۱۰۲۵۸۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قدوس: می‌توانیم دوباره برخیزیم و انتقام بگیریم

سامان قدوس در گفت‌وگویش با یک رسانه سوئدی مطالب مختلفی را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم: شبکه Fotbollskanalen سوئد گفت‌وگویی با سامان قدوس، مهاجم ایرانی تیم آمیای فرانسه انجام داد که در زیر می‌خوانید:

آیا با ایده بازی در لیگ دسته‌دوم فرانسه کنار آمدید؟

پس از رفت‌وبرگشت‌های زیادی سرانجام به لیگ دسته‌دوم سقوط کردیم. این اتفاق آن‌قدر عجیب بود که نمی‌توانم بگویم چگونه رخ داد. به هر حال اکنون در لیگ دسته‌دوم هستیم و باید از اینجا دوباره به لوشامپیونه صعود کنیم. البته که من دوست دارم در بهترین لیگ‌ها و تیم‌ها بازی کنم، اما تقریباً تمام فصل گذشته را از دست دادم و سپس موضوع کرونا پیش آمد؛ بنابراین نتوانستم خودم را به بهترین شکل ممکن نشان دهم. پس از پایان دوران محرومیت و مصدومیتم برابر مارسی گل زدم و در آن زمان احساس خوبی داشتم. پس از آن بود که ویروس کرونا نمایان شد. من از بازی در لیگ دسته‌دوم فرانسه خوشحال نیستم، اما آن را پذیرفتم. اگر پیشنهاد بهتری باشد و باشگاه آمیا بخواهد مرا بفروشد می‌توانم شروع دوباره‌ای داشته باشم. با این وجود اکنون به صورت کامل در اختیار تیم آمیا هستم و تمام تلاشم را خواهم کرد. ۲ سال است که در آمیا بازی می‌کنم و اگر پیشنهاد جالبی باشد آماده جدایی از آمیا هستم.

آیا پیشنهاد جالبی به باشگاه آمیا رسیده است؟

تاکنون هیچ پیشنهاد بهتری از تیمی که در آن هستم وجود ندارد. باشگاه بهترین پیشنهاد را برای من با توجه به توانمندی‌هایم انتخاب می‌کند، اما در شرایط کنونی چنین چیزی نیست. البته پنجره نقل‌وانتقال‌ها برای مدت طولانی از آگوست تا اکتبر باز است؛ بنابراین نگرانی ندارم. شاید این اتفاق برای من در آغاز یا پایان این دوره رخ دهد. من به این دلیل که در لیگ دسته‌دوم فرانسه هستیم با شتاب تصمیم نمی‌گیرم.

از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارید؟

صادقانه بگویم نمی‌دانم. چیز‌هایی در رسانه‌ها خواندم. مدیر برنامه‌هایم در این مورد کار می‌کند و اطلاعات زیادی ندارم. به هر حال اخباری را در رسانه‌ها درباره تیم‌هایی که مرا می‌خواهند دنبال می‌کنم. البته خوشحالم که برخی تیم‌ها همانند بشیکتاش ترکیه تمایل به جذب من دارد. با این وجود برای یک خوشحالی واقعی به دنبال پیشنهاد خاص و دقیقی هستم.

باشگاه آمیا پس از فرازونشیب‌های اداری ماندن در لوشامپیونه یا سقوط به لیگ دسته‌دوم اکنون چه واکنشی دارد؟

به طور کلی مثبت است. فکر می‌کنیم که می‌توانیم دوباره برخیزیم و انتقام بگیریم. بازیکنان جوانی در آمیا هستند که تشنه بازی‌اند و می‌خواهند به بهترین شکل خودشان را نشان دهند. البته بازیکنان خوب زیادی هم حضور دارند که متاسفانه در آمیا متوقف شدند. ما با ترکیب این بازیکنان می‌توانیم انتقام سقوط‌مان را از لوشامپیونه که مدیران آمیا از آن صحبت می‌کنند بگیریم.

درباره پرونده انضباطی‌تان در دادگاه جهانی حکمیت ورزشی و احتمال تایید جریمه ۴ میلیون یورویی فیفا چه فکری می‌کنید؟

ما منتظر رأی هستیم. البته با وجود بودن چنین جریمه‌ای شرایط سختی دارم. فکر می‌کنم بدترین شرایط این بود که ۴ ماه نتوانستم بازی کنم. در واقع این اتفاق مثل این بود که از کسی چیزی را که عاشقش است بگیرید. پول همیشه به دست می‌آید و می‌رود و برای من اهمیتی ندارد. می‌دانم که ۴ میلیون یورو جریمه بسیار زیادی است و به طور مطلق حتی توان پرداختش را ندارم. مهمترین موضوع برای من در شرایط کنونی فوتبال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج