جاباما
۱۰۲۶۸۱۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استارت پروژه استقلال - فرهاد مجیدی تا ۱۴۰۰

سرمربی جوان استقلال با عملکرد مثبت تیمش طی هفته‌های اخیر توانسته رای اعتماد هواداران را کسب کند.

ایلنا: فرهاد مجیدی در دو مقطع خاص و پرریسک به استقلال آمد. یک بار بعد از اخراج شفر و در روزهای پایانی لیگ قبل و یک بار هم بعد از رفتن استراماچونی و درست وقتی استقلال هم امید قهرمانی بود و هم بسیار پرتنش و آشوب. انتخابش در هر دو مقطع آن هم برای مربی تازه‌کار و البته محبوب در باشگاه بسیار خطرناک بود. با این حال فرهاد مجیدی پذیرفت که این ریسک را بکند. به ویژه در مقطع دومی که او به باشگاه آمد، درست وقتی بود که یکی از محبوب‌ترین مربی‌های باشگاه از تیم رفته بود و کسی جرأت نشستن روی نیمکت را نداشت.

در میان گزینه‌های ایرانی هیچ کس جز فرهاد مجیدی نمی‌توانست روی نیمکت استقلال بنشیند. کسی که محبوبیتش بین تماشاگران استقلال می‌توانست آبی بر آتش ناراحتی آنها برای از دست دادن استرا باشد. فرهاد هم اگرچه در روزهای اول خواست که در مسیر استرا گام بردارد اما کم‌کم به این نتیجه رسید که باید امضای خودش را پای تیمش بگذارد و تنها از این رهگذر است که می‌تواند نیمکت را برای خودش تثبیت کند. از این رو بعد از چند هفته وفاداری به سیستم ۳-۵-۲ مدرن استراماچونی سرانجام راهش را تغییر داد و به سیستم‌های دیگری در بازی روی آورد. تغییر تاکتیکی که از نیمه دوم بازی با تراکتور شروع شد و حالا هفته به هفته ادامه پیدا کرد تا اینکه استقلال او توانست در فاصله ۹ روز دو بار سپاهان امیر قلعه‌نویی را شکست دهد و موجب استعفای ژنرال شود.

استقلال مجیدی حالا در هر بازی با تاکتیکی جدید به میدان می‌آید و این کار را برای رقبایش سخت می‌کند. علاوه بر اینکه حریفانش نمی‌توانند دست او را بخوانند قدرت بالای بازی‌خوانی او و تغییر تاکتیک‌هایی که در نیمه‌ دوم بازی‌ها انجام می‌دهد او را به مربی قابل اتکایی روی نیمکت استقلال تبدیل کرده است. وقتی در بازی چند روز پیش برابر سپاهان با اخراج زودهنگام رضاوند مواجه شد با چند تغییر در ترکیب توانست پیروزی برابر سپاهان را رقم بزند. در بازی جام حذفی هم برابر سپاهان با اینکه سه ستاره اصلی تیمش را در اختیار نداشت با ترکیب جسورانه به میدان آمد و نهایتاً سپاهان را با حضور قلعه‌نویی کنار زمین شکست داد.

حیف که روزگار کرونایی ورزشگاه‌ها را خالی از تماشاگر کرده وگرنه این روزها استقلالی‌ها با چه عشق و علاقه‌ای نام فرهاد را صدا می‌کردند. مربی که حالا باید آماده شود و در یک دربی حساس در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف رقیب سنتی‌اش پرسپولیس برود. یکی از غریب‌ترین دربی‌‎های این سال‌ها که باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود. بازی که می‌تواند فرهاد را به استقلال ۱۴۰۰ هم برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان جان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج