جاباما
۱۰۲۶۱۵۳
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

شوخی نابجای راننده آمبولانس با دوچرخه سواران

کاپیتان سابق تیم ملی دوچرخه سواری بانوان گفت: ما در حین تمرین برخی حرکات و شوخی هایی را از کسانی می بینیم که اصلا انتظار نداریم و هیچ وقت امنیت نداریم.

خبرگزاری ایسنا: کاپیتان سابق تیم ملی دوچرخه سواری بانوان گفت: ما در حین تمرین برخی حرکات و شوخی هایی را از کسانی می بینیم که اصلا انتظار نداریم و هیچ وقت امنیت نداریم.

ریحانه طالبی در گفتگویی درباره ی نداشتن امنیت دوچرخه سواران در حین تمرین در جاده ها بیان کرد: ما هیچ وقت امنیت نداشتیم و قطعا من هم این اتفاق افتاده که در حین تمرین مرگ را جلوی چشمانم ببینم. تا زمانی که پدرم در قد حیات بود همراه من به تمرین می آمد و با خودروی خود من را اسکورت می کرد. همین امروز صبح که به تمرین رفتم یک راننده تاکسی در حالی که من را دید بدون زدن راهنما جلوی من ناگهان ترمز کرد تا مسافر خود را پیاده کند و اگر من حواسم را جمع نمی کردم، با تاکسی برخورد می کردم.

او ادامه داد: ما از کسانی برخی حرکات را می بینیم که واقعا انتظار نداریم . برای مثال یکبار در خیابان عریض مشغول تمرین بودیم که ناگهان دیدیم یک آمبولانس پشت سر ما شروع به گاز دادن کرد و ما به شدت ترسیدیم. بعد به ما خندید و رد شد و متوجه شدیم می خواسته شوخی کند اما واقعا چرا باید چنین اتفاقاتی رخ دهد.

طالبی با گلایه از تصوری که برخی رانندگان از دوچرخه سواران دارند، گفت: برخی ها فکر می کنند ما برای خوش گذرانی به خیابان آمده ایم در حالی که این کار ما است و باید تمرین داشته باشیم و ما هم از خیابان حقی داریم. بنابراین از رانندگان خواهش می کنم فاصله خود را با دوچرخه سواران رعایت کنند. رکابزنان یک سال تمام زحمت می کشند که به یک مسابقه برون مرزی اعزام شوند و با وجود تمام مشکلات و دغدغه هایی که دارند خیلی بد است که احساس ناامنی هم داشته باشند.


او افزود: من مسئول آموزش به افراد مستعد هم هستم اما واقعا نمی توانم خانواده ها را مجبور کنم فرزندان خود را به تمرین ببرند چون امنیت نداریم. حتی خود من گاهی اوقات به مادرم می گویم برای تمرین به پارک می روم فقط به این دلیل که اگر متوجه شود در جاده یا خیابان تمرین می کنم فکرش کاملا درگیر می شود. با این شرایط اگر پیش برویم و فرهنگ سازی نشود، دوچرخه سواری ما از بین می رود.

ملی پوش سابق تیم ملی دوچرخه سواری در مورد وضعیت بد قراردادها در لیگ برتر بانوان بیان کرد: من از لیگ کوهستان خبر ندارم اما در لیگ کورسی قراردادی نداریم و حتی شده خود خانواده ها هزینه رفت و آمد و تغذیه را پرداخت می کردند تا فقط یک تیم باشد که فرزندانشان با آن تیم در مسابقات شرکت کنند. لیگ بانوان هم نه پوشش خبری دارد و نه پخش زنده از این رو اسپانسر هم ورود نمی کند. به نظرم باید تیم ها را مجبور کنند علاوه بر لیگ مردان در لیگ زنان هم تیمداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه دوچرخه سواری هم شد ورزش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه تایپ کردن حرفهای... شد ورزش

    • بدون نام

      سخته بعضیا بتونن آدم بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج