۱۰۲۵۸۰۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لیگ قهرمانان اروپا با شمایل جام جهانی از راه رسید

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به شکل تک بازی از امشب آغاز خواهد شد.

خبرآنلاین: لیگ قهرمانان اروپا خاص ترین فصل تاریخ خود را سپری می کند. فصلی که ابتدا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا با تعویق مواجه شد و حالا ادامه آن قرار است به شکلی بی سابقه برگزار شود. بازی هایی که همیشه به صورت رفت و برگشت برگزار می شد، حالا به صورت تک بازی در لیسبون پرتغال برگزار می شود و ۸ تیم حاضر در این مرحله فقط با کسب سه پیروزی، می توانند معتبرترین عنوان باشگاهی در قاره اروپا را از آن خود کنند. به بهانه آغاز بازی های مرحله یک چهارم نهایی، مروری داشته ایم بر چهار بازی سرنوشت ساز و تعیین کننده این مرحله که از امشب آغاز خواهد شد و هیجان را به اوج خود خواهد رساند:

آتالانتا - پاریسن ژرمن

اولین مسابقه این مرحله، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در استادیوم دالوژ برگزار خواهد شد. دیداری که دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت پا به آن می گذارند. در پاریس کسی به جز قهرمانی از توماس توخل و بازیکنانش توقع ندارد و اگر آن ها نتوانند این جام را کسب کنند، هیچ بعید نیست که توخل جای خود را برای فصل بعد به آلگری بدهد. اما آتالانتا تیمی است شگفتی ساز که اولین حضورش در لیگ قهرمانان را تجربه می کند و حالا در جمع هشت تیم برتر است. شاگردان گاسپرینی سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان را از آن خود کرده اند و حالا به پشتوانه خط حمله ویرانگر خود، در اندیشه صعود به نیمه نهایی فقط با کسب یک برد مقابل پاریسن ژرمنی هستند که ستاره هایی همچون امباپه و وراتی را در اختیار ندارد.

اتلتیکومادرید - لایپزیگ

دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پنج شنبه شب بین دو تیمی برگزار می شود که دو سبک متفاوت از فوتبال را ارائه می دهند. یک سو دیگو سیمئونه تیمی جنگجو و تدافعی را به زمین می فرستد و در سوی دیگر، ناگلزمن جویای نام، تیمی جوان و هجومی را رهبری می کند که فوتبالی شناور را به نمایش می گذارد. اتلتیکومادرید در مرحله یک هشتم نهایی دست به کار بزرگی زد و در جذاب ترین دیدار این رقابت ها تا اینجای کار، توانست لیورپول را کنار بزند و حالا به عقیده کارشناسان، با توجه به تجربه بالای اروپایی خود، از شانس بیشتری برای صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان برخوردار است به ویژه اینکه لایپزیگ ستاره اصلی خط حمله اش یعنی تیمو ورنر را به چلسی فروخته و نمی تواند از او استفاده کند.

بارسلونا - بایرن مونیخ

بی تردید حساس ترین و جذاب ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی بین دو تیم بارسا و بایرن برگزار خواهد شد. دیداری که جمعه شب میلیون ها فوتبال دوست را در سراسر جهان در پای تلویزیون ها میخکوب خواهد کرد. بایرن مونیخ در شرایطی به مصاف بارسا می رود که به زعم بسیاری، بهترین و آماده ترین تیم حال حاضر فوتبال اروپا است و عملکردش در بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و همچنین مراحل قبلی لیگ قهرمانان این مورد را به خوبی تایید می کند. از سوی دیگر بارسلونا با کیکه ستین که مغضوب هواداران و بازیکنان بارسا است، پس از ناکامی در کسب لیگ، مقابل ناپولی با درخشش لیونل مسی گام محکمی برای صعود به یک چهارم نهایی برداشته و حالا هوادارانش را امیدوار کرده تا به تکرار همان درخشش ها و گلزنی ها، این بارسلونا باشد که از تک بازی حیاتی جمعه شب، پیروز خارج می شود.

منچسترسیتی - لیون

بسیاری فکر می کردند که چهارمین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین دو تیم رئال مادرید و یوونتوس برگزار می شود اما منچسترسیتی و لیون این معادله را برهم زدند. سیتیزن ها با هدایت پپ گواردیولا که رقابت لیگ برتر را به لیورپول واگذار کرده اند، تمام انگیزه شان در این فصل فتح لیگ قهرمانان است و تیم رودی گارسیا هم که دستش از جام های داخلی کوتاه مانده، یکی از شگفتی های بزرگ این فصل لیگ قهرمانان را با حذف یووه خلق کرد و حالا امیدوار است تا با ارائه نمایشی بسته و استفاده از ضدحملات، منچسترسیتی را هم زمینگیر کند.

گفتنی است که برنده دیدار تیم های آتالانتا-پاریسن ژرمن و اتلتیکو-لایپزیگ یک بازی نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد برنده بازی بارسلونا-بایرن و منچسترسیتی-لیون هم سوی دیگر نیمه نهایی را تشکیل می دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج