۱۰۲۶۸۶۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

وریا غفوری امشب به رکورد برهانی خواهد رسید؟

بازی دو تیم استقلال و پیکان همیشه جذاب بوده و در این سال ها صحنه ها و حواشی جالبی نیز به همراه داشته است.

ورزش سه: هشت دیدار هفته ۲۹لیگ برتر امشب به صورت همزمان از ساعت ۲۰:۴۵دقیقه آغاز خواهد شد. هیجان رقابت ها به جهت کسب سهمیه و تیم های سقوط کننده به لیگ یک در دو هفته آخر رقابت ها به اوج خود رسیده است . در یکی از مهمترین نبردهای این هفته استقلال با فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکانی می رود که به دلیل حکم کمیته انضباطی عبداله ویسی را در این بازی در اختیار ندارد. با توجه به شرایط جدول و پیچیدگی های آن هر دوتیم به جهت آرامش در هفته پایانی در این دیدار به برد احتیاج دارند و برای پیروزی به زمین مسابقه حواهند آمد. استقلال برای رزرو سهمیه لیگ قهرمانان اسیا و پیکان برای جلوگیری از پنجمین سقوط به لیگ یک . آنها در لیگ های پنجم ،یازدهم ،سیزدهم و پانزدهم به لیگ یک سقوط کردند و بلافاصله در سال بعد موفق به بازگشت به لیگ برتر شده اند.

امشب بازی سی ام این دو تیم برگزار خواهد شد . در ۲۹بازی گذشته دو تیم استقلال ۱۵برد به دست آورده است ، ۸بار برابر رقیب خود به تساوی رسیده است و ۶بار طعم شکست را از پیکانی ها چشیده است.آبی ها در ازای ۵۱گل زده خود ۳۰بار دروازه شان برابر پیکان باز شده است و با کسب ۵۳امتیاز ۶۱درصد از امتیازات این نبرد را بدست آورده اند.

بهترین گلزن آبی ها آرش برهانی است که ۴بار برابر پیکان موفق به گلزنی شده است . هت تریک هشت دقیقه ای او در لیگ هشتم یکی از بهترین روزهای تاریخ برهانی در سال ها حضور او در باشگاه استقلال است .بعد از او سیاوش اکبرپور و وریا غفوری با سه گل زده قرار دارند. وریا غفوری که یکی از دو گل استقلال در بازی رفت را به عنوان کاپیتان مربی در غیاب استراماچونی به ثمر رسانده در لیگ های ۹۷-۹۶و۹۸-۹۷هم دو بار دیگر موفق به گلزنی برابر پیکان شده بود که در هر دو بار آبی ها به پیروزی رسیده بودند.

با توجه به تساوی دو تیم در بازی رفت ،نکته قابل توجه در بازی های دو تیم تساوی دور رفت دو تیم در سه لیگ گذشته بوده که با پیروزی های استقلال در دور برگشت همراه بوده است که در این سه بازی استقلال مجموعاً ۱۰گل به رقیب خود زده است.

آبی ها پنج بار و در لیگ های اول ،چهارم ،دهم ،دوازدهم و چهاردهم موفق شدند پیکان در دو بازی رفت و برگشت شکست دهنددر حالی که پیکان دو بار در برابر استقلال در لیگ های ششم و هشتم موفق به پیروزی شده اند و دبل کرده اند.

آمار حکایت از برتری آبی ها در طول حیات لیگ برتر برابر پیکان می دهد ، آن ها که در دیدار رفت بدون سرمربی خودشان به مصاف پیکان رفتند در بازی برگشت و در بهترین روزهای خودشان باید برابر حریف بدون مربی خود بروند که با توجه به حکم کمیته انضباطی بازی را از سکوها دنبال خواهد کرد. عبدالله و تیمش که برای ماندن در لیگ برتر سه هفته پایانی سخت و دشوار را روبروی خود می دیدند در بازی اول موفق شدند نفت را در آبادان با یک گل شکست دهند .آن ها بعد از استقلال در روزآخر باید از سپاهان دیگر تیم همیشه مدعی پذیرایی کنند و چاره ای ندارند در این دو بازی هر چه در چتنه دارند رو کنند تا پیکان در لیگ برتر باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی دل

      سالاری کاپیتان

    • بدون نام

      ⭐⭐

    • بی نام

      سالاتی کاه بی دان

    • بدون نام

      عشقی با غیرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج