۱۰۲۷۰۵۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فکری:‌ باید اشتباهات داوران را بپذیریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنانم با تمام وجودشان مقابل ذوب آهن بازی کردند.

خبرگزاری فارس: محمود فکری پس از تساوی بدون گل خانگی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. با تمام وجودشان بازی کردند. نفر کم داریم. شاید ۱۱-۱۲ بازیکن با تجربه داشته باشیم بقیه جوان و آینده دار هستند ولی به دلایل مختلف نمی‌شود ریسک کرد و در این بازی ها از آن ها استفاده کرد.

سرمربی تیم نساجی افزود: بازی شطرنج گونه‌ای بود، ذوب‌آهن به دنبال این بود جایگاهش را در جدول بهتر کند. از طرفی ما هم تلاش کردیم که در درجه اول گل نخوریم و بعد به گل برسیم. البته در نیمه اول به گل رسیدیم اما آفساید اعلام شد. در دقایق آخر یک اشتباه کردیم که منجر به دو موقعیت برای حریف شد اما خدا را شکر که دروازه‌‌مان بسته ماند.

فکری در ادامه با اشاره به رفتار جوانمردانه قاسم حدادی‌فر عنوان کرد: ذوب‌آهن به دنبال برد بود، یکی از بازیکنان‌مان مصدوم شده بود و در این صحنه قاسم حدادی‌فر بزرگی و کاپیتانی خودش را نشان داد. شاید می‌توانست موقعیتی درست کند اما توپ را به بیرون زد. باید اینها را یاد بگیریم و الگو قرار بدهیم. در کنار تلاش برای برد باید اخلاق و فیرپلی را رعایت کنیم. باید از قاسم حدادی‌فر تشکر کنم. او نشان داد که بازیکن بزرگی است. ان‌شاءالله در آینده در فوتبال ما از این بازیکنان بیشتر باشد.

وی در مورد داوری این مسابقه گفت: داوری قضاوت خوبی داشت و بازی را به خوبی کنترل کردند. باید از آنها تشکر کنم و خسته نباشید بگویم.

سرمربی تیم نساجی در مورد اینکه سرمربی ذوب‌آهن از چمن ورزشگاه شهید وطنی و همچنین داوری مسابقه گله کرده بود، اظهار داشت: من زیاد عادت ندارم در مورد مربی تیم‌های دیگر صحبت کنم. در مورد چمن بارها گفته‌ایم که از این موضوع ناراحتیم و دل خوشی نداریم. در مورد داوری هم شاید بی‌انصافی باشد. یک خطا به نفع ما پشت هجده قدم حریف اتفاق افتاد که می‌توانست پنالتی هم باشد. اما داوری در مجموع خوب سوت زد. اگر اشتباهی باشد باید بپذیریم. باید کمک کنیم داوران جوان ما در آرامش سوت بزنند که بتوانند در آسیا افتخارآفرینی کنند.

فکری در مورد اینکه این مسابقه آخرین بازی تیمش در قائمشهر بود، گفت: جا دارد از همه عواملی که از برگزاری مسابقات تلاش و کمک کردند تشکر کنم. باید از طرفداران خوب‌مان که از تیم حمایت کردند و حمایت آنها زبانزد همه است، تشکر کنم. آنها جو بدی را برای حریفان به وجود می‌آورند. از نیروی انتظامی، هیأت فوتبال استان، یگان ویژه، سازمان لیگ و ... از تک تک آنها با تمام وجود تشکر می‌کنم و برای‌شان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      در قلب مایی نساجی با ارزوی قهرمانی لیگ برتر در سال اینده -از طرفدارهای املی-

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج