جاباما
۱۰۲۶۸۹۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تاکید کادرفنی پرسپولیس در خصوص لیست خروجی

کادر فنی پرسپولیس در تلاش است با مخفی نگه داشتن لیست مازاد این تیم انگیزه بازیکنان این تیم را در آستانه دربی حذفی دستخوش تغییر نکند.

خبرگزاری مهر: یحیی گل محمدی قصد دارد لیست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس را با خرید هفت بازیکن جدید تغییر دهد تا این تیم پس از سال ها ترکیب نسبتا ثابت با چهره ای متفاوت در میادین ظاهر شود.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در حالی خبر حضور هفت بازیکن در لیست جذب گل محمدی را رسانه ای کرد که قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر، دو بازی دیگر در این مسابقات پیش رو داشته و سپس باید با استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی بازی کند.

تصمیم گل محمدی برای جذب هفت بازیکن جدید نشان می دهد احتمالا همین تعداد بازیکن هم از جمع سرخپوشان جدا خواهند شد. با این حال کادرفنی پرسپولیس در جلسات کوتاه و خصوصی خود با بازیکنان به آنها اطمینان داده که با همین افراد به کار خود ادامه خواهند داد.

گل محمدی و دستیارانش نمی خواهند انگیزه بازیگنان خود را در آستانه دربی پایتخت در جام حذفی از دست رفته ببینند. از این رو تلاش خود را برای مخفی نگه داشتن لیست مازاد پرسپولیس به کار بسته اند. لیستی که متشکل از بازیکنان مصدوم فعلی پرسپولیس خواهد بود و گزارش پزشکی وضعیت آنها نقش فراوانی در ماندن یا رفتن این بازیکنان خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۰:۴۵ امشب میهمان گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نویسنده پست دروغگواین کارهاانجام میدی تاروحیه تیم برابر اشتقلاق پایین بیاری حاشیه درست نکن پست بی وجدان ان شاء الله دربی رامیبریم تاخفه بشی

    • باورصاد

      انشاءالله که بخت3بر0

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج