جاباما
۱۰۲۶۱۷۴
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

کلاه قرمزی و تنگه ابوقریب در آخر هفته تلویزیون

«ذهن خاموش»، «بوی پیراهن یوسف»، «تنگه ابوقریب» و «دوئل» تنها برخی فیلم‌های آخر هفته تلویزیون هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان: «ذهن خاموش»، «بوی پیراهن یوسف»، «تنگه ابوقریب» و «دوئل» تنها برخی فیلم‌های آخر هفته تلویزیون هستند.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «ذهن خاموش»، «بوی پیراهن یوسف»، «جشن تولد»، «توطئه اشلون»، «ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب در اروپا»، «دوئل»، «کیمیا»، «آدم‌های معمولی»، «طرفدار»، «نقشه فرار ۲»، «هریت»، «غول»، «شبح کژدم»، «تنگه ابوقریب»، «صدای پای من»، «بچه غول»، «رابین هود ـ طغیانگر»، «یک اتفاق ساده»، «پیشنهاد»، «بال ها»، «زمان برف بازی ۲ ـ مسابقه»، «مولان»، «پسر کاراته‌باز»، «آرتی ماجرا آغاز می‌شود»، «کلاه قرمزی و بچه ننه»، «در گرمای نیمه شب»، «ملک خاتون»، «ستاره‌های روی زمین»، «پینوکیو، عامو سردار و رییسعلی»، «پادشاه دزدان»، «در اعماق اقیانوس»، «کتاب جنگل»، «خارج از دید»، «آرزوی مرگ»، «وال ای»، «خواستگار محترم»، «وقت نمایش»، «تغییر چهره»، «ما یک باغ وحش خریدیم»، «سرزمین فردا» و «شعبده باز» پنج‌شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

کلاه قرمزی و تنگه ابوقریب در آخر هفته تلویزیون

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «ذهن خاموش» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت»، پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: مردی پس از هشت‌ماه بر روی تخت بیمارستان از کما خارج می‌شود. دکتر برایش شرح می‌دهد در زمانی که قصد داشت از خیابان عبور کند، اتومبیلی به او زده و از صحنه می‌گریزد! مرد بر اثر شدت ضربه‌ای که به سرش خورده حافظه‌اش را از دست داده است. روزی مرد تصویر شهید احمدی‌روشن را از تلویزیون می‌بیند به نظرش می‌آید که او را می‌شناسد، اما دکتر به نظر او بی‌تفاوت می‌ماند؛ از سویی مرد در خواب و رویا موفق می‌شود که نامش را که محسن عسگری است به خاطر بیاورد! محسن از بیمارستان می‌گریزد تا بلکه بتواند اطلاعات جدیدی را به خاطر بیاورد....

در فیلم تلویزیونی «ذهن خاموش»؛ یاس نوروزی، پرویز فلاحی پور و مسعود آب پرور بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «بوی پیراهن یوسف» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

نیکی کریمی، علی نصیریان و جعفر دهقان در فیلم سینمایی «بوی پیراهن یوسف» هنرنمایی کرده اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «جشن تولد» به کارگردانی «عباس لاجوردی»، پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این فیلم داستان یک خانواده اهل سوریه را روایت می‌کند که شب جشن تولد فرزندشان به نام رقیه است. اما با جشن آن‌ها مصادف با حمله نیرو‌های تکفیری در شهر دمشق و کشتار مردم بی گناه می‌شود. آن‌ها سعی می‌کنند برای نجات جان خود از شهر فرار کنند. اما توسط یکی از سران تکفیری دستگیر می‌شوند تا این که به کمک دو ایرانی به نام‌های ناصر و مهدی که از سربازان ایرانی در دوران جنگ تحمیلی در دفاع از خرمشهر بوده اند موفق می‌شوند با نیرو‌های دشمن مبارزه کنند که ...

علیرام نورایی، احمدی کاوری و نادین خوری در فیلم تلویزیونی «جشن تولد» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «توطئه اشلون» به کارگردانی «گرگ مارکز»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب در اروپا» به کارگردانی «میرل سوریا و مارک سوئیفت»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «دوئل» به کارگردانی «احمدرضا درویش»، شنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم درباره زینال است که پس از بازگشت از اسارت خاطرات گذشته اش را مرور می‌کند. با شروع جنگ و آغاز حمله عراقی ها، او که همسرش هانیه را از دست داده، به همراه یحیی یک گروه مقاومت محلی را سازماندهی می‌کند. پس از حمله بی امان هواپیما‌ها به جمعیت آواره‌ای که درصدد عزیمت از منطقه جنگی هستند و انفجار قطار و تخریب ایستگاه راه‌آهن، سلیمه از زینال قول می‌گیرد که همسرش یحیی را سالم به او برگرداند. تعدادی از نیرو‌های دولتی که مدعی‌اند مأموریتی محرمانه دارند با هم‌دستی اسکندر تصمیم می‌گیرد گاوصندوق به جامانده در یک واگن باری را از آن خارج کنند. براساس صحبت‌های آنان مشخص می‌شود که داخل گاوصندوق اسناد و مدارک مهمی هست که ...

سعید راد، پژمان بازغی، پریوش نظریه، انوشیروان ارجمند، پرویز پرستویی و هدیه تهرانی در فیلم سینمایی «دوئل» ایفای نقش کرده اند.

کلاه قرمزی و تنگه ابوقریب در آخر هفته تلویزیون

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «کیمیا» به کارگردانی «احمدرضا درویش»، پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: در آغاز جنگ تحمیلی همسر رضا باردار است رضا او را به بیمارستان می‌رساند و خود به اسارت دشمن در می‌آید شکوه جراح فرزند رضا را نجات می‌دهد. پس از گذشت نه سال وقتی رضا از اسارت آزاد می‌شود پی می‌برد همه اعضای خانواده اش را از دست داده است حال او در جستجوی تنها فرزند بازمانده اش است که ...

شادروان خسرو شکیبایی و بیتا فرهی در فیلم سینمایی «کیمیا» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «آدم‌های معمولی» به کارگردانی «کیم بیونگ جون»، پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «طرفدار» به کارگردانی «مانش شارما»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «نقشه فرار ۲» به کارگردانی «استیون سی میلر»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «هریت» به کارگردانی «کیسی لمونز» پنج شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی جدید «غول» به کارگردانی «جون گارانو و آیتور آرگی»، پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی انیکو ساگاردو و جوزبه اوزابیاگا آمده است: مارتین و برادرش میگوئل پسران یک خانواده کشاورز اسپانیایی هستند. مارتین علیرغم میلش به جنگ می‌رود و در بازگشت متوجه می‌شود که برادر کوچکش میگوئل به یک غول دو و نیم متری تبدیل شده است. مارتین از این فرصت استفاده می‌کند و در یک تور در سراسر اروپا برادرش را به نمایش میگذارد و ...

فیلم سینمایی «شبح کژدم» به کارگردانی «کیانوش عیاری»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

جهانگیر الماسی، حسن رضایی، ناصر آقایی، زنده یاد پروین سلیمانی و فرزانه کابلی در فیلم سینمایی «شبح کژدم» بازی کرده اند.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی «بهرام توکلی»، پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

این فیلم روایتی است از دفاع گردان «عمار یاسر» لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در برابر لشکرکشی رژیم بعث برای عبور از تنگه راهبردی ابوقُرَیب و حمله به فَکّه و شرهانی در روز‌های پایانیِ جنگ. عراقی‌ها باید از سد یک پایگاه که شکل تنگه است عبور کنند که ...

جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، علی سلیمانی و مهدی پاکدل در فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «صدای پای من» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت»، پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

مهران احمدی، فرشته سرابندی و مرتضی زارع بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «بچه غول» به کارگردانی «گرت امبرتچز»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.فیلم سینمایی «رابین هود ـ طغیانگر» به کارگردانی «نیکلاس وینتر»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «یک اتفاق ساده» به کارگردانی «حسن حسینی و مجید عکاف زاده»، پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی «پیشنهاد» به کارگردانی «بهادر سعدی»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «بال ها» به کارگردانی «الگا لاپاتو»، پنج شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: در جریان مسابقات اکروباتیک، یک هواپیما که احتمال می‌رفت برنده مسابقه باشد، سقوط کرده و از بین می‌رود. در پی این ماجرا هواپیمای جوانی پیدا می‌شود که آرزو دارد بتواند قهرمان این مسابقات شود. او هر چند با تمسخر دیگران موا‌جه می‌شود، اما سعی می‌کند به هدفش برسد...

فیلم سینمایی «زمان برف بازی ۲ ـ مسابقه» به کارگردانی «جین فرانسیس پولیون و فرانسیس بریسون»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: یک مسابقه تماشایی با سورتمه‌های جالب که بچه‌های دهکده ترتیب می‌دهند با زاک اسرارآمیز و دختر عمویش چارلی. سورتمه خارق العاده‌ای که توسط فرانکی طراحی شده است درست قبل از عبور از خط پایان از هم پاشیده می‌شود. او به همراه دوستانش موفق به اثبات این می‌شود که زاک در طول مسابقه تقلب کرده است. زاک متوجه می‌شود که مقابل حریف شایسته‌ای قرار گرفته است، بنابراین با تحت فشار قرار دادن فرانکی مبنی بر واگذاری حق استفاده از انبار به عنوان جایزه، مسابقه دوباره را قبول می‌کند که ...

شبکه امید

انیمیشن سینمایی «مولان» به کارگردانی «تونی بنکرافت و باری کوک»، پنج شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۹ از شبکه امید پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «پسر کاراته‌باز» به کارگرادانی «هارالد زوارت»، پنج شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی جکی چان و جیدن اسمیت آمده است: دری پسر ۱۲ ساله‌ای است که به‌تازگی همراه مادرش از آمریکا به چین مهاجرت کرده است. او خود را در فضای جدید غریبه می‌بیند و از طرف دیگر عده‌ای از بچه‌ها در مدرسه او را اذیت می‌کنند. تا اینکه آقای هان، استاد کونگ‌فو، تصمیم می‌گیرد به دری کنگ‌فو آموزش دهد تا او بتواند از خودش دفاع کند.

فیلم سینمایی «آرتی ماجرا آغاز می‌شود» به کارگردانی «هانگ ون چانگ»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۹ از شبکه امید پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی «ایرج طهماسب»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

داستان فیلم شیطنت‌های پسرعمه‌زاست که کلاه‌قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود مهمان ناخوانده‌ای می‌شود ...

حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی و پوپک مظفری از بازیگران این فیلم هستند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «در گرمای نیمه شب» به کارگردانی «نورمن جویسن»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «ملک خاتون» به کارگردانی «حسن محمدزاده»، جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: ملک خاتون به علت مرگ شوهرش پس از پانزده سال سکونت در شهر به روستای زادگاهش برمی گردد. با ورود به روستا و مرور بر خاطرات گذشته، تصمیم می‌گیرد کارگاه رنگرزی پدرش را که در سال‌های دور توسط خان تخریب شده، بازسازی کند، اما مشکلات زیادی بر سر راهش قرار می گیرد و ...

زنده یاد هما روستا، زنده یاد جمشید مشایخی، خسرو دستگیر، سعید عباسی و مهرانه مهین ترابی در فیلم سینمایی «ملک خاتون» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ستاره‌های روی زمین»، «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» به کارگردانی «رضا صافی»، «پادشاه دزدان»، «در اعماق اقیانوس»، «کتاب جنگل»، «خارج از دید» و «آرزوی مرگ» پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «وال ای»، «خواستگار محترم» به کارگردانی «داوود موثقی»، «وقت نمایش»، «تغییر چهره»، «ما یک باغ وحش خریدیم»، «سرزمین فردا» و «شعبده باز» جمعه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برنامه ی مزخرف دیگه نداشتین بخورد مردم بدین

      پاسخ ها

      • انسانم آرزوست

        چقدر برنامه هاشون برامون مهمه !

      • بدون نام

        تکراری مثل همیشه

      • نیما

        خیلی هم عالیه، تو برو اخبار کذب سعودی ها رو تو ماهواره گشو بده

      • بدون نام

        خیلی هم عالی
        تو برو شبکه های انگلیس و آمریکا را ببین .

    • م

      بالاخره صدا وسیما جدول پخش خوب داشت
      لطفا بیشتر برنامه های جذاب پخش کنید تو این اوضاع کرونا
      یعنی مناسبت هایی مثل عید با روزهای عادی در صدا وسیما هیچ فرقی نمیکنه

    • بدون نام

      همش تکراری !!

    • بدون نام

      اوق

    • بینام

      خداییش کلاه قرمزیو هفته ی یه دفعه پخش نمی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج