۱۰۲۷۰۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تهدید جنجالی تارتار در آستانه بازی حیاتی

سرمربی نفت مسجد سلیمان نشست خبری بعد از بازی برابر سایپا را فرصت خوبی دید تا به گلایه بابت بی توجهی به این تیم و عدم پرداختی به بازیکنانش بپردازد.

ورزش سه: سرمربی نفت مسجد سلیمان نشست خبری بعد از بازی برابر سایپا را فرصت خوبی دید تا به گلایه بابت بی توجهی به این تیم و عدم پرداختی به بازیکنانش بپردازد.

مهدی تارتار در ابتدای صحبت هایش گفت: تقسیم امتیازات عادلانه بود. هرچند سایپا در نیمه دوم فشار آورد اما می خواهم درباره مشکلات صحبت کنم.

وی گلایه هایش را اینطور شروع کرد: نزدیک به هشت ماه است که بازیکنانم دریافتی نداشتند و ریالی دریافت نکردند و به امید چک ۲۸ام هستند اما اینطور که به گوش می رسد متاسفانه تا به این لحظه نتوانستند مشکل را حل کنند و پول را به باشگاه تزریق کنند. هفته آینده مقابل تیم در حال سقوط بازی می کنیم و بچه هایم نگران چک های خود هستند. می خواهیم فوتبال پاکی به نمایش بگذاریم مثل امروز و هفته های قبلی. اما اگر اتفاق بدی بیفتد و خدای ناکرده بچه های ما شرایط بدی پیدا کنند مسوول آن من نیستم. از همین جا می گویم؛ آقایان مسوول در استان خوزستان نگذارید این تیم شرایط بدی پیدا کند. ما باید در جام حذفی هم بازی کنیم. امیدوارم تا ۲۸ام یک فکر اساسی کنند و در غیر اینصورت هیچ مسوولیتی را بر گردن نمی گیرم و مسوولان باشگاه باید پاسخگو باشند.

تارتار درباره عملکرد داوری نیز گفت: اشتباهاتی داشت اما در نیمه دوم روی کارش مسلط شد. داور پاک و سالمی دیدم مثل تمام داوران. با اینکه سایپا نیاز به امتیاز داشت اما آقای ضیایی داوری خوبی داشت.

سرمربی نفت مسجد سلیمان که بقای تیمش در لیگ برتر مسجل شده درباره ادامه لیگ و حضور آنها در جام حذفی گفت: قبلا هم گفتم ما به بازی های باقیمانده به عنوان بازی تدارکاتی نگاه می کنیم و خودمان را آماده نگه می داریم برای مسابقات حذفی اگر مشکلی که عرض کردم حل شود!

تارتار درباره قرعه جام حذفی گفت: فرقی نمی کند و هر سه تیم مدعی هستند. پرسپولیس که قهرمان شده و دو تیم دیگر هم مدعی کسب سهمیه هستند و ما از قرعه مان استقبال می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج