۱۰۲۶۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بایرامی: استقلال و پرسپولیس برایم زود است

مهرداد بایرامی ابتدا در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: بازی‌ها تازه تمام شده است و من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. راستش را بخواهید نمی‌‌دانم در گسترش فولاد بمانم یا اینکه جدا شوم. البته من اینجا را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد تمایل دارم که فصل آینده هم در گسترش بازی کنم. حالا باید دید دیدگاه مسئولان باشگاه و هدف آنها برای فصل بعد چیست.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد بایرامی ابتدا در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: بازی‌ها تازه تمام شده است و من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. راستش را بخواهید نمی‌‌دانم در گسترش فولاد بمانم یا اینکه جدا شوم. البته من اینجا را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد تمایل دارم که فصل آینده هم در گسترش بازی کنم. حالا باید دید دیدگاه مسئولان باشگاه و هدف آنها برای فصل بعد چیست.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا دوست نداری در تیم قوی‌تری بازی کنی؟»، تاکید کرد: اگر پیشنهادی به من برسد که از لحاظ پیشرفت فوتبال به سودم باشد، قطعاً روی آن فکر خواهم کرد و شاید از گسترش جدا شوم. مطمئناً بازی در تیم‌های قوی‌تر و مطرح‌تر می‌‌تواند برای من خوب باشد ولی خودم معتقدم حضور در تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس برایم زود است و باید همچنان تجربیات بیشتری کسب کنم.

مهاجم گسترش فولاد تبریز که انتظار داشت به اردوی تیم ملی‌ دعوت شود در مورد عدم حضورش در فهرست کارلوس کی‌روش افزود: من یک بازیکن جوان هستم و امسال اولین سالی بود که در لیگ برتر بازی کردم. در فصلی که گذشت ۱۲ گل زدم و ۷ پاس گل دادم و جزو ۴۵ بازیکن تیم ملی‌ بودم. دلیلی ندارد که ناامید باشم و مطمئن باشید در آینده به تیم ملی‌ دعوت خواهم شد. امیدوارم ایران هم در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج