۱۰۲۶۷۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مجیدی و معضل بازیکنان بدون جانشین در استقلال

فرهاد مجیدی در شرایطی که در روزهای پایانی فصل تعداد زیادی از بازیکنانش با مصدومیت مواجه هستند، کار دشواری برای اتمام ماموریت خود در پیش خواهد داشت.

ایلنا: استقلال بازی‌های فشرده‌ای دارد و همین نکته باعث شده تا بازیکنانش دچار مصدومیت‌های پی در پی شوند. در چنین شرایطی طبیعتاً حضور پرتعداد بازیکنان می‌تواند تیم را از رفتن به بحران مصدومیت نجات بدهد اما در استقلال به اندازه کافی ستاره تأثیرگذار دیده نمی‌شود و مجیدی مجبور بود در همه مسابقات گذشته از بازیکنان اصلی‌اش استفاده کند.

از طرفی مصدومیت‌ها و محرومیت‌های پیش آمده برای برخی نفرات و کرونایی شدن تعداد زیادی از بازیکنان دست او را بست و او به اجبار از برخی بازیکنانش بیشتر از سایرین استفاده کرد. استفاده مداوم از بازیکنانی نظیر دیاباته، قایدی، مطهری و اسماعیلی سبب شده تا بحران مصدومیت بار دیگر به اردوی استقلال بزند و در بازی حساس با سپاهان در یک چهارم نهایی جام حذفی ۳ بازیکن تأثیرگذار این تیم یعنی دیاباته، مطهری و اسماعیلی نتوانستند در ترکیب تیم‌شان قرار بگیرند.

به عبارت بهتر فشردگی مسابقات لیگ برتر سبب شده تا بازیکنان با خستگی مفرط به زمین بروند و حتی دیاباته توانمند و غول‌پیکر هم از این موضوع قسر در نرفته است. باید به این نکته توجه کرد اگر این خستگی‌های پی در پی باعث مصدومیت جدی حسین حسینی شود آیا مجیدی جانشینی برای او دارد؟ پس این سؤال به طور حتم منفی است و این می‌تواند بزرگترین ضربه به استقلال باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج