۱۰۲۶۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش یک مرجع تقلید به اقدام وقیحانه آمریکا

آیت‌الله نوری‌همدانی در واکنش به صادر نکردن روادید برای نماینده ایران گفت: آمریکا از تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی کینه به دل دارد.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله نوری‌همدانی در واکنش به صادر نکردن روادید برای نماینده ایران گفت: آمریکا از تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی کینه به دل دارد.

این مرجع تقلید در دیدار جمعی از نیروهای سپاه، حرکات انسان را به سه دوره ضعف و قدرت و پیری تقسیم کرد و گفت: انسان باید از این سه دوره برای رشد سعادت و کمال استفاده کند.

وی دوره جوانی را دوره پرهیزگاری و تقوا دانست و افزود: اگر انسان بتواند در دوره جوانی از آلودگی‌ها خود را پاک نگهدارد در پیشگاه خداوند متعال عزت‌مند خواهد بود.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین‌(ع) گفت: جوانی و صحت و سلامتی از مسایلی است که تا انسان از این نعمت برخوردار است قدر آن را نمی‌داند.

این مرجع تقلید، تعلیم و تربیت، ایمان و عقل را مختص به دوره جوانی دانست و خاطرنشان کرد: دانشمندان و بزرگان دین در این دوره به افتخاراتی نائل آمدند و باعث سرافرازی کشور و انقلاب اسلامی شدند.

وی با بیان این‌که «اگر انسان ایمان و عقل را توامان داشته باشد به جهان‌بینی خواهد رسید» به مسئله سکولار اشاره کرد و گفت: در اسلام چیزی به نام سکولار وجود نداشته است، بلکه این عنوان برگرفته از فکر غربی‌ها و برای انحراف جوانان است.

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: همان‌طور که جهان دارای نظم و ترتیب خاص آفریده شده است، خلقت انسان هم جز برای اطاعت از دستورات الهی نیست.

وی گفت: خداوند همه موجودات را در اختیار انسان قرار داده است تا با استفاده از این نعمت‌ها، به کمال و سعادت برسد و باعث خشنودی حضرت ولی‌عصر‌(عج) شوند.

این مرجع تقلید گفت: همه این نشانه‌ها دلیل بر وجود و ربوبیت خداوند است و در هر حالی انسان باید مطیع و فرمان بردار خداوند باشد.

آیت‌الله نوری‌همدانی عقل و تشخیص حق از باطل را از اصول جوانی دانست و یادآور شد: انسان باید بتواند با استفاده از این عنصر، بصیرت کامل به اوضاع زمان خود داشته باشد تا دچار انحراف در جامعه نشود.

وی با انتقاد از نرمش برخی‌ها، در برابر دشمنان تصریح کرد: باید در برابر دشمن محکم و استوار بایستیم و لحظه‌ای شانه خالی نکنیم، چرا که اینگونه نرمش‌ها در برابر دشمنان به ضرر انقلاب و کشور خواهد بود.

وی در پایان به قلدری آمریکا در خصوص عدم صدور روادید برای نماینده ایران در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: آقای ابوطالبی جزو جوانانی بود که در تسخیر لانه جاسوسی شرکت داشت و همین باعث شد تا دشمنان کینه به انقلاب داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج