۱۰۲۷۰۲۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: آقایان مسئول! فوتبال ایران پاک نیست و این مسئله باید از خود فدراسیون شروع شود.

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا عبدالهی در نشست خبری پس از جدال شاگردانش مقابل تراکتور در دربی تبریز اظهار داشت: به مردم آذربایجان و زنوزی تبریک می‌گویم که مالکیت دو تیم را در اختیار دارد. این دو تیم بسیار پاک بازی کردند و با تمام وجود برابر هم قرار گرفتند و این را به مالک هر دو باشگاه تبریک می‌گویم. نیمه اول باد اجازه نداد که حتی دو تا پاس بدهیم، ولی نیمه دوم بهتر شد. موقعیت‌هایی هم داشتیم که موفق نبودیم. به هر حال اندازه تیم ما همین است. ما در این چهار هفته با تمام وجود کار و تلاش کردیم و همین چند امتیاز هم حاصل همین تلاش است.

وی افزود: کاش تراکتور این حرارتی که مقابل ماشین‌سازی داشت، مقابل پیکان و شاهین هم داشت و بازی می‌کرد و کاش جلوی آنها هم گل می‌زد. به خدا ارزش ندارد که علوی سرپرست به بیمارستان برود و ما این همه به هم بی‌احترامی کنیم.

مربی ماشین‌سازی ادامه داد: داوری را هم خدا برکت بدهد. همه فوتبال ایران می‌دانند تغییر داور در ۴۸ ساعت قبل از بازی چه معنایی دارد. آقایان مسئول! فوتبال ایران پاک نیست و این مسئله باید از خود فدراسیون شروع شود. اگر امروز مساوی می‌کردیم، انگ تبانی می‌زدند، اما این درباره تیم‌های دیگر گفته نمی‌شود. اگر مساوی می‌شد، ما امروز کافر بودیم. کاش همه مثل ما صادق بودند. با توجه به اینکه دو باشگاه یک مالک خصوصی دارد، این مسائل هست.

عبداللهی گفت: چرا باید باشگاهی که مدیران فدراسیون و داوران را دعوت می‌کند و پول مربی تیم ملی را می‌دهد، روند داوری به نفعش باشد؟ من از طرف کمک داور بازی با ذوب آهن در کل دنیا عذرخواهی می‌کنم که اشتباه کرد. چون سرمربی ما آدم پاک و سالمی است، او را بزنید. من مطمئنم که فوتبال ایران پاک نیست و کسی نمی‌خواهد این را متوجه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال چهارفینال آسیادو قهرمانی

      کل تیمها و مربیان و بازیکنان لیگ هزاران بارگفتن ومیگن فوتبال پاک نیس و تمام مردم هم اینومیگن . فقط لنگ حکومتی و وزارتی میگه لیگ پاکه چون هرچی حرف و حدیثه پشت تیمشونه .تیمشون هرشهری میره باسنگ وچوب ازش پذیرایی میکنن ،‌لنگ بابامسعود‌ . چاپ کن خداوکیلی

      پاسخ ها

      • اصل واصیل.

        خخخخخخ.حالت خیلی بده کیسه.عوض چرت وپرت گفتن وکامنت گذاشتن برودنبال معالجه ی خودت .ذاستی میگن وزیربهداشتم پرسپولیسیه منتهی مردونه گفته حاضره به کیسه هایی مث توکه سوزش دیوونه شون کرده بهترین پمادهای ضدسوزشوتهیه کرده ورایگان بهتون میده.بدوبروتاتموم شده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج