جاباما
۱۰۲۶۹۳۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بازار طلا به استقبال محرم رفت

طبق اعلام نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر قیمت طلا و سکه همزمان با نزدیک شدن به ایام محرم کاهشی شده و حباب سکه نیز نسبت به روزهای قبل کاهش داشته است.

خبرگزاری تسنیم: طبق اعلام نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر قیمت طلا و سکه همزمان با نزدیک شدن به ایام محرم کاهشی شده و حباب سکه نیز نسبت به روزهای قبل کاهش داشته است.

محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: اخبار سیاسی و اقتصادی مثبت در روز جاری باعث تقویت ریال و کاهش ارزش دلار در بازار شد.

وی افزود: درحالی که قیمت جهانی طلا تغییر خاصی نداشت اما قیمت طلا و سکه به دلیل کاهش قیمت ارز نسبت به روز پنج‌شنبه کاهش یافت و در همین راستا نیز حباب سکه نیز کاهشی شد.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه درحال تخلیه است، گفت: هنوز قیمت سکه حباب دارد ولی نسبت به پنج‌شنبه از حباب سکه کاسته شده و احتمالا در روزهای اینده و همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم حباب سکه کمتر شود.

وی تأکید کرد که همه ساله با نزدیک شدن به ایام محرم و صفر از داد و ستدها در بازار طلا کاسته می شود و همین امر نیز موجب ریزش قیمتی دراین بازار می شود.

کشتی آرای ضمن اشاره به اینکه حباب سکه از ۷۲۰ هزار تومان روز پنج‌شنبه به کمتر از ۶۰۰ هزار تومان در روز جاری رسیده است، تصریح کرد: هم اکنون قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه بهارآزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه بهارآزادی ۵ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان، سکه گرمی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت یک میلیون و ۱۰ هزار تومان فروخته می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه ربطی به محرم داره، کی پول داره بده به طلا؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج