۱۰۲۶۶۰۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

حق پخش تلویزیونی مسابقات دائمی حل می‌شود

رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: هفته آینده جلسه‌ای را با مسوولان صدا و سیما خواهیم داشت تا در قالب تفاهم نامه بتوانیم مطالبه به حق جامعه ورزش را جامه عمل پوشانده و یک کار دائمی در زمینه حق پخش مسابقات ورزشی انجام دهیم.

خبرگزاری ایرنا: رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: هفته آینده جلسه‌ای را با مسوولان صدا و سیما خواهیم داشت تا در قالب تفاهم نامه بتوانیم مطالبه به حق جامعه ورزش را جامه عمل پوشانده و یک کار دائمی در زمینه حق پخش مسابقات ورزشی انجام دهیم .

«محمدمهدی فروردین» نماینده مردم فیروزآباد،‌قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدارش با مسعود سلطانی‌فر(وزیر ورزش و جوانان) افزود: راهکارهای تعامل با قوه قانونگذاری و این وزارتخانه در این دیداربا هدف توسعه ورزش در ابعاد مختلف و رفع مشکلات در سطح ملی با وزیر ورزش و جوانان به تبادل نظر پرداختیم.

وی افزود: ساماندهی فدراسیون فوتبال به ویژه بحث اساسنامه مورد بررسی قرار گرفت و وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که انتخابات آن انجام خواهد شد.

رییس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مجلس و وزارت ورزش و جوانان خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است ، تصریح کرد : پیش بینی می شود از این اتفاق، استقبال خوبی به عمل آید.

فروردین تصریح کرد:آنچه مسلم است تحقق خصوصی‌سازی در ورزش یکی از مواردی که موجب ترغیب بخش خصوصی برای حضور در عرصه ورزش خواهد شد.

نماینده مردم فیروزآباد،‌قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از موارد مطرح شده در این دیدار را بیمه ورزشکاران بیان کرد و از حمایت وزیر ورزش و جوانان در ارتباط خبر داد .

وی در بخش دیگری از سخنانش با مهم خواندن تبلیغات محیطی در بحث درآمدهای پایدار برای باشگاه‌ها، حق پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی را مورد توجه قرار داد.

فروردین، اهمیت حمایت از جامعه ورزش به دلیل آسیب ناشی از کرونا را مورد توجه قرار داد و پیشنهاد تهیه ی بسته‌های حمایتی برای ورزش را مطرح کرد.

این نماینده مجلس گفت: اکنون مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد در بودجه سال ١٤٠٠ حمایت لازم را از عرصه ورزش به ویژه از باشگاه‌های آسیب دیده داشته باشد.

وی ضمن تاکید بر نظارت قراردادهای بازیکنان و مربیان خارجی در سطح ملی ،انجام کار کارشناسی در این حوزه را بسیار مهم خواند و گفت : باید تلاش شود بودجه‌های تخصیصی به ورزش به شکل بهتری هزینه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه سلطانی فر استقلال و پیروزی رو خصوصی کرد من مو هام رو از ته میزنم

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        حالا اگه احیانا خصوصی کرد دو تیم رو ما از کجا بیایم تو رو پیدا کنیم ببینیم موهاتو از ته تراشیدی یا نه خخخخ

    • بدون نام

      مجلس واقعا داره کارشو عالی پیش می بره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج