۱۰۲۷۰۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرآسیایی: چوب غفلت کردن مان را خوردیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: در فوتبال غفلت یک تیم جریمه سنگینی دارد و ما هم تاوان سنگینی دادیم اما نقطه بزرگ بازی با پرسپولیس بازگشت ما به شرایط بازی بود.

خبرگزاری فارس: مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا به بچه های تم خودمان و پرسپولیس خسته نباشید و خدا وقت می گویم. بازی جاندار، محکم و تاکتیکی بود که در زمانی از آن غفلت کردیم. در فوتبال غفلت یک تیم جریمه سنگینی دارد و ما هم تاوان سنگینی دادیم.

وی افزود: نقطه بزرگ این دیدار بازگشت ما به شرایط بازی بود و با تلاش بچه ها توانستیم به گل سوم دست پیدا کنیم. خدا را شکر با وجود تمام اتفاق هایی که در جریان بازی افتاد، بازنده نشدیم. نباید فراموش کنیم پرسپولیس با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان شده است و بی شک فوتبال باکیفیتی بازی کردیم که جلو افتادیم. پرسپولیس هم با وجود ده نفره شدن پتانسیل کمی ندارد.

مربی تیم گل گهر ادامه داد: برخی مواقع غفلت کردیم که برای آن چوب خوردیم و تاوان دادیم ولی باز هم خوشحالیم که در این شرایط خیلی حساس یک امتیاز را گرفتیم. به بچه‌های مان که به بازی برگشتند، خدا قوت و دست مریزاد می‌گویم.

سرآسیایی درباره اینکه آیا گل گهر در بازی با ذوب آهن بقای خود در لیگ را قطعی می کند یا خیر، توضیح داد: قطعا برای گرفتن نتیجه خوب به مصاف ذوب آهن می رویم. خدا را شکر شرایط مان برای بقا بد نیست اما همچنان درمنطقه خطر هستیم و احتمال سقوط مان وجود دارد.

وی افزود: باید در آن بازی هم با تمرکز باشیم. در این چند هفته همیت گل گهر به اوج خود رسید و با کار تیمی خود از صدرکار خانه تا پایین، همیاری و همکاری خیلی خوبی ایجاد شد. انشالله این موضوع با گرفتن نتیجه خوب و ماندن گل گهر تمام شود تا ما هم خجالت زده مردم خوب سیرجان نشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج