و باخت متزلزل می‌دید، با دو برد متوالی برابر سپاهان آن هم با سرمربیگری قلعه‌نویی فعلا جایگاه خود را مستحکم کرده و از محبوبیت دوچندانی نسبت به یک ماه قبل برخوردار است. حالا دو بازی پایانی لیگ برتر و بازی‌های باقیمانده از جام حذفی می‌تواند سرنوشت مجیدی را برای فصل آینده رقم بزند.

در صورتی که فرهاد بتواند استقلال را در دو مسابقه آخر لیگ برنده از زمین بیرون بیاورد و با نایب قهرمانی لیگ نوزدهم را به پایان برساند، گام بزرگی برای تثبیت جایگاهش روی نیمکت استقلال برداشته است. البته رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی هم یک شمشیر دو لبه برای فرهاد مجیدی و تیمش خواهد بود. آنها ممکن است با برد در این بازی و درنهایت قهرمانی در جام حذفی فصل نه چندان موفق خود را به شکلی کاملا رویایی تمام کنند و از سوی دیگر امکان دارد با باخت در برابر رقیب سنتی و حتی با وجود کسب سهمیه آسیایی لقب ناکام را در پایان فصل کنار نام خود مشاهده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 4

      لعنت به بدخواه آقا فرهاد

      پاسخ ها

      • محمدهاشمی

        موافقم

    • بدون نام

      بدون جک تری دی......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج