۱۰۲۷۲۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خنده و گریه، صعود و سقوط در سکانس پایانی

هفته سی و چهارم و پایانی لیگ یک امشب در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

خبرورزشی: در مهم‌ترین بازی‌ها سه تیم برای صعود و سه تیم برای بقا می‌جنگند که یک تیم به لیگ برتر راه خواهد یافت و یک تیم سقوط می‌کند. پیش از این صعود مس رفسنجان به لیگ برتر و سقوط شهرداری تبریز و سپیدرود رشت به لیگ دسته دوم مسجل شده بود.

آلومینیوم اراک - داماش گیلان

سرنوشت لیگ برتری شدن آلومینیوم دست خودش است و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان با یک برد خفیف مقابل داماش هم می‌تواند لیگ برتری شود. داماشی‌ها اعلام کرده‌اند با تمام قوا و جوانمردانه به میدان می‌روند و باید دید شاگردان رسول خطیبی در نهایت مزد عملکرد خوب خود در نیم‌فصل دوم را گرفته و لیگ برتری می‌شوند یا نه؟

شهرداری تبریز - مس کرمان

مسی‌ها قطعاً با حسرت ۳ امتیازی که در کرمان مقابل آلومینیوم از دست دادند به تبریز خواهند آمد تا مقابل تیم بی‌انگیزه و ضعیف شهرداری تبریز به برتری برسند. شانس پیروزی پرگل مس کرمان زیاد است، اما با توجه به اختلاف تفاضل گل این تیم با آلومینیوم آن‌ها راه سختی برای لیگ برتری شدن دارند.

هوادار تهران - خوشه طلایی ساوه

هوادار که از تیم‌های خوب نیم‌فصل دوم بوده میزبان خوشه طلایی ساوه است که ضلع سوم مثلث صعود خواهد بود. شاگردان محسن عاشوری امیدوار به امتیاز از دست دادن آلومینیوم اراک و مس کرمان و پیروزی در این بازی دشوار و لیگ برتری شدن هستند.

رایکا بابل - آرمان‌گهر سیرجان

رایکایی‌ها با برد درخشانی که در خانه ملوان کسب کردند حالا بیش از قبل به بقا امیدوار شدند. این تیم با توجه به تفاضل گل بسیار خوبش نسبت به نیروی زمینی با یک تساوی هم می‌تواند در لیگ دسته اول بماند گرچه حریفش یعنی آرمان گهر در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است.

قشقایی شیراز - ملوان انزلی

خوش‌شانسی ملوانی‌ها این است که بقای قشقایی در لیگ یک قطعی شد. حالا میزبان بی‌انگیزه به مصاف ملوانی می‌آید که برای برد باید به آب و آتش بزند. شکست هفته قبل مقابل رایکا کار شاگردان میثاقیان برای بقا را به، اما و اگر کشید هرچند آن‌ها احتمالاً با یک تساوی هم در لیگ یک ماندنی می‌شوند.

نیروی زمینی - گل ریحان البرز

سخت‌ترین کار برای بقا را نیروی زمینی دارد. تیمی که با غیبت امید روانخواه در تمرینات با حواشی هم روبه‌رو بوده حالا فقط باید برنده بازی باشد و منتظر ناکامی رایکا و ملوان تا در لیگ دسته اول بماند. گل ریحان جز رسیدن به یک جایگاه بهتر انگیزه‌ای برای این بازی ندارد.

سپیدرود رشت - فجرسپاسی

سپیدرود سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده و در بازی خانگی امروز آخرین حضورش در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند. این تیم قرار است با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به مصاف فجرسپاسی برود که بالاخره توانست در نیم‌فصل دوم طعم پیروزی را بچشید.

مس رفسنجان - بادران تهران

مسی‌ها در این بازی فرصت خوبی دارند با شکست حریف جشن قهرمانی خود را با حلاوت دو چندانی برگزار کنند. بادران با فرهاد کاظمی به دنبال رسیدن به جایگاهی بهتر است و مس حتی با شکست در این بازی هم به قهرمانی اش خدشه‌ای وارد نمی‌شود.

استقلال خوزستان - نود ارومیه

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و نود ارومیه به دلیل عدم تأثیر در شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی و همچنین در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن و از همه مهم‌تر با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر اهواز با موافقت دو تیم برگزار نمی‌شود. بدین ترتیب و با توجه به شرایط مذکور تیم نود ارومیه به شهر اهواز اعزام نخواهد شد و ۳ امتیاز این بازی به اندوحته شاگردان خلیفه‌اصل اضافه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج