۱۰۲۶۵۸۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

جنگ آقای گلی لیگ در نبرد استقلال- پیکان

بهترین گلزنان لیگ برتر نوزدهم رقابت جالبی در بازی فردای استقلال و پیکان خواهند داشت.

ورزش سه: بهترین گلزنان لیگ برتر نوزدهم رقابت جالبی در بازی فردای استقلال و پیکان خواهند داشت.

شیخ دیاباته و شهریار مغانلو دو مهاجم استقلال و پیکان که به ترتیب ۱۳ و ۱۲ گل تا اینجای رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند خود را برای مسابقه فردا آماده می‌کنند و رقابت جالبی در این میدان خواهند داشت.

در این بین شیخ دیاباته که طی هفته های گذشته موفق شد با گلزنی های مداوم رده اول جدول گلزنان را از مغانلو بگیرد، به احتمال فراوان مقابل پیکان بازی نخواهد کرد تا شانس افزایش گل‌هایش پایین بیاید. دیاباته اما اصرار دارد که مقابل پیکان به میدان برود اما هنوز نتوانسته نظر مساعد فرهاد مجیدی در این خصوص را جلب کند. سرمربی استقلال می‌خواهد به دیاباته برای بازی با پیکان استراحت بدهد تا سرحال و قبراق برای مسابقه با پرسپولیس در نیمه نهایی حذفی آماده شود.

در سوی دیگر میدان فردا اما شهریار مغانلو انگیزه زیادی برای بازپس گیری صدرجدول گلزنان دارد. این مهاجم ۱۲ گله هم برای اینکه تعداد گل‌هایش را افزایش بدهد مقابل استقلال با روحیه بالا به میدان خواهد رفت. از سوی دیگر با توجه به اینکه دیاباته فرصتی برای گلزنی در بازی فردا به احتمال فراوان نخواهد داشت،‌ مدافعان استقلال هم نقش زیادی برای کمک به مهاجم مالیایی در امر آقای گلی خواهند داشت.

به هر ترتیب باید دید چه اتفاقاتی در بازی حساس استقلال و پیکان رخ می‌دهد و جنگ مدعیان کسب آقای گلی به چه صورت پیش خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهما روند

      به لطف داورها تاحال خوب پنالتی زده وشیخ دوازده گله شده تو بازی باپیکان هم پنالتی برا تیم سوگلی حکومت ومسعود وزیر ورزش میگیرن تا هم سهمیه اوکی بشه هم شیخ توی کورس باقی بمونه.

    • A20

      به نظر شما تیمی که بابا مسعود طرفدارش باشه تا دو هفته پایانی هنوز سهمیه آسیایی نگرفته یا چهارهفته مانده به پایان قهرمانه؟ یا این با عقل جور در میاد که تیم بابا مسعود تو چهار سال گذشته یه قهرمانی هم نصیبش نشه... نه بابا ... تیمی بابا مسعود هوادارشه که هفت تا هفت تا جام با اسنپ و بدون حضور رقیب و... براش میفرستن ... یه حرفی بزنید که یه ذره با عقل جور دربیاد...

      پاسخ ها

      • شهما روند

        اره شما درست میگین توی چها ر تا بازی گذشته معلوم شد که تبم سوگلی حکومت چه تیمیه،همش سرتیمای بدبختو بریدن تا ششتقلال سهمیه بگیره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج