جاباما
۱۰۲۶۳۷۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حفظ جان را از رئیس‌جمهور یاد بگیریم!

باید مواظب جان خود باشیم حتی اگر جریان رقیب هزار حرف بزند و دو هزار تکه بیندازد بهتر از اینکه درگیر کرونا شویم.

عصرایران: ستاد ملی مبارزه با کرونا به رییس جمهور روحانی توصیه کرده بود که به جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صمت نرود. پیشنهادی که صدای نمایندگان مجلس را درآورد و آنها گفتند مگر خون رییس جمهور از ما رنگین‌تر است که در جلسه رای اعتماد حاضر نشده است؟

در این نوشتار می‌خواهم به این سوال پاسخ بدهم. نه، خون رییس جمهور از ما رنگین‌تر نیست بلکه او نگران جان خود است و هر آدم عاقلی باید این چنین باشد.

ستاد ملی مبارزه با کرونا در این چندماه هزار توصیه به ما داشته است. به ما گفته است وقتی بیرون می‎‌روید ماسک بزنید، سعی کنید از خانه خارج نشوید، عروسی و مهمانی‌های شلوغ نروید، ختم نگیرید، محرم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنید و تا جایی که می‌توانید به صورت مجازی به عزاداری بپردازید و ...

حفظ جان را از رئیس‌جمهور یاد بگیریم!

ما این‌ها را رعایت کردیم؟ بسیاری از ما زندگی عادی خود را از سر گرفته‌ایم و انگار نه انگار دیو کرونا پشت در خانه ماست. می‌خواهم بگویم حداقل مثل رییس جمهور ما هم نگران حال خود باشیم. اجازه ندهیم به همین راحتی کرونا پشت‌مان را به خاک بمالد.

روحانی نرفت و احتمالا می‌دانست این عدم حضور باعث خواهد شد وزیر پیشنهادی‌اش رای نیاورد و نمایندگان نیامدن روحانی را با رای ندادن به مدرس خیابانی جبران کنند اما بازهم نرفت. ما هم باید از همین شیوه استفاده کنیم. جایی دعوت‌مان کردند و ما حس کردیم آن مهمانی خطرناک است، نرویم.

الان شاید برخی بگویند، ما مجبور هستیم بیرون برویم و با مردم داد و ستد داشته باشیم. بله، درست است. بخشی از مردم بین نان و جان مانده‌اند و راهی هم به جز حضور در محل کار ندارند اما در همان محل کار هم می‌شود با رعایت اصول بهداشتی از زهر کرونا در امان باشیم.

به طور مثال اگر معازه دار هستیم واقعا افرادی که بدون ماسک وارد مغازه می‌شوند را بیرون کنیم و تا وقتی ماسک نزده‌اند اجازه حضور را به آنها ندهیم. تا جایی که می‌شود از پول استفاده نکنیم. مغازه را ضدعفونی کنیم و هزار کار دیگر در جهت حفظ سلامت‌مان.

اگر مجبور به استفاده از مترو هستیم حتما ماسک بزنیم و دست خود را به میله‌ها و صندلی‌ها مترو نزنیم و کمی مراقب حال و جان خود باشیم.

به نظرم همه ما باید از رییس جمهور یاد بگیریم که فعلا در امان ماندن از کرونا مهم‌تر از هر مسئله دیگری است. باید مواظب جان خود باشیم حتی اگر جریان رقیب هزار حرف بزند و دو هزار تکه بیندازد بهتر از اینکه درگیر کرونا شویم.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که عدم حضور روحانی در مجلس حاوی یک پیام مهم است و آنهم اینکه کرونا جدی است و باید آن را جدی گرفت حتی رییس جمهور هم از آن می‌ترسد چه برسد به ما عوام!

مصطفی داننده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج