۱۰۲۷۴۲۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تکذیب یک ادعا؛ مسی از بارسلونا نمی‌رود

بر اساس ادعای برخی رسانه ها لیونل مسی به سران باشگاه بارسلونا درخواست خروج داده است.

ورزش سه: بر اساس ادعای برخی رسانه ها لیونل مسی به سران باشگاه بارسلونا درخواست خروج داده است.

لیونل مسی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ که با شکست ۸-۲ کاتالان ها خاتمه یافت یکی از بدترین تجربیات فوتبال خود را پشت سر گذاشت.

همین شکست تحقیر آمیز مقابل بایرن مونیخ باعث شده که زمزمه های انقلاب بزرگ در بارسلونا شکل بگیرد و حالا مهمترین اتفاق به بحث جدایی فوق ستاره آرژانتینی این تیم یعنی لیونل مسی مربوط می شود. ادعایی که توسط یک خبرنگار مطرح شده و البته چند نشریه معتبر نیز آن را تکذیب کردند.

در واقع به نظر می رسد بیشتر لیونل مسی خواستار انجام برخی تغییرات در شرایط مدیریتی و رختکن بارسلوناست و این شایعات نیز به نوعی اهرم فشار برای عوض شدن شرایط برای فصل بعد است. البته حتی همین شایعات نیز نگرانی فراوانی برای هواداران بارسلونا به همراه دارد.

طی روزهای گذشته گفته شد که مسی برای تمدید قراردادش با بارسلونا خواهان ایجاد تغییرات گسترده در ابعاد مدیریتی این تیم شده است؛ حالا اما ادعای دیگری مطرح شده و Esporte Interativo و البته خبرنگار معروف برزیلی یعنی مارسلو بچلر ادعای دیگری را مطرح کرده‌اند.

بر اساس ادعای مارسلو بچلر لیونل مسی خواهان خروج فوری از باشگاه بارسلونا شده و درخواست خود را به سران این تیم انتقال داده است؛ خبری که در صورت قطعی شدن دنیای فوتبال را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

جالب اینکه مارسلو بچلر همان خبرنگاری است که برای اولین بار مدعی شد نیمار به دنبال ترک بارسلونا است و با پاری سن ژرمن به توافق رسیده است؛ چندی بعد از ادعای این خبرنگار برزیلی این موضوع به واقعیت تبدیل شد و نیمار با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو راهی تیم فرانسوی شد.

فوق ستاره آرژانتینی و اسطوره باشگاه بارسلونا تا ژوئن سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد و گفته می شود در صورت جدایی او از بلوگرانا، منچسترسیتی یا اینتر محتمل ترین مقصد برای آینده این بازیکن خواهد بود.

با وجود تمام این شایعات اما خیلی بعید به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا به این راحتی ها حاضر شود بهترین بازیکن تاریخ خود را به فروش برساند؛ با این حال در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، فاجعه دوران مدیریتی جوزپ بارتومئو به بدترین شکل ممکن تکمیل خواهد شد.

البته این نکته نیز شایان ذکر است که برخی از منابع معتبر از جمله آاس و اکیپ مدعی شده‌اند که این اقدام لیونل مسی بیشتر به خاطر فشار روی مدیریت بارسا و شخص جوزپ بارتومئو بوده است و این ستاره آرژانتینی هنوز تصمیم صد درصدی خود را جدایی از نوکمپ اتخاذ نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گفتم که جنم نداره..دل بکنه از بارسا بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج