۱۰۲۶۵۵۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

سعادتمند: با پلیس فتا دنبال دزد اسنادیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما دنبال برگزاری یک دربی سالم در فضای دوستانه و رقابتی هستیم. ما دوست داریم این رفاقت‌ها ادامه‌دار باشد و این انتظار را داریم که در زمین فوتبال با هم رقابت داشته باشیم نه در فضای رسانه و این قبیل فضاها.

خبرورزشی نوشت: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما دنبال برگزاری یک دربی سالم در فضای دوستانه و رقابتی هستیم. ما دوست داریم این رفاقت‌ها ادامه‌دار باشد و این انتظار را داریم که در زمین فوتبال با هم رقابت داشته باشیم نه در فضای رسانه و این قبیل فضاها.

احمد سعادتمند در گفت‌وگویی در ارتباط با چرایی انتشار قرارداد دوباره یکی از اعضای این باشگاه برای چندمین بار در طول این فصل محکم و استوار از شکایت جدی استقلال خبر داد. او به شدت از این اتفاق ناراحت بود.

آقای سعادتمند! ظاهراً با مشخص شدن دیدار نیمه‌نهایی با پرسپولیس برخی کری‌خوانی‌ها از سوی تیم رقیب به راه افتاده است؟
متأسفانه دوستان استارت اولیه این موضوع را زدند و این در حالی است که ما دنبال برگزاری یک دربی سالم در فضای دوستانه و رقابتی هستیم. ما دوست داریم این رفاقت‌ها ادامه‌دار باشد و این انتظار را داریم که در زمین فوتبال با هم رقابت داشته باشیم نه در فضای رسانه و این قبیل فضاها. از حالا هم منتظر دربی هستیم تا با قدرت در این دیدار مانند دیگر مسابقات شرکت کنیم.

باز هم یکی از قراردادهای داخلی استقلال (دیاباته) لو رفت؟

ما وقتی درباره برخی مدارک باشگاه تحت عنوان محرمانه یاد می‌کنیم، یعنی اینکه نباید منتشر شوند، اما انتشار قرارداد دیاباته در رسانه‌ای که ما خیلی هم برای‌شان احترام قایل هستیم، وقتی برای چندمین بار اتفاق می‌افتد غیرقابل چشم‌پوشی است. ما در دفعات قبل تا حدی نسبت به این مسائل خودداری کردیم و حرفی نزدیم ولی این بار به سادگی از این موضوع نمی‌گذریم.

چه اقدامی خواهید کرد؟

این رفتار کاملاً غیرحرفه‌ای و غیرعلمی بوده، چون اسناد محرمانه شرکت استقلال را منتشر کرده‌اند و این بار به‌رغم میل باطنی‌ام علاوه بر بخش حقوقی باشگاه از طریق پلیس و مراجع قضایی دادخواستی را تنظیم می‌کنیم و با همکاری فرماندهی ناجا و البته پلیس فتا دنبال این موضوع را با قدرت می‌گیریم و باید بدانیم این قراردادها از چه طریقی به دست این رسانه رسیده است. بالاخره دزد اسناد را می‌گیریم.

چرا قراردادها را محرمانه کرده اید و از ابتدا منتشر نمی‌کنید؟

این طبق دستورالعمل فیفاست که بخشی دارد درباره محرمانه‌های قرارداد. ممکن است برخی بازیکنان بزرگ و نامی مانند مسی، رونالدو و امثالهم سقف قراردادشان با مبلغ جابه‌جایی‌شان را منتشر کنند ولی هرگز آفرها و آپشن‌هایش را به ریز و جزئیات منتشر نمی‌کنند. این درباره خیلی از بازیکنان صدق می‌کند و این رسم نیست که متن کامل قرارداد را منتشر کنند.

بحث تمدید قراردادها به کجا رسید؟

ما قرارداد داریوش شجاعیان را تمدید کردیم و درصدد بودیم دیروز هم قرارداد دو تن دیگر از بازیکنان را تمدید کنیم که به فدراسیون کشتی رفتم و از این رو موضوع به امروز موکول شد و حتماً تلاش می‌کنیم قرارداد بازیکنان‌مان را به نوبت تمدید کنیم.

بدهی‌های شفر و بقیه چه شد؟

باز هم تکرار می‌کنم این بدهی‌ها از سنوات قبل مانند الوار روی سر ما ریخته و تلاش می‌کنیم با قراردادهای اقتصادی که می‌شد آن‌ها را برای باشگاه هزینه کرد، بدهی‌ها را بپردازیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عاشق استقلال

      تا تو بخواهی قرارداد اقتصادی ببندی استقلال محروم میشه

    • بدون نام

      من پرسپولیسی ام، ولی سعادتمند مرد بزرگیه که باعث ارامش بازیکنان و هواداران هر دوتیم میشود،بازی کردن ارزش بی احترامی و نداره،همه باهم باید رفیق باشن، درکشورای دیگه تیمای رقیب بهم احترام میذارن ولی درکشور ما مثل همه چیزای دیگر برعکس دنیا هستن

    • بدون نام

      بی شرف باید از خبرگزاری شکایت کنی پلیس فتا و هکر قلابی جا نزن انگار ما نمیدونیم خودت عمدا اینکارو کردی که بعدش خودتو فرشته جلوه بدی

    • استقلال کبیر

      پیداش کنین این نامرد پست فطرت رو!!!! پس چرا از باشگاه لنگ هیچ قراردادی رو نمیشه؟؟؟؟؟ صددرصد پای یکی از اون وزارت نشین های خائن در میانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج